Se uudenlainen humala on jotain terävän kännin (viina) ja oluen (pöhnä).. välillä. mutta mikä se on? nyt juon janoon raikasta mehustettua kiljua jäillä. Joo ei tää humala oo oikein kumpaakaan.. mitä tää on?
uudenlaine hjumala
3
80
Vastaukset
- Anonyymi
Tuoda...yleensä kiljua ei lantrata. Millaista mehua käytit? Onhan kilju kansainvälisesti lokeroitu brändituote.
Ettei vaan mennyt tärviölle?Vaikka oli kirkasettuu jonkin verran ei sitä pystyny raakana juomaa. marjamerhua laitoij aj jäitä ja hampaat iorvessä vetäsin. olis pitäny tehdä pottukiljuu niin ois ollu makuu.
- Anonyymi
Mutta hyvä kamu ei jätä pulaan härän hetkelläkään. Nimittäin: Naapurini Otto oli päässyt tietoon, että minulle yöllä on puhjennut ankara J A NO.
Toi ½-pulloa Gambina lääkettä. Vaikka eläinlääkäri Härkänen sanoikin, ettei gampsua saisi kipeälle siallekaan antaa kuin korttelin mitta pahaan sairauteen, auttoi hän tuo G pahimman ylitse.
Aito ja n o l le on tyypillistä, että se pahenee vettä hörppiessä. Niinpä sikaviina paransin mun tilaansa erä erältä, sano.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812