Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

5

1. Mulla oli 3 viikkoa aikaa hakea kämppä . Häätö ei ollut lainvoimainen .
  2. Sain laittoman häädön Simon kunnasta 14.8.2022 . Muutin Simoon 2020 ei ollut mitään ongelmaa kunnan kanssa , naapuriin muutti kevät talvella asumaan 68 vuotias sairas nainen ääniä kuuleva . Hän alkoi häiritsemään minua . Siellä oli minun mopo ei ole paloturvallisesti ikkunan alla , hän kurkki ikkunoista soitteli sossuun ilmoitti sotkusta sossut soitti minulle en tiennyt tästä mitään , hän esitti mukavaa ihmistä hän yx su päivä tuli oveni taakse että ei hän ole nukkunut ollenkaan koko yönä kun minulla käynyt vieraita , ole avannut oven heille. Sanoin että kuulet ääniä . Ei jäänyt siihen hän ilmoitti kuntaan isännöitsijälle ja toimistosihteerille sieltä tuli viesti heti hiljisuus 22.00 laitoin viestin että ei käynyt ketään , en ole avannut ovea , oon nukkunut . Se kirjattiin ylös. 19.3 oli joku hälyytys poliisit kävi klo 22.00 silloin piti avata ovi , tästä hän ilmoitti kuntaan myöskin . Viimeinen niitti oli tämä 14.8.2022 olen muka ollut ilvestie 1 as2 simossa heitellyt tavaroita , kuunnellut musiikkia isolla häiriköinyt naapureita päivällä . Isännöitsijä tuli antamaaan ensin varotuksen häiritsevä elämä tämä ääniä kuuleva nainen ja päätyasunnon sairas ääniä kuuleva mies kuulivat näin isännöitsijä uskoi minun olleen paikalla siellä en ole ollut kotona koko päivänä olin Kuivaniemellä koko päivän tulin vasta illalla kotiin . Simon kunnan isännöisijällä ei kiinnostanut minun asia . Hän uskoi sairaita naapureita kun kuulevat ääniä . Sain laittoman häädön . Hän ei ilmoittanut ilmoituksia minulle mitä ne oli . Isännöitsijä teki itse minusta ilmoituksen sossuun . Minä tein asiasta rikosilmoituksen poliisi tutki asian , poliisi ilmoitti minulle laittoman häädön syyn . Poliisi sanoo tämä menee käräjille. Nainen on ennenkin häätänyt ihmisiä pihalle kunnan kautta yx vanhempi mies oli aaunut naisen naapurissa 2 kk ennenkuin sai häädön kunnasta , sitä edellinen mies henkilö asui hänen naapurissa sitä häiriköi keksimällä mies hakkaa öisin saunakauhalla seinää. . Tämä nainen jatkaa samaa peliä edelleen ilvestiellä simossa . Mää sain laittoman häädön simosta .