Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
MunNimiOnJK
MunNimiOnJK
MunNimiOnJK
Vapaa kuvaus
41v turkulainen tietokonepelinörtti.
Viestiä voi laittaa osoitteeseen:
[email protected]
Liittynyt 2v sitten
26
aloitusta ·
363
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Alien: Infiltrator". Sekä "Stephen Hawking: Ajan lyhyt historia".
Infiltrator on ihan ok. Ei mikään superhyvä, mutta viihdyttäviä.
Ajan lyhyt historia on mielenkiintoinen. Pohditaan aikaa käsitteenä sekä sen monimuotoisia ominaisuuksia. Mitä ongelmia se aiheuttaa pitkällä matkalla esim viestinnässä. Miten aika on suhteellista, ja mitkä seikat siihen vaikuttaa. Aikamatkustuksen mahdollisia paradokseja yms.
05.01.2024 09:16
Pahoittelut jo etukäteen. Varmasti unohdin / en tiedä kaikkia ammatteja, mitkä toimivat sairaalan sisällä.
Esim tekstiilihuollon väki, sekä välinehuoltajat. Vartijat järjestyksenvalvojat, ensivaste, ambulanssin väki. Tulivat vielå mieleen.
Sairaalan alihankkijoita onkin sitten vielä.
05.01.2024 09:08
Jotkut voivat olla vaikka lääkäreitä, potilaskuljettajia, osastonhoitajia, -sihteereitä, kokkeja, kahvilanmyyjiä, laitoshuoltajia, laboratorion tyyppejä, kuriireja, kiinteistönhuoltajia ja logistiikkakuskeja. Sairaalassa on aika monta muutakin ammattia kuin pelkät hoitajat.
05.01.2024 09:05
Ensimmäinen askel parantumiseen on myöntää asiat itselleen. Siitä se sitten lähtee päivä kerrallaan. Koskaan ei tiedä mihin tie tuntematon vie.
05.01.2024 08:59
Hyvää huomenta.
Ah. Huomaan että olet myös kulttuuri-ihmisiä. Niin. Sitähän se elämän kiertokulku on. Sanotaan että maasta ja tomusta olemme, ja tomuksi ja maaksi palaamme. Mutta uloste on sitä parasta lannoitetta. Kanankakkaakin televisiossa kovin mainostavat. Jos jokainen olento (eläimet, hyönteiset, nilviäiset jne) maan päällä ulostaa, niin onko Maapallo kuorrutettu ajan saatossa kokonaan?
Mutta palatakseni asiaan. Prometheus aloitti mielestäni hyvin historian ja nektarin alkuperän tarkastelun. Kovin odotin Covenantin jatkavan samalla linjalla. Mutta David päätti tappaa kaikki insinöörit. Olisi ollut mielenkiintoista jatkaa tarinan laajentamista. Mutta Fox Studios päättu toisin ja vaati Alienia elokuvaan. Nyt Disney-Prinsessan kruunun saatuaan, ehkä Romulus tänä vuonna kertoo meille enemmän. Sekä sitä uutta sarjaa odotellessa.
Marvel myös uudelleen julkaisi kaikki sarjakuvat ja aloitti tekemään uusia. Sekä kirjoja on ilmestynyt viimevuosina monta.
Mutta ennen kuin kirjoitan monta tuhatta sanaa tästä aiheesta. Niin pitääpi lähteä töihin kohta puoliin. Sillä onhan "Crew Expendable".
Mukavaa päivää sinne! 👋
05.01.2024 05:48
En pidä itseäni ihmisjätteenä. Se on fakta. Minä olen ihmisjäte. Siinä on ero.
04.01.2024 21:30
Siinä on 8,333...% mahdollisuus että olen. 🤔
04.01.2024 21:22
Minunkinko kullille? 😺 Mulla lentää kyllä vähän sitä jotain. Mutta ei tänään. Se on hyvää yötä sinne siivekkään jahtaajalle.
04.01.2024 20:53
En ole kultaa, enkä edes huonoa multaa. Ikkunasta katson kuuta sekä kuinka jänis nakertaa puuta. Kahvikupponen kädessä ja tyhjä elämä edessä. Aikainen väsy tänään, mutta se ei haittaa. Koska aamulla ylös viideltä ja potilaille kahvia sekä teetä keittään. Tulipas huono värssy, aika vetää päälle univälly.
04.01.2024 20:29
Höpsis. Et sinä ole. Se titteli kuuluu minulle. Olen ihmisjätteiden sitä saostuneinta mönjää siellä kaukalon pohjalla. Siellä mä sitten vemputtelen ja kieriskelen siinä jätteessä. Pyörin ja hyörin. Juon sitä jumalaista nektaria, koska olen siitä itsekin tehty.
04.01.2024 20:13
Mun elämä on aika huono vitsi. Mut niin varmaan on aika monen muunkin.
04.01.2024 20:09
😂 Mitä nyt taas. Ihan samalla tavalla kuin suomalaisenkin naisen kanssa. Ei elämän kevät sentään.
04.01.2024 18:15
En sanonut että kannattaa. Sanoin että sitä voi aina sanoa mitä vain.
Mitä vain voi tehdä aina. Eriasia onko se järkevää tai kannattavaa.
04.01.2024 16:55
Voi sitä aina sanoa mitä vaan. Mutta varattuihin en koske vaikka mitä tekisi toinen. Se on periaate mikä pitää. 💪
04.01.2024 16:24
Tsekkaas Kummeli Kenkäkauppiaat. 😄
04.01.2024 15:40
Kyllä mä täällä vielä vemputtelen. Vai kummitusjutun? Jotain valkoista voisin kyllä tarjota, mutta sinun pitää ensin tehdä ne temput. 😉
04.01.2024 15:12
Niin. Voihan sitä käydä vaikka henkiparantajan tai shamaanin juttusilla. Henkieläimenkin kanssa voi rupatella, jos se on se juttu jollekkin.
04.01.2024 15:10
Eiköhän kaikki täällä kirjoita aina sille väärälle ihmiselle. Kun kukaan täällä ei tiedä kuka kukin on. Jos täältä joku väittää jonkun anonyymikirjoittajan tunnistavansa, niin on aika käydä lääkärissä. Suomessa kun on kuitenkin se viisi miljoonaa asukasta. Sekä ihmiset voivat sanoa tunnistavansa juuri sinut, vaikka ei tunnistaisikaan. Koska jokainen valehtelee ennemmin tai myöhemmin.
04.01.2024 14:49
En jatkaisi suhdetta. Kyllä se kumppanin pitää kelvata sellaisena kuin on. Täällä ketään väkisin aleta muuttamaan toisenlaiseksi.
04.01.2024 14:15
Kakkaa vain minun ihmisjätteen päälle. Niin ne kaikki muutkin tekevät.
04.01.2024 13:47
8 / 19