Eteläkorealainen nuori varjoliitäjänainen ajautui tuulen mukana pohjoiskorean puolelle. Puussa roikkuvan naisen löysi pohjoiskorealainen nuori upseerimies, joka ei kyennyt ampumaan luvatonta tunkeilijaa vaan otti naisen suojelukseensa ja halusi saada hänet ehjänä takaisin rajan toiselle puolelle. Siitä sitten tulikin aikamoinen juttu kuten monet meistä tietävätkin.
Eron haikealla hetkellä pohjoiskorealainen upseeri katsoi hetken eteläkorealaisnaista surun täyttämiin silmiin ja sanoi rauhallisella äänellä:
"Miten voisin koskaan unohtaa naista, joka putosi taivaalta."
Netflix, Crash Landing On You
⭐⭐⭐⭐⭐
Tämän parin tarina on todellakin ihmeellinen, mutta uskotteko että oikeasti joku ennalta arvaamaton päivä eteenne pölähtää SE oikea?
Uskotteko, että mikä tahansa päivä HÄN voi pudota eteenne?
Anonyymi-ap
5
179
Vastaukset 5
- Anonyymi
Hieno tarina. Uskon, että kohtaan vielä sen ihmisen, jota en unohda.
- Anonyymi
Minulle kävi noin.
Ei hän pudonnut taivaasta mutta hän on aivan varmasti kotoisin taivaasta! 😍
🦄 - Anonyymi
Saattaa olla että joku, jonain päivänä, rysähtää riippuliitimellä olohuoneen ikkunasta sisään. Hän täyttäisi kaikki kriteerini ja olisi valmis seurustelemaan kanssani.
Onhan se mahdollista.Ehkä joku putoaa lentokoneesta ja rysähtää katon läpi olohuoneesi lattialle. Voi sitä onnen päivää! Se ei siitä enää lähtisi pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3561310Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4061175- 102915
- 82847
- 78832
- 109757
- 52756
- 82756
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39690- 37686