katsoin taaass kerran 90-luvun mainoksia juutuubista ja tajusin..että en oo koskaan omistanut erectoluksin astiainpesukonetta..
90-luku...
7
75
Vastaukset
- Anonyymi
Erakkona kommentini on, että Maailman turhin keksintö on astianpesukone. Ei tarvitse kuin viruttaa tarvittaessa.
- Anonyymi
Aavikolla ei tarvi muuta kuin ripustaa astiat narulle, tuuli kyllä hiekkapuhaltaa astiat puhtaiksi. Tämän opin katsomalla alkuperäistä Star Trekkiä.
- Anonyymi
pervokki kirjoitti:
Kuumalla vedellä heti ruokailun jälkeen. Ei tartte edes fairyy.
Totta. Itseasiassa erakkona en monestikaan edes viruta lautastani. Uudet mätöt vain päälle, kun seuraavan kerran iskee syömishalu.
Olisi aivan järjetöntä vedenhaaskausta. Anonyymi kirjoitti:
Totta. Itseasiassa erakkona en monestikaan edes viruta lautastani. Uudet mätöt vain päälle, kun seuraavan kerran iskee syömishalu.
Olisi aivan järjetöntä vedenhaaskausta.Se on sitte niiku ruisleipätaikinatiinu. uutta taikinaa vaan tiinua pesemättä. Kasvaa hyvä bakteerikanta ja tulee hiukan hapanta.
Lautasen voi myös nuolla puhtaaksi.
- Anonyymi
No mitä tehit? Tiesitkö, että Matin Kello tuo kotiovellesi sellaisen vaikka umpiniklattuna. MatinKello toimii itärajalla päin suomee.
.koodi @ 24.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566588Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394351- 542179
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241104
- 171081
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018