Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

87

Kommenttia

2145

1. Täytyi oikein tarkistaa että mikä tämä kauramiljönääri-keissi oikein oli, minä kun en seuraa viihdeuutisia tai sosiaalista mediaa ylipäätään. Nyt luin siitä ja nyt näyttäisi että tuo miljonääri on tehnyt tosi isoja virheitä heti alusta lähtien, ensimmäinen oli että tapasi naisen tinder-sovelluksesta.... ja siitä vaan huonompaan suuntaan meni. Ihmettelen että miljonääritason henkilö voi tehdä noin isoja virheratkaisuja. Olisi pitänyt omaa elämää hoitaa samalla kurinalaisuudella kuin hoiti bisneksiään.

____________________________________________________________________________________________
    "suhde on ollut paljon otsikoissa. Alle vuoteen mahtuu tapaaminen, kihlautuminen, häät ja nyt myös avioerohakemus.

Salamana alkanut romanssi alkoi kehittymään helmikuussa, kun ----------- ------ -------- löysivät toisensa Tinder-deittisovelluksen kautta. Marraskuussa he kertoivat Me Naisten haastattelussa puhuneensa jo samana iltana pitkään puhelimessa.

Ensimmäisen kerran pari tapasi kasvotusten helmikuun lopussa Helsingin Kaivopuistossa. Treffien jälkeen parin suhde on edennyt nopeasti.
    -------- ja --------------- hehkuttivat onneaan marraskuussa.
    -------- mukaan hän ei tiennyt tulevan aviomiehensä taustoista mitään, kun pari tapasi ensimmäisen kerran. Hienosta puvusta ja näyttävästä autosta pystyi kuitenkin päättelemään, ettei rahasta ainakaan ole pulaa.

Huhtikuussa suhde harppasi, kun pari kihlautui Monacossa. Me Naisten haastattelussa molemmat vakuuttivat, että sen jälkeen oli tarkoitus edetä hitaasti. Toisin kuitenkin kävi, sillä avioliittoon pari asteli vain kuukautta myöhemmin.

Kaura­miljonääri ----------- ------------vaimo eroavat – tällainen on avio­ehto

Onnekasta yhteiseloa kesti kesän yli. Kuukausien aikana pari ehti matkustaa, ostella luksusvaatteita ja elää leveää elämää.

Kesän jälkeen ---------------- varainhoitaja ilmoitti, että rahaa oli palanut neljässä kuukaudessa 700 000 euroa. Osa rahasta meni kultaisiin Cartierin kihlasormuksiin, ja myöhemmin hankittuun vihkisormukseen.

Joulukuussa uutisoitiin ------- rikostaustasta. Hänet on tuomittu lukuisista rikoksista, kuten varkauksista.
    Julkisuuteen tuli tieto, että ------- on tuomittu muun muassa Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa vuonna 2021 neljän kuukauden ehdolliseen vankeuteen kavalluksesta. Hän oli vuosien 2018–2019 aikana työskennellyt K-marketin kassalla, jonka aikana hän oli tuomion mukaan anastanut pohjakassasta yli 5 500 euroa.

– En kommentoi mitään muuta kuin että olen nuorempana mokannut asiani. Aviomieheni ei liity näihin mitenkään. Nämä ovat tapahtuneet kauan ennen kuin olen tutustunut häneen

Viimeisin tuomio on tämän vuoden tammikuulta, kun ----- tuomittiin Länsi-Uudenmaan käräjäoikeudessa lukuisista varkauksista ja näpistyksestä. Hän oli tuomion mukaan loppuvuoden 2022 ja alkuvuoden 2023 aikana anastanut Espoon ja Helsingin Stockmann-tavarataloista tuhansien eurojen edestä tuotteita.

Itsenäisyyspäivänä lentokentälle saapuneet ---------- eivät silloin halunneet kommentoida rikostaustaan liittyviä asioita.

selvityksen mukaan --------- on kymmeniä tuhansia euroja ulosotossa. Ulosottoja on pääasiassa perintäyrityksille, pankeille ja esimerkiksi Kansaneläkelaitokselle. Hänellä ei tuolloin ollut ulosmitattavaa omaisuutta, joten hänellä todettiin varattomuusaste.

-----------------n tuore vaimo on kymmenien tuhansien eurojen veloissa – viimeisin varkaus alkuvuodesta

Tiistaina 12. joulukuuta ----------ja -------- jättivät yhdessä avioerohakemuksen Helsingin käräjäoikeuteen.

---------------- ei halunnut kommentoida avioeroaan enää enempää."
  2. Vaikuttaa siltä että selvästi perustat mielipiteesi johonkin mielikuvitukselliseen tulevaisuuteen missä sateenkaariliput liehuu... minä taas katson menneisyyteen, tutkin historiaa, ja muodostan mielipiteeni sen mukaan.

Voit ihan vapaasti osoittaa mielipiteeni vääräksi, ole hyvä ja kokoa reipas naisporukka ja muuta tyhjin käsin keskelle metsää, rakenna sinne talot viemärit sähköt ja yhteiskunta, kun olet valmis ja saanut kaiken pelaamaan sujuvasti niin tule sitten sanomaan minulle niin minä myönnän auliisti että olin väärässä ja koko ihmiskunnan historia oli väärässä (tai että historialliset faktat ei enää päde siitä päivästä eteenpäin).

Väität että historia on vanhentunut käsite. Nyt siis enää ei mies pystykään tekemään yhtään mitään yksin, vaan aina tarvitaan nainen työnjohtajaksi komentamaan sitä, käskemään mitä tehdä ja milloin ja miten... vai tekeekö nainen jopa kenties kaiken miehen puolesta? Ja mies istuu keittiössä ja virkkaa neuleita ja paistaa piparkakkuja... (ps. jos pakko on ja henki ja elämä riippuu siitä niin mies KYLLÄ tarvittaessa PYSTYY virkkaamaan lapasia ja paistamaan kakkuja, ja esimerkiksi lähes 100% huippukokeista on miehiä)
    Mitä luulet, kuka pitää yllä nykymaailmaa? Et usko miten nopeasti nykyinen yhteiskunta romahtaisi elleivät miehet sitä ylläpitäisi koko ajan hiki hatussa, ne eivät vaan näy sinun silmiisi koska he tekevät työtä yöllä ja pimeissä kellareissa tunneleissa maan alla, rakennusten huipuilla, purkavat rakennuksia rakentavat uusia, lastaavat isoja kuormia. Tuollaisissa työpaikoissa nainen on vaarallinen itselleen ja vaarallinen muille siellä olijoille.

Ongelmani näyttäisi ilmeisesti suurelta osin olevan se että olen mies kotoisin historiasta, enkä nykyaikainen sukupuoleton lippalakkipäinen ikuinen pikkupoika kotoisin LGBTQWER- fantasiamaasta.
  3. Hienosti sanottu!