Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. turkiskuoriaisen turkki

    Kannattaako turkiskuoriaisia kasvattaa turkin vuoksi? Nehän eivät ole söpöjä häkkieläimiä ja niitä on paljon. Mutta ne o
    Huuhaa
    2
    122
  2. laulu kotiseuvvulle..

    voi hyvän tähren tuo ryytimaa.. tuo jullummamaa..ei edes kaukana suosta.. tuo ryyytimaaa.. ei täält pois voi juosta,kun
    Huuhaa
    6
    121
  3. krapulaaamun aamupieru

    ..ei kun haamupieru.. kuuluu muttei haise.. kuulemma.. konkreettinen åpieru realistine pieru ei välttämättä kuulu mutta
    Huuhaa
    14
    121
  4. merkillistä merkillistä

    ..on se aika jännä.. tuo tuo letku tuossa haarojen välissä.. ??????????????
    Kahvikeskustelut
    23
    121
  5. kossuni on kuivunut

    ..ai niin se olikin dry vodkaa..ja sitä piisaa jonkin verran..mikä on trippituoli????
    Huuhaa
    12
    121
  6. hähähähhä

    ..pieneshtä se onni kashvaa ja jos sitä oikein ruokkii voi se kasvaa järjettömiin mittasuhteisiin.. totaaliksen hillittö
    Huuhaa
    1
    121
  7. huuhaatulva

    ..tänä iltana.. pääni tokenee maalihöyryistä.. tulkoon lämmin viikonloppu että pääsen terassille kallioon.. ainakin yhte
    Huuhaa
    1
    120
  8. onko SAbrina..

    ..roomassa?..voisiko olla..voisko siellä olla..roomassa olla tällasta? .. aahhh SAbbrinaaaa http://www.youtube.com/watc
    Huuhaa
    0
    120
  9. kossu koes

    Kossu goes in my vains. Päästin kossun pannasta ihan äsken. otin puolentoista tunnin ajan persepakkia liitelistä sitä va
    Huuhaa
    3
    120
  10. mistä on lauantait?

    miten sujuu sunnuntait?.. lauantai sujuu..pyöristäen vatsamakkaroita.. päivänkakkkaroita.. sandelsii ja scandalsii..
    Huuhaa
    19
    120
  11. täysinäisen vatsan napa?

    kuin käy kun täysiväisen natsan napasta tökkää? tuleeko ylhäälä vai alhaalta? kummastakin? ei kummastakaan?ja kuinka pah
    Huuhaa
    1
    120
  12. mä en ala....

    Mäenala. Maksaani pistelee ja polttelee vaikka en oo 6 päivään juonu. ENkä silloinkaan kuin viikon. ja silloinkin viinaa
    Huuhaa
    2
    120
  13. marraskuu, kossua ja dry vodkaa

    runomittaisen laulun mä teille laulan.. on marraskuu.. ilmoituksen maistraattiin laitoin mä äsken.. juu.. on marraskuu.
    Huuhaa
    5
    120
  14. huuhaalla kultaisin raukkauden..

    ..äähh rakkauden kohteeni = punainen roosamundaperuna.. potaatti josta tein tänään jauhiskeittoa..oli niitä nyt muutam
    Huuhaa
    6
    119
  15. creevaa!.. tee mulle

    ..muussiii.. en nähnyt sua kalliossa enkä tiedä olitko edes siellä.. en halua kahlita sua.. oot vapaa.. mut voit tykätä
    Huuhaa
    0
    119
  16. ollos hyväst

    ..hyvästi huuhaa tättyy lähtee kesin uutta puuhaa..en tänään enää täällä jaksa luuhaa..
    Huuhaa
    0
    119
  17. uudenlaine hjumala

    Se uudenlainen humala on jotain terävän kännin (viina) ja oluen (pöhnä).. välillä. mutta mikä se on? nyt juon janoon rai
    Huuhaa
    3
    119
  18. juoppolinna huraa biisi..uudet sanat

    Kumma on taivas ja pimennetyt päät Kun matkustan pikkudokun luota kaupunkiin Olisin jo halunnut jäädä kotiin, Herätä aik
    Ajanviete
    4
    118
  19. paljastuksia menneisyydestä

    Minä kaatusin kerran kerrostalon portaissa. Tulin saunasta ja oli alakerran nainen saunasta kanssa tulossa ja jotenkin v
    Huuhaa
    4
    118
  20. Chirpy Chirpy Cheep VARPUNE

    ..cheep cheep kevät tulee.. tuleeko varpuneenn..?? http://www.youtube.com/watch?v=HSNSTerj2Kc
    Huuhaa
    0
    118