Olen ihastunut hymyysi ja muuhunkin sinussa ;)
Ihana hoitaja nainen
40
1399
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko se beigetakkinen neitokainen aulasta?
- Anonyymi
Ei se beige ollut. Vaalean harmaa. Selässä luki jotain.
- Anonyymi
Ei ole aulassa ihastukseni. T: ap
- Anonyymi
Mutta neitokainen ilmeisesti on.
- Anonyymi
Missä on nähty? Olet sinä itse hoitaja? Ja milloin viimeksi nähtiin?
- Anonyymi
Minä taas olen ihastunut vaaleaan hoitajakaunottareen pk-seudulla. Nimi alkaa T kirjaimella.
- Anonyymi
Myös ihastunut erittäin muodokkaaseen hoitsuun, huh huh
- Anonyymi
ihanat on muodot ja nähnyt tämän hottiksen myös melko vähissä pukeissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nyt niin on päässyt käymään et oot melkein nakuna nähnyt? Joku saunajuttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et olle älä puhu höpöjä😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et olle älä puhu höpöjä😅
Kyllä vaan olen liiveissä, pikkareissa ovella, kerran tai pari myös ilman liivejä pukemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nyt niin on päässyt käymään et oot melkein nakuna nähnyt? Joku saunajuttu?
Ei saunajuttu, mutta taitaa pitää siitä että voi kiusoitella vähissä, aaw satuin näkemään taas vaaleissa liiveissä tämän herkun, namskis
- Anonyymi
Myös ihastunut hoitajaneitokaiseen Satakunassa, huh huh
- Anonyymi
Minkälaisia hitsun hommia tää nainen tekee? Sairaala, hoivakoti??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisia hitsun hommia tää nainen tekee? Sairaala, hoivakoti??
Hoitsun hommua siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitsun hommua siis.
Lähelle osuu mainitsemiasi hommia.
- Anonyymi
Näkisipä itsekin tämän Satakunnan hoitsun vähissä pukeissa :D
- Anonyymi
Pakko kysyä, että oletteko kaikki potilas-hoitaja suhteessa? Mielenkiinnosta vaan kyselen. Siinähän tuollainen ihastuminen on tyypillistä.
- Anonyymi
Ääh, potilaat ovat yleensä vaan niin rasittavia nykyään. Eräs ihana pieni ja pippurinen A kollega kiinnostaa kovasti.
- Anonyymi
Omalla kohdalla ei kollega eikä potilas-hoitajasuhde, Ja tuo aiemmin mainitsema nainen kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omalla kohdalla ei kollega eikä potilas-hoitajasuhde, Ja tuo aiemmin mainitsema nainen kyseessä.
Ap kyllä ihastuu, vaikk olkitupsuiseen aidan seipääseen!
Jotkut voivat olla vaikka lääkäreitä, potilaskuljettajia, osastonhoitajia, -sihteereitä, kokkeja, kahvilanmyyjiä, laitoshuoltajia, laboratorion tyyppejä, kuriireja, kiinteistönhuoltajia ja logistiikkakuskeja. Sairaalassa on aika monta muutakin ammattia kuin pelkät hoitajat.
MunNimiOnJK kirjoitti:
Jotkut voivat olla vaikka lääkäreitä, potilaskuljettajia, osastonhoitajia, -sihteereitä, kokkeja, kahvilanmyyjiä, laitoshuoltajia, laboratorion tyyppejä, kuriireja, kiinteistönhuoltajia ja logistiikkakuskeja. Sairaalassa on aika monta muutakin ammattia kuin pelkät hoitajat.
Pahoittelut jo etukäteen. Varmasti unohdin / en tiedä kaikkia ammatteja, mitkä toimivat sairaalan sisällä.
Esim tekstiilihuollon väki, sekä välinehuoltajat. Vartijat järjestyksenvalvojat, ensivaste, ambulanssin väki. Tulivat vielå mieleen.
Sairaalan alihankkijoita onkin sitten vielä.- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Pahoittelut jo etukäteen. Varmasti unohdin / en tiedä kaikkia ammatteja, mitkä toimivat sairaalan sisällä.
Esim tekstiilihuollon väki, sekä välinehuoltajat. Vartijat järjestyksenvalvojat, ensivaste, ambulanssin väki. Tulivat vielå mieleen.
Sairaalan alihankkijoita onkin sitten vielä.Tiedän, että kaikennäköisiä on. Itse siis olen yksi noista mainitsemistasi amattiryhmästä ja sairaalassa töissä. Näen töissäni myös noita muitakin amnmttiryhmiä. Omaa silmää kyllä hivelee eniten nuo lanssikuskit. He on yleensä timmissä kunnossa. Kysyin ihan mielenkiinnosta.
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääh, potilaat ovat yleensä vaan niin rasittavia nykyään. Eräs ihana pieni ja pippurinen A kollega kiinnostaa kovasti.
Miltä hän näyttää? Onko tumma vai vaalea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä hän näyttää? Onko tumma vai vaalea?
tumma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tumma
Minkä ikäinen hän on? Koska ootte nähneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen hän on? Koska ootte nähneet?
En ole varma iästä ja vähän vajaa kk sitten
- Anonyymi
Kyllähän hoitsu sinut aina hoitaa.
Blondi T varsinkin.
Hoitaa monta muutakin samanaikaisesti.
😂😂😂😂😂😂😇😇😇 - Anonyymi
Hoitajat kyllä osaavat varmoin ottein käsitellä miestä eri paikoista työn ulkopuolellakin ;)
- Anonyymi
Tuleppa, L. Se herkumpi.
- Anonyymi
Harmi kun en ole mikään sellainen "hoitsu" mitä tässä ajetaan takaa. Toki -hoitaja loppu löytyy ammattinimikkeestä, mutta en siis perinteinen hoitsu.
- Anonyymi
Eli minkälainen hoitaja olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli minkälainen hoitaja olet?
En sen kummemmin erittele, mutta onhan noita vaihtoehtoehtoja: hammashoitaja, lastenhoitaja, röntgenhoitaja, laboratoriohoitaja, ensihoitaja, jalkahoitaja, ymsyms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sen kummemmin erittele, mutta onhan noita vaihtoehtoehtoja: hammashoitaja, lastenhoitaja, röntgenhoitaja, laboratoriohoitaja, ensihoitaja, jalkahoitaja, ymsyms.
Söpö -hoitaja aina lämmittää sydäntä!
- Anonyymi
Aika moni on 😁 mutta mua ei kiinnosta nyt ketään eikä mikään. Sori
- Anonyymi
Terveyskeskuksen neitokainen minulla mielessä, mieheltä
- Anonyymi
Missäpäin tällainen tk sijaitsee ja miksi et ota häneen yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin tällainen tk sijaitsee ja miksi et ota häneen yhteyttä?
Tiedän vain nimen, ammatillisesti kohdataan. Uusimaa.
- Anonyymi
H hoitsuli kyllä tääydellisen muodokas, namskis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362889Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31661- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2741318Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621104Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341073- 691027
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis126985- 63932
- 41877