..äähh rakkauden kohteeni = punainen roosamundaperuna..
potaatti josta tein tänään jauhiskeittoa..oli niitä nyt muutama.. se oli vähä sellasta kimppakivaa..
huuhaalla kultaisin raukkauden..
6
96
Vastaukset
hyviä pottuja,jos ne on sun kultasin rakkaus:)Oikke se herkistää miält ku miettis kui kuorit niit soppaas!
pervokki kirjoitti:
..sitä pervokillakin jotain olla..näin potaattikellarissa asuneena..
sielttä se tiätty o alkkunsa saanu,kellarist:)Kyl maar sää ny mulle nälä pukkasit!Jos kuhasoppa täs väänttäs ens nälkkä.
sunomas kirjoitti:
sielttä se tiätty o alkkunsa saanu,kellarist:)Kyl maar sää ny mulle nälä pukkasit!Jos kuhasoppa täs väänttäs ens nälkkä.
..tosipotaatit kasvaa pimeässä kellarissa niiku pervokkikin.. nälän aiheuttamisesta oon pahoillani..
on kovan rahan arvoinen.
perunakellarissa tarkkelyskuidut jaksottuu ja perunaan muodostuu balatonilaista hometta. mutta kukas nyt ystavansa myisi høh.Kävi kurkkaan,mutta rosamunda potaatti on hyvää)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781562
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71528- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3906- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol141751- 79694