jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
runo perjantaista sunnuntaiksi
..humala yllätti olan takaa.. siinä äijä maassa makaa.. toivoen ettei maksa prakaa.. vaan sisulla läpi rämeikön.. läpi0101kasvihuonekylmiökö?
..sekö tämä olikin.. lunta maas ja perse jäätyy.. lämmitys pottuilee ja..ja villasukat jalas..1101totta se on
..ulkoilu tekee gutaa ja lenkki siis kävelymatka.. ja sitten voipi kävellä vaikkapa.. vuoteen ööö ysärin alkuun ja.. h0101Kalasääskestä
Pistääkö kalasääski, imeekö se verta? Voiko sitä syödä? Pakeneeko se ohvilla? https://www.youtube.com/watch?v=tT7QNMPj72101muttei vieläkään kaasuwoimaa..pierukaasuvoimaa..hernepierukaasuwoimaa..
Ulan bator.. aro se nukahtaa.. keskiyönvarjoihin.. edessä näkyyy ulanbaaatorin valot.. mitä me wanhat vääsyneet dromeda1101pervokin pikkutorstai
..hiprakassa jälleen..tölkit viety kaupassa käyty.. nyt kun on ollu aikaa pohtia asioita ja varsin kummallisia sellaisia110090-luku...
katsoin taaass kerran 90-luvun mainoksia juutuubista ja tajusin..että en oo koskaan omistanut erectoluksin astiainpesuko7100Ajattelin tankata tänään
Ajattelin tankata tänään noin 30 eurolla olutta. Rainbow nou thanks..oliskohan kotimaista lager tai ale coq hyvää konees2100lande/juhannus-survivor kit
pervokin ihanne selvitymissalkku.. (ihanne) tälle juhannukselle ruokapuoli..lihaa, makkaraa, grilliin sopivia vihanneksi6100ihmiset apinoina..
..jälleen..evoluutio kävelee taaksepäin selvä se..mutta minäkin juopuneessa olotilasani elän näen kavereita teen! saan!1100pettynytpervokki
..talo maalla ei ollut mieleinen..huonoja puolia liikaa... oispa napannu...nyt tunnen taas olutbensan huulillani.. ihan131001934 Belchfire Runabout
..onko se Akun auto??? miksi sillä on varaa ajella jollain klassikkoautolla vai mistä ojasta kaivanu? onko se teettäny v0100trabant-itä-saksa-merceedes benys
..minä tiedän..minä iedän..hähähääää hähöhhääää.. mitä trabantti sano mulle lapsen a itä-saksassa vilkaistessaan mersuu.0100kiljunkukkaia
..kiljunkukkasia ma piirtyneenä houuihini nään..kossunkukkasia sydämmessäin nään..kossun kukkasdia pidän sisälläin .. e4100okei okei
..ymmärrän kyllä.. hipsin säkkiin niin saatte sian säkkiin.. varsinaisen pikkuporsaan.. kuulkkaa minä röhkin jo.. röhröö0100- 0100
sekopuolitautisille tautisille
..ihmisille..lakrisal pillereitä ja bonaqua vissiä jäiden ja sokerittoman mustaviinimarjamehun kera..0100kylmää kaurapuuroa
Tässä sitä vedellään kylmää kaurapuuroo kun kuluja tuli hALvan oluven kanssa. ja väkevää mustaherukkaviiniä. saattaa tuo399.........runo
..välillä sitä on kuin kylmän tyynenmerenvirran sei..joka poikkeeaa sanomaan hei..sitähän ei pysty estämään ei.. vaikka099voi hilipimppu
..kun on tylsääää.. kun toisen silmän aukasee toinen jo lurpsahtaa kii.. toisen jalan ku nostaa niin toinen jo laskeutuu199