..talo maalla ei ollut mieleinen..huonoja puolia liikaa... oispa napannu...nyt tunnen taas olutbensan huulillani.. ihan koffin 3bensaa suoraan tölkistä.. kohta menen suihkuun ja juon siellä yhden 3 koffin bensaa.. sitten menen lukemaan ja juon vieläyhden 3 koffin bensaa.. sitten nukahdan ja näen unia 3koffin bensasta koska se on todennäköisesti loppunut kun aamu valkenee myös unista..
pettynytpervokki
13
100
Vastaukset
- KohFi ei auta.
Olit menossa maalle ukset ryskyen melkoisella varmuudella.
Tilanteelle äkkistoppi! Stoppi tuli kun kuvat ja väittämät kiinteistösivuilla eivät ihan pitäneet paikkansa. Liikaa puutteita ja tontti vaikka suuri olikin niin hirveetä kivikkoryteikköö jyrkkää..vaikee hyödyntää. Ei voi pervokkikaan asuu ihan missä notkossa ja talossa tahansa.
joo koffi auttaa hetkellisesti..no hyvä ettet juonut Koffia ennen asuntonäyttöä - voisit nyt olla krapulainen kivikkoryteikkömäen omistaja ,.
HugaZaga kirjoitti:
no hyvä ettet juonut Koffia ennen asuntonäyttöä - voisit nyt olla krapulainen kivikkoryteikkömäen omistaja ,.
..jep... pidän kivistä ja pidän rinnetontista.. pidän metsästä..ja ryteikön voi hoitaa machete viikate moottorisaha-systeemillä..mutta liika on aina liikaa.. noin 3 hehtaarin verran maanparannustöitä ja pirusti kiveä kasoihin ja maantasoitusta..se on liikaa pervokeillekin..
pervokki kirjoitti:
..jep... pidän kivistä ja pidän rinnetontista.. pidän metsästä..ja ryteikön voi hoitaa machete viikate moottorisaha-systeemillä..mutta liika on aina liikaa.. noin 3 hehtaarin verran maanparannustöitä ja pirusti kiveä kasoihin ja maantasoitusta..se on liikaa pervokeillekin..
talo oli ihan kiva mutta siinäkin puutteita..riskejä liian suuria..
- 3 hehtaaria?
pervokki kirjoitti:
talo oli ihan kiva mutta siinäkin puutteita..riskejä liian suuria..
.
On maalla pienempiäkin plänttejä myynnissä ihan vaikka 0,1 hehtaaria
. 3 hehtaaria? kirjoitti:
.
On maalla pienempiäkin plänttejä myynnissä ihan vaikka 0,1 hehtaaria
.heh maata ei luoja enää luo..pittää mennä muille planeetoille.. kyllä sitä "tilaa" pittää olla harrastuksiin jne.. 1000 neliöö on äkkiä käytetty,,
- basaschka
jussiltahan meni selkä kun se niitä suoalueita lannisti. ojitti kaivoi ja heilui hulluna, ja pappilassa ruustinna vaan keitti kaffea.. jussi aina vaati almaa jatkamaan korvikkeella, mutta alma kun ukkonsa silmä vältti niin keitti anteliaammat plöröt..
..no suot voi ojittaa mutta miten kesytät louhikkoisen rinteen? siinä menee jo vähän enemmän kuin selkä ja kofffii eiku bensaa..
- Ihanuus on arpapeliä
pervokki kirjoitti:
..no suot voi ojittaa mutta miten kesytät louhikkoisen rinteen? siinä menee jo vähän enemmän kuin selkä ja kofffii eiku bensaa..
Paljonko olit joutua maksamaan moisista kivi kasoista? Sisältäen tontin ja tönön?
- isojalka
pervokki kirjoitti:
..no suot voi ojittaa mutta miten kesytät louhikkoisen rinteen? siinä menee jo vähän enemmän kuin selkä ja kofffii eiku bensaa..
Tuollainen tontti sopisi kalliokiipeilyä harrastavalle suonkulkijalle.
Ihanuus on arpapeliä kirjoitti:
Paljonko olit joutua maksamaan moisista kivi kasoista? Sisältäen tontin ja tönön?
42 tuhatta euroo ois ollu hinta. Rantaoikeus/venepaikka oli puolenkilsan päähän.. mutta perusjutut puuttu.. sähkö..kaivo..sauna.. sokkeli matala.. ei ei..
isojalka kirjoitti:
Tuollainen tontti sopisi kalliokiipeilyä harrastavalle suonkulkijalle.
..nimenomaan isot jalat ois tarvinnut et ois voinut hyppii kiveltä toiselle..kevyesti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453
