Aletaan olemaan jo juhannustunnelmissa. Muistatko ikävimmän juhannuksesi? Entä parhaimman?
Kuukauden päästä
34
472
Vastaukset
- Anonyymi
Hyviä juhlia ovat olleet, viettäjät vaan ovat poistuneet keskuudesta.
- Anonyymi
Junnuna oli hauskaa nyt me on typeriä.
- Anonyymi
Yleensä mökillä. Ei nyt mitään niin ihmeellistä paitsi haitarimusiikkia tarvitaan
- Anonyymi
Ei ole ollut ikäviä juhannuksia....
- Anonyymi
Hesassa paras viettää juhannusta , kun kerrankin on tyhjä aavekaupunki . 1/2 miljoonasta asukkaasta juhannuksena täällä vain korkeintaan 10.000 ja niistäkin 1/2 on
turisteja. Nautin lähellä olevista saarista ja ohjelmista. - Anonyymi
En muista että mikään juhannus aikuisena olisi ollut erityinen. Paitsi lapsena ne oli kivoja. Äiti ja iskä osti aina korillisen pieniä lasiapulloja limpparia. Aika usein isän sisarukset tuli perheineen meille ja grillatiin ja valvottiin koko yö. Käytiin rannalla polttamassa Kokko jonne kokoontui koko kylä.
- Anonyymi
"Kun juhannusaattoiltana kahlaa syvälle veteen, seisoo siinä puolisen tuntia ja kääntyy sitten varovasti katsomaan taakseen, näkee takanaan täysin alastomana seisovan tulevan sulhasensa."
En vietä juhannusta
- Anonyymi
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi
Jopa aikasin mietit tulevaa.
- Anonyymi
Eihän toi oo ku muistelua entisistä jusseista
- Anonyymi
Mukavimmat juhannukset oli lapsena. Isä haki tuoksuvat koivut ovenpieleen ja mummu lämmitti puusaunan, jonka tuoksu oli ihana kesäisessä alkuillassa. Saunan jälkeen sai limsaa ja jäätelöä.
Aikuisiällä ei juhannusta tule mitenkään juhlittua, se on päivä muiden joukossa. Viime juhannus oli ikävin, silloin oli sydän tuoreeltaan rikki. - Anonyymi
Rakkauden kesäjuhla, parhaimmillaan.
- Anonyymi
Moni onkin alennusmyynnissä lopun kesää. Paras on juuri edessä.
- Anonyymi
Lopeta opp
- Anonyymi
Mikä on opp? Kyllähän mä tämän ihan tavalliseksi keskusteluksi tein, että olisi muutakin juttelua kuin riitelyt tai väittelyt. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on opp? Kyllähän mä tämän ihan tavalliseksi keskusteluksi tein, että olisi muutakin juttelua kuin riitelyt tai väittelyt. Ap
Ja kaveri tuossa sanoi juuri, että oli nähnyt muuallakin täällä tuon lyhenteen, joten kertoisitko, mikä on opp?
Anonyymi kirjoitti:
"Muu juttelu" on kauhistuttavan tylsää.
Itseasiassa se ei ole keskustelua jos muistelet jotain juhannusta mitä vietit joittenkin vanhojen kääpien kanssa jotka horisivat niitä samoja vanhoja juttujaan mitä kuusikymmentä kertaa aikaisemminkin horisivat.
Keskustelussa ollaan vuorovaikutuksessa toisen kanssa, eikä vaan horista omia vanhoja juttujaan. Muistelu on eri asia kuin keskustelu.- Anonyymi
darknessin kirjoitti:
"Muu juttelu" on kauhistuttavan tylsää.
Itseasiassa se ei ole keskustelua jos muistelet jotain juhannusta mitä vietit joittenkin vanhojen kääpien kanssa jotka horisivat niitä samoja vanhoja juttujaan mitä kuusikymmentä kertaa aikaisemminkin horisivat.
Keskustelussa ollaan vuorovaikutuksessa toisen kanssa, eikä vaan horista omia vanhoja juttujaan. Muistelu on eri asia kuin keskustelu.Enhän mä sellaista ole muistelemassa. Miten tulkitsetkin noin, aivan vääristäen? Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän mä sellaista ole muistelemassa. Miten tulkitsetkin noin, aivan vääristäen? Ap
Tuo tyyppi tulkitsee kaiken vääristyneesti. Ohita sen jutut sujuvasti vain niin pääset vähemmällä.
Anonyymi kirjoitti:
Enhän mä sellaista ole muistelemassa. Miten tulkitsetkin noin, aivan vääristäen? Ap
Ainakin aloituksessa kyselit muistoja juhannuksesta.
Minusta sellainen on vain tavattoman tylsää.
Mikä siinä nyt meni väärin sitten?- Anonyymi
darknessin kirjoitti:
Ainakin aloituksessa kyselit muistoja juhannuksesta.
Minusta sellainen on vain tavattoman tylsää.
Mikä siinä nyt meni väärin sitten?Mikä pakko on osallistua keskusteluun, joka on sun mielestä tylsä?
- Anonyymi
Muistan. Nuorena oli kovia ryyppykemuja kaveriporukalla. Sitten ryyppäjäisiä pienemmällä porukalla vähän vanhempana. En vietä enää jussia.
- Anonyymi
Vetojussit yms jossain tyylii himoksella.😀 Vanha ei jaksa enää. Mielummin grillaan makkaraa möksällä ja pelaan risti seiskaa. 🤝
- Anonyymi
Viime juhannuksena oli romantiikkaa, hyvää musiikkia ja hyvää seuraa
- Anonyymi
Ei mulla nyt mitään erityisen ikäviä juhannuksia ole ikinä ollut, mutta yleisesti ottaen juhannus on äärimmäisen tylsä juhla. Ei mulla ole siis yhtään sellaistakaan juhannusta, joka olisi paras.
- Anonyymi
Olihan ne lasilimukkakorit lapsena jotain sairaan siistiä.
Yks juhannus oltiin mummolassa ja siellä oli tuo kori meille ja serkuille.
En tosin pärjännyt juomisessa, edes porukan vanhimpana, koska kotona ei ollut limukkaa tarjolla, niin sen juominen nosti kyyneleet silmiin ja sujui todella hitaasti. Mutta tuo juhannus kai on paras. Maalla. - Anonyymi
Teen töitä myös juhannuksena
... aina tehnyt... - Anonyymi
Tipaton
- Anonyymi
Urheilua...
- Anonyymi
Loppuunkulutettu kehi
- Anonyymi
On ollut sekä hauskoja että tylsiä juhannuksia. Yks huonoin juhannus oli, kun exä oli pettänyt ja lähdin sukulaisen lukaaliin yksin viettämään juhannusta. Kävin terdellä kuuntelemassa tovin haitarimusiikkia, mutta oli suru puserossa. On ollut myös hyvällä tavalla sykähdyttäviä juhannuksia. Juhannuksessa parasta tunnelma ja ihmiset ja mielelläni olen siellä, missä on hyvä tunnelma.
- Anonyymi
Ikävin juhannus on 4 viikon päästä🥺odotin että saisin viettää neljä vuodenaikaa hänen kanssaan ( naisen) sain vain syksyn ja talven...
Ne on olleet kaikki lähes yhtä tylsiä ja ihan yhtä tyhjän kanssa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24945389Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3211264Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy21110892Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369721Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858538Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2306539Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03220Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302259- 391707
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261530