Vapaa kuvaus

Olen harmiton sinkkumummeli, enkä vielä tiedä mikä minusta isona tulee, koska tänään on loppuelämäni ensimmäinen päivä. Musiikkia mielialan mukaan, yleensä rauhoittavaa Jos voittaisin miljoonan: Matkustaisin Timbuktuun. Maksaisin lasten velat pois. Loput hyväntekeväisyyteen. Vapaa-aikanani löhöilen, lueskelen ja lauleskelen, töllöttelen ja pakkoliikun. Elokuvissa ei tule käytyä, Tv:stä näkee tarpeeksi. [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

39

Kommenttia

365

  1. Aikuiset, isot miehet ajaa samaa ympyrää kuin heikkopäiset,
    pitäähän siitä nyt innostua!

    Hällä väli jos bensaa kuluu ja kumia palaa ja
    ilmasto saastuu.

    On tuo ihan pyhäinhäväistystä, tuollainen aloitus! Hih, hii!
  2. Uusi ammatti?

    Aamusella, yks mies linkussa ehdotteli,
    että tulisinko hänelle sääskentappajaksi?

    Hän kävisi päivät töissä ja minä yöt hyttysiä häätelisin.

    Onhan sitä nyt yöllä hauskempaakin tekemistä
    kuin sääskien lätkiminen, vai?

    Minusta hyttysverkko on oivallisempi ratkaisu.

    beataB (suostusinko??..)