Et ole ihmisjäte

Anonyymi-ap

Vaan minä. Minä haluan lunastaa väkisin itselleni uhriutujan tittelin. Se joka narskuksi minua väittää, niin haista itse. Ihmisjätenikki on mielestäni hieno tyyppi sillä hän näkee jumalallisen totuuden tässä keinotekoisten valheiden meressä. Neokin oksensi, sitä totuuden kohtaaminen tarkoittaa. Sielun tasolla oksua siis eikä niinkään kirjaimellisesti. Ps. Et ole ;). Tätä selibaatti siis aiheuttaa. Olen kaikkea muuta kuin hullu.

12

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No hah hah. Et kai odota minun vastaavan 🙄 Toisaalta minä pystyn vastaamaan, mutta se ei tarkoita sitä, ettetkö saisi täältä muilta paljon parempia vastauksia 😀

• Anonyymi

Haasta mut :). Pyyhi mulla lattiaa. Käytä kerran. Paiskaa seinään. Lopulta betonit kenkiin ja sillalta alas. Biojätettäkin voi polttaa eli se on sitten polttotuhkaus. Vie vielä "tuhkatkin" pesästä kaiken pskan jälkeen. T. Aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haasta mut :). Pyyhi mulla lattiaa. Käytä kerran. Paiskaa seinään. Lopulta betonit kenkiin ja sillalta alas. Biojätettäkin voi polttaa eli se on sitten polttotuhkaus. Vie vielä "tuhkatkin" pesästä kaiken pskan jälkeen. T. Aloittaja.

Ja höps:) Kenen muun kanssa pääsisi kääntöpuoltaan kurkkaamaan, vaikka se huimaa ja pahaa tekeekin. Kahdet jalat betonissa kengissä ja kahdet tuhkat uurnassa. Viedessä tulee vietyä itsensäkin, mitä lie kukkia noista sitten kasvaakin. Tehtävä on kuin mission impossible:)

• Höpsis. Et sinä ole. Se titteli kuuluu minulle. Olen ihmisjätteiden sitä saostuneinta mönjää siellä kaukalon pohjalla. Siellä mä sitten vemputtelen ja kieriskelen siinä jätteessä. Pyörin ja hyörin. Juon sitä jumalaista nektaria, koska olen siitä itsekin tehty.

• Anonyymi

Miksi pidät itseäsi jätteenä?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi pidät itseäsi jätteenä?

En pidä itseäni ihmisjätteenä. Se on fakta. Minä olen ihmisjäte. Siinä on ero.

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

En pidä itseäni ihmisjätteenä. Se on fakta. Minä olen ihmisjäte. Siinä on ero.

No problem. Meillä jätättää kaikilla.

• Anonyymi

Alienin kuvahapposi lienee sitä itseään? Se biologinen ihmisjäte mitä ektoplasmaksi kutsutaan (tai ainakin siltä näyttää), niin sehän on sitä jumalten juomaa. Jos uuden elämän luomisraaka-aine ei ole jumaluutta niin mikä sitten :)? -ap.

• Anonyymi kirjoitti:

Alienin kuvahapposi lienee sitä itseään? Se biologinen ihmisjäte mitä ektoplasmaksi kutsutaan (tai ainakin siltä näyttää), niin sehän on sitä jumalten juomaa. Jos uuden elämän luomisraaka-aine ei ole jumaluutta niin mikä sitten :)? -ap.

Hyvää huomenta.

Ah. Huomaan että olet myös kulttuuri-ihmisiä. Niin. Sitähän se elämän kiertokulku on. Sanotaan että maasta ja tomusta olemme, ja tomuksi ja maaksi palaamme. Mutta uloste on sitä parasta lannoitetta. Kanankakkaakin televisiossa kovin mainostavat. Jos jokainen olento (eläimet, hyönteiset, nilviäiset jne) maan päällä ulostaa, niin onko Maapallo kuorrutettu ajan saatossa kokonaan?

Mutta palatakseni asiaan. Prometheus aloitti mielestäni hyvin historian ja nektarin alkuperän tarkastelun. Kovin odotin Covenantin jatkavan samalla linjalla. Mutta David päätti tappaa kaikki insinöörit. Olisi ollut mielenkiintoista jatkaa tarinan laajentamista. Mutta Fox Studios päättu toisin ja vaati Alienia elokuvaan. Nyt Disney-Prinsessan kruunun saatuaan, ehkä Romulus tänä vuonna kertoo meille enemmän. Sekä sitä uutta sarjaa odotellessa.

Marvel myös uudelleen julkaisi kaikki sarjakuvat ja aloitti tekemään uusia. Sekä kirjoja on ilmestynyt viimevuosina monta.

Mutta ennen kuin kirjoitan monta tuhatta sanaa tästä aiheesta. Niin pitääpi lähteä töihin kohta puoliin. Sillä onhan "Crew Expendable".

Mukavaa päivää sinne! 👋

• Anonyymi

Silloin kun 3elon Musk tajuaa oman olemattomuu53nwq, kun kaqikki pyllyllään businekse3t riitelee vielä Zuckeber4ginkin knnssa jotain..

• Anonyymi

Se dicaprion asteroidileffa kuvasti muskia ja vähän kaikkea muutakin. Lähetetään zukkerbäri Kuuhun. -ap ;).

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      11021
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3658
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      243
      2501
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      26
      2455
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1800
    6. 198
      1295
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1244
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1180
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1069
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      1019
    Aihe