..hahaha..ehkä otan ens viikonloppuna vähän ryyppyvoidetta stadin söörnääsissä ja kalliossa kun en oo pitkään aikaan käyny ja näkis porukkaa.. ryypppyvoiteella voitellaan kurkut ja puhdistetaan sisuskalut..hahahahahah
ryyppyvoidetta söörnääss
7
101
Vastaukset
- a-no
Ooppa varovainen, noi on pahoja seutuja! Jos nokan eteen osuu väärä voire, niin voimme sanoa "au revoire", Jos voitelu epäonnistuu perusteellisesti, niin jäljellä ei ole muuta sanottavaa kuopan vieressä, kuin "havuja perkele"! Suosittelen matkatavaroihin kääntöveistä ja astaloa!
No jaa ei niin pahoja kuin RAUTATIENTORI.. missään en nuorena tuntenu oloani niin turvalliseksi kun kävellessä hesarii kallion ja sörnäisten kulmilla kapakasta tultuani ja brahen kentään suuntaan taksia etsiessäni yöllä..toista se on rautatientorilla..siellä todella tarttee kättä pidenpää jos yöaikaan ja voideltuna menee..
- a-no
Ei se rautatientori enää oo turvaton, kun Marco de Wit lopetti telttailun siellä jo kesällä!
Helsinginkadulla oot kyllä yöaikaan omies joukossa - kaikki muutkin siellä on sekaisin! Mutta varo kivenkadun peloittavaa octopussya, joka voi niellä aikuisen äijän kokonaisena!
- olkohon.niin
Näin epävakaisten säiden vallitessa ryyppyvoitelu on paikallaan. Aamuksi on odotettavissa lumipyryä ja kovaa tuulta.
Molemmille jaloille ja käsille tupla voitelut jos tarvii nelivedon laittaa päälle. Vodkachilirosausvoidetta minulle suositeltiin.Chilivodkavoitelun kokeneena voin sanoo että pisti niin pahasti putket palamaan etten siihen aineeseen koske. Chili chilinä hyvä..vodkavodkana hyvä..mutta yhdessä.. ei hyvä ollenkaan. ambulanssi baariiin ja kotiin.
- niin.pyörivä.sikari
Cheek kuulemma nautitsi ja teki urapäätöksensä. Usalainen tiedemies havaitsi tälläsen. https://yle.fi/uutiset/3-9942135?origin=rss
- Ould_spais
Sir nice very nais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394
