Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehkä joku putoaa lentokoneesta ja rysähtää katon läpi olohuoneesi lattialle. Voi sitä onnen päivää! Se ei siitä enää lähtisi pois.
23.05.2024 16:28
Minulle tuollainen kuvailemasi ei ole mikään mies.
MIES siirtelee työpaikalla vaan tavaraa kuormasta toiseen, ei pelaa nappuloilla.
Kotona vaimoa ei väistellä (vaan jossain tapauksissa asia on juuri toisinpäin) asiat puhutaan halki ja poikki, ja sitten vaimo pitää turpansa kiini eikä nalkuta.
Lapset istuvat hiljaa ja tottelevat käskyjä.
Ystävät, sukulaiset, mitä ***tun virkaa niillä on jos on jo vaimot ja lapset hommattu? Menkööt H- vettiin tuollaiset, ylimääräiset.
Tuosta viimeisestä kysymyksestä en osaa sanoa mitään, kun minulla itselläni ei ole mitään tuollaista yllämainittua.
23.05.2024 16:00
En tiedä mistä on kyse.... En tiedä mitä tarkoitat tuolla itsestäsi tekemistäsi vastuun ottamisella. Yleensä ihmiset ovat itsestään ja tekemisistään vastuussa, elleivät ole holhouksen alaisena tai laitoshoidossa.
Mutta noin yleisesti voisin sanoa että vastuussa ei ole mitään mukavaa eikä mitään kadehtittavaa, eikä mitään ylpeilyn aihetta. Mitä enemmän on asioita mistä olet vastuussa joka päivä, sitä rasittavampia päiväsi ovat, ja vastuusta ei ole lomaa, siitä ei voi ottaa lomapäiviä. Itse kyllä luopuisin vastuusta heti jos joku muu sen ottaisi vastaan, antaisin vaan avaimet käteen... Tosin en voisi luottaa keneenkään muuhun että se hoitaisi asioita, ei ole enää luotettavia ihmisiä edes olemassa.
23.05.2024 15:51
Voisiko sen kääntää niinpäin että olisi tyytyväinen siitä huomiosta mitä saa... oli se mitä tahansa. Toiset ihmiset vaan ovat niin perusteellisen tylsiä etteivät saa edes vihaa osakseen. Aika iso osa ihmisistä on valtavia tylsimyksiä, puhuvat vaan lähinnä työstään, autoista tms...
23.05.2024 15:46
Todella kyllä haluaisin nähdä kun pappi kirkossa kastaa pienen Satan Luciferin.... ihan menisin sitä tapausta kirkkoon katsomaan, vaikka milloinkaan muuten en niistä ovista sisään mene.
23.05.2024 15:39
"Enthrone - Darkness - Triumphant" - "Sukunimi"
kun kerran Lucifer on jostain syystä kielletty, ja Satan melko varmasti myös
23.05.2024 15:37
Onkohan tämä aihe nyt mielestäsi ihan oikeasti aivan sopiva vitsailuun?
Olisit edes aloittanut sillä otsikolla mikä oli iltalehdessä, "nainen raiskasi miehen" ja sekin oli entinen kumppani, joka toteutti omia ideoitaan kun mies nukkui. Sai tuomion siitä kyllä. Lievästi huvittavaa, mutta samat säännöt pätivät kuin mitkä naisten tapauksissa. Ehkä lieventävänä asiana otettiin huomioon se että oli entinen kumppani josta juuri eronnut.
Se olisi melko hurjaa jos kadulla naiset raiskaisivat tuntemattomia miehiä, luultavasti jossain vaiheessa vielä menee siihen tämä kehitys. Tekisivätkö miehet ilmoituksen, enpä usko. Ja monet saattaivat jopa olla melko helppoja uhreja tuollaiselle toiminnalle, eivät vastustelisi yhtään.. eivätkä huutaisi apua..(ts. käyttäytyisivät samoin kuin naiset).
Eräs suomalainen komediahenkilö vitsaili aina pedofiilisilla jutuilla, jatkuvasti, joka paikassa, haastatteluissa jne. alkoi jo olemaan erittäin häiritsevää. Ja miten sille kävi seurauksena? Se pääsi eduskuntaan.
23.05.2024 01:37
Asiat mitä pimeydessä liikkuu; Ne tulevat luokseni yllättäen, ne haluavat viedä elämäni ja viedä sieluni, mutta ne eivät pysty siihen koska olen niitä voimakkaampi.
Halveksin niitä, nauran niille ääneen. Ne näkevät voimani ja kunnioittavat minua.
Ne ovat ainoita maan päällä jotka tietävät kuka todella olen.
Väitit että ajatuksilla pystyy luomaan todellisuuksia. Kerro miten luot asioita ajatuksellasi? Manifestaatiolla. Positiivisia asioita, positiivisia muutoksia?
Minä pystyn kyllä aiheuttamaan asioita ns. "ajatuksella" mutta ne ovat kauheita asioita, pahoja asioita. En halua sellaista tehdä, en edes todistaakseni että pystyn siihen, tiedän itse pystyväni, eikä minulla ole tarvetta todistella sitä muille.
23.05.2024 00:53
Helsingissä asuvilla rikkailla on semmoista, ei sitä muilla ole.
Minulla täällä näkyy vain pimeää metsää, heikkoa valoa vasten mustia puita.
23.05.2024 00:43
Mitä se sinulle sitten on?
Pimeys ei petä koskaan, siihen ei voi pettyä, siellä ei näy harhakuvia onnesta, on vain pimeyttä. Tiedän ja tunnen ne asiat mitä siellä liikkuu, tiedän mitä ne haluavat, asiat ovat selkeitä, siellä ei valo häikäise silmiä ja saa kuvittelemaan harhoja. Ei ole mitään ylimääräistä.
23.05.2024 00:30
Mutta ajatusmaailmasi ei ole elämäsi, ajatuksesi eivät ole elämäsi. Hyvä olo ei ole elämäsi, valo ei ole elämäsi. Hengityskään ei ole elämäsi, se vain ylläpitää sitä.
Olen valinnut pimeyden jo hyvin kauan sitten.
Sen tien kuljen loppuun asti.
23.05.2024 00:22
Kuinka määrittelet luonnevian, tai mitkä asiat tekevät ihmisestä luonnevikaisen?
23.05.2024 00:08
Luonto on hyvin kaunis, aurinko paistaa kirkkaammin kuin koskaan, taivas on sininen. On lämmintä.
Ei tuo ole sinun elämäsi. Tuo kaikki jää tänne kun sinä täältä lähdet. Ei se ollut elämäsi.
23.05.2024 00:04
Tuossa lopussa on kaikki se mitä odotan omalta elämältäni.
Mitään muuta en osaa odottaa.
22.05.2024 23:53
Elämä on kuin verottaja.
Ottaa osansa kaikesta mitä teet.
Ja lopulta kuolema ottaa vielä elämänkin takaisin itselleen.
Ensin se ottaa pois ihmiset jotka olet tuntenut koko ikäsi.
Lopulta jäät yksin, ainoastaan kuolema seuranasi.
22.05.2024 23:52
Pitäisikö mielestäsi elämän mennä niinkuin toivot?
Eikö se ole hieman ylimielistä.
Tuollaista "rakkautta" mitä tuossa tarkoitat ei ole olemassa maan päällä.
22.05.2024 23:33
En vietä juhannusta
22.05.2024 23:23
No voisitko sinä kädellinen sivistää minua? (primate)
Onko sinulla itselläsi maatila jota viljelet, kasvatat kaiken oman ravintosi omalla maallasi, omin käsin?
22.05.2024 22:41
>>>Ja toi että ois vaikea unohtaa jos tapaisit..Niin se olis kyllä oikeesti jos tapaisit mut.
Sun mieli muuttuis aika radikaalisti, Ja sä et unohtais mua. Mutta et sen epävakauden takia.. Vaan ihan muusta syystä. Voi että kun olisikin kiva tuntea ja tavata...>>>
Mikä tai mitkä tekijät saavat sinut uskomaan tuolla tavoin? Oletan että sinulla on joku selkeä syy sanoa noin, todeta se varsin itsevarmasti ja rohkeasti.
22.05.2024 22:36
Joo no, ei tuollaista kuvailemaasi ole. Enkä oikein jaksa uskoa että muillakaan sellaista on.
Ja oikeassa olet, sellainen henkilö joka tulee toimeen oman itsensä kanssa, ja pystyy arvostamaan omaa itseään (saavuttamiaan asioita joko itsessään tai ulkoisesti) ja kykenee kontrolloimaan omaa toimintaansa, ei tarvitse tuollaista ihmistä jolle valittaa asioistaan mihin aikaan tahansa.
Miksi minun pitäisi kertoa jollekin voinnistani tms. kun ei se sille kuulu. Ja todellisuudessa 99% ihmisistä ei oikeasti välitä toisten voinnista tuon taivaallista, ne kyllä sanoo vaikka mitä ja lupaa vaikka mitä, mutta yksikään sana mitä ne sanoo ei ole todellista.
22.05.2024 22:29
61 / 108