laatta.anita

laatta.anita profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 21v sitten
0 aloitusta · 8 kommenttia
Tapauksia on tietysti monia ketään ei saa kohdella huonosti ja liukuhihnamaisesti varsinkaan sairasta ihmistä mitä pitäisi suojella ertyisesti.Asia on tosi hankala,itse en syö juuri lihaa .Eilen söin ja tämäaamuna sattu kovin kakatessa oli kovaa tavaraa..tiedän.Kun minut viedään sairaalaan olen varautunut jollen itse pääse vessaan ja painakin vielä paljon minut viedään vessaan4-5 kertaa vrk muuten asia pitää hoitaa jotenkin muuten (VAIPPA)NAISIA SAATTAA PISSATTAAKIN 2H VÄLEIN VAIKKA EI OLE TULEHDUSTAYMS.Kyllä siinä on sitten olemista.Ei ole helppoa.Toivottavasti saan särkylääkettä partabs on hyvä.Olen aika sitkeä luonne että varmaan huudan koko ajan..pissahätä pissahätä.Toivoa vain sopii että hoitajat on ammmattitaitoisia jakärsivällisiä kilttejä ihmisiä.Lääkäreitä on myös liian vähän vanustenhuollossa sillehän hoitaja soittaa vaikeissatapauksissa,ketään ei pidä jättää kärsimään.Miksi luoja loi meidät näin vajavaisiksi vanhuuteen,sairastamaan,miksi meitä ragaistaan näin.Koko ikäni olen minäkin yrittänyt lähimmäisiäni auttaa..pieniksi on teot kuitekin jääneet.Lappuliisa laputtaa oikein kahden ihmisenkanssa mutta hoitaja on yksin yöllä 40 potilaan kanssa nostaa wc tuoliin voi voi ei sitä sanotuksi saa..