Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. voi kettu

    ..mix aina.. siis AINA..kalsarit repeevät niin ketun ÄÄNEKKÄÄSTI?? raivostuttaa..
    Huuhaa
    6
    71
  2. pois pois pois

    ..höpöt..sherryt..vinkut ja kuppikaakut... sillä tänään pitää ahkeroida kahden maalauksen..yhden piirroksen..yhden poh
    Kahvikeskustelut
    10
    71
  3. iiden..

    ..tuo Eedenin Minna Toivanen saisi ihan mielellään tulla hoitaa munkin puutarhaa.. http://www.huiskula.fi/huiskula.asp?
    Kahvikeskustelut
    3
    71
  4. päässä sirittää

    Sain kofeiinini kolasta en kahvista. Nyt kävelen pitkin seiniä ja sisäkattoja. Kyllä alkoholi on paree mut en juo..peri
    Kahvikeskustelut
    3
    71
  5. patonkia ja tapenaadee..

    ..patonkia ja tapenaadee..ite tehtynä.. 16,2km lenkki myös..jalat valittavat ja vatsa mouruaa.. vai onko se kissa?
    Kahvikeskustelut
    6
    71
  6. Merikarhut bylsivät pingviinejä????

    Minkähänlaisista merikarhuista on kyse?? No niin tai näin..ei normaalilta kuulosta. Syyksi epäilen meressä olevien myrkk
    Kahvikeskustelut
    3
    71
  7. selänrapsutus tuli mieleeni

    ..niin jotta kokemuksesta tuli mieleen että.. kauniin naisen selänrapsutus terävilläkynsillä meitsille on niiku karkkia
    Huuhaa
    0
    71
  8. maanantaina sikanautaa ja kaalta

    Maanantaina sikanautaa ja kaalta ja x-tran punajuurta sekä rasvatonta maitoa mieluusti lidlistä.Mausteita on isoon borss
    Köyhyys
    0
    71
  9. paliskunta

    Onko paliskunta porojen pariskunta? Häitäkö vietetään Haltilla ja Kilpisjärven jäät jyskäävät vai?
    Ajanviete
    0
    70
  10. Tääll on olo onnekas, elo tyyni, suojakas.

    Täällä penthousessa on vieläkin niin kuuma ja kostea ettei tosiaan tartte lähtee Thai-maa-seen… avustuskia ei tule muute
    Huuhaa
    9
    70
  11. suikalelihan riiputus?

    Miten suikaleliha riiputetaan oikeoappisesti? ostin suikale lihaa ale 30pros viim käytp eilen. No tänään tässä väsäilen
    Huuhaa
    4
    70
  12. mielenterveyttä..ja vikaa..

    Toimiessani aikoinaan Tylypaskan psykiatrisessa sairaalassa Mankkaalla ..terapeuttipsykologi-tukihenkilönä eräälle miele
    Huuhaa
    10
    70
  13. mäömääääääää

    ..määöäö pelkään................................ ............................................... .......................
    Huuhaa
    0
    70
  14. kuulkkaass!!

    ..hyst! huuhhaaaaa nukkuuuuuuuuuuuu
    Huuhaa
    0
    70
  15. kyynel vierähti

    ..kun muistelin poikavuosien kiljunpullotusta näin halpisolutta ryystäessä ja keski-ikää odotellesa..
    Alkoholi
    4
    70
  16. päiväää tussukka

    ..kudo mulle sukka..kun oon ihan sukka..kutomisessa..
    Huuhaa
    1
    70
  17. varteenotettava

    Mitä kaikkea voi ottaa varteen??? Voiko mitään? Onko edes tämä aloitus varteenotettava? Toinen pohdinta.. onko naispaime
    Huuhaa
    2
    70
  18. voi herra ihme ja..

    ..pyhä sylvi sisaruksineen.. taas kerran..onneksi huuhaalla ei olemitään tekemistä REaalielämäni kanssa piste. ja toinen
    Huuhaa
    0
    69
  19. tämä on muis..tutus..

    ..huomenta.. muistutus.. huomenna kauppaan ja alakoon kaapit täyteen viinaa..on pitkä pitkä PELOTTAVA viikonloppu edessä
    Huuhaa
    0
    69
  20. kalsareihini ilmestynyt reikä

    ..asialla ei sinänsä niin välii..ihmiset tottuneet että oon kotioloissa kalsareissa mutta kun niissä on reikä.. eikä sek
    Huuhaa
    0
    69