jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
- 671
pois pois pois
..höpöt..sherryt..vinkut ja kuppikaakut... sillä tänään pitää ahkeroida kahden maalauksen..yhden piirroksen..yhden poh1071iiden..
..tuo Eedenin Minna Toivanen saisi ihan mielellään tulla hoitaa munkin puutarhaa.. http://www.huiskula.fi/huiskula.asp?371päässä sirittää
Sain kofeiinini kolasta en kahvista. Nyt kävelen pitkin seiniä ja sisäkattoja. Kyllä alkoholi on paree mut en juo..peri371patonkia ja tapenaadee..
..patonkia ja tapenaadee..ite tehtynä.. 16,2km lenkki myös..jalat valittavat ja vatsa mouruaa.. vai onko se kissa?671Merikarhut bylsivät pingviinejä????
Minkähänlaisista merikarhuista on kyse?? No niin tai näin..ei normaalilta kuulosta. Syyksi epäilen meressä olevien myrkk371selänrapsutus tuli mieleeni
..niin jotta kokemuksesta tuli mieleen että.. kauniin naisen selänrapsutus terävilläkynsillä meitsille on niiku karkkia071maanantaina sikanautaa ja kaalta
Maanantaina sikanautaa ja kaalta ja x-tran punajuurta sekä rasvatonta maitoa mieluusti lidlistä.Mausteita on isoon borss071paliskunta
Onko paliskunta porojen pariskunta? Häitäkö vietetään Haltilla ja Kilpisjärven jäät jyskäävät vai?070Tääll on olo onnekas, elo tyyni, suojakas.
Täällä penthousessa on vieläkin niin kuuma ja kostea ettei tosiaan tartte lähtee Thai-maa-seen… avustuskia ei tule muute970suikalelihan riiputus?
Miten suikaleliha riiputetaan oikeoappisesti? ostin suikale lihaa ale 30pros viim käytp eilen. No tänään tässä väsäilen470mielenterveyttä..ja vikaa..
Toimiessani aikoinaan Tylypaskan psykiatrisessa sairaalassa Mankkaalla ..terapeuttipsykologi-tukihenkilönä eräälle miele1070mäömääääääää
..määöäö pelkään................................ ............................................... .......................070- 070
kyynel vierähti
..kun muistelin poikavuosien kiljunpullotusta näin halpisolutta ryystäessä ja keski-ikää odotellesa..470- 170
varteenotettava
Mitä kaikkea voi ottaa varteen??? Voiko mitään? Onko edes tämä aloitus varteenotettava? Toinen pohdinta.. onko naispaime270voi herra ihme ja..
..pyhä sylvi sisaruksineen.. taas kerran..onneksi huuhaalla ei olemitään tekemistä REaalielämäni kanssa piste. ja toinen069tämä on muis..tutus..
..huomenta.. muistutus.. huomenna kauppaan ja alakoon kaapit täyteen viinaa..on pitkä pitkä PELOTTAVA viikonloppu edessä069kalsareihini ilmestynyt reikä
..asialla ei sinänsä niin välii..ihmiset tottuneet että oon kotioloissa kalsareissa mutta kun niissä on reikä.. eikä sek069