suikalelihan riiputus?

Miten suikaleliha riiputetaan oikeoappisesti? ostin suikale lihaa ale 30pros viim käytp eilen. No tänään tässä väsäilen papulihasoppaa..pataa. mietin vaan miten noi suikaleet riiputetaan? eikö oo tolokuton homma mitä hä?

Vähän kun kuivaporon kuivatus etelä'-suomessa.

Otin tuossa kello neljän dry vodkan tuplan ja nyt mulla on neljäspaukku "noin" meneillään. Kossu on pannassa mutta pervokki on irti. HÄHÄHÄHÄ.-.

4

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin kassilohen riiputus on helppoo. Unohin 1.1 kilosen kassilohifileen ulos sinkkiämpärin alle sementtilaatan päälle, nottei farikset pirulaiset sisä söis. Se muhi siellä fiikon päivät.
      Hyvin oli riippunu. Laitoin siihen suolaa, ripaus sokerii, graavikalan tapaan. Perinteinen, hyvin riippuneen kassilohen maku sii oli.

• Minä riiputan kassejani suihkun jälkeen raittiissa ilmassa. Olohuone partsin ovi auki.

• Tämä oli trollausaloitus! Aloittaja tietää kyllä kaiken riippuvaisuuksista, koska on itsekin riippuvainen! Itse olen riippumaton ajattelija, mutta näin talvella käytän normisohvaa.

Suikalelihan riiputuksen alkuperä juontaa 1800- luvulle Ameriikkaan. Cowboys- niminen intiaaniheimo aina riiputteli lihaa langalla kaktusten välissä, jotta kojootit ja maatiekiitäjät eivät heidän ruokaansa olisi varastaneet. Suomeen tuo riiputus levisi jo pikkuvihan aikoihin ja tänne rakennettiin jokaisen omakotitalon pihaan pieni mökki, joka oli kolmemetrisen puutolpan päässä. Siellä riippuivat lihat rauhassa hallin hampaalta ja juopolta naapurilta. Seuraasaaressa on tuollainen mökki säilynyt eli sinne katsomaan! Kekkonen käytti tuota mökkiä aikoinaan Tamminiemen ylimääräisenä vodkavarastona.

• Kuka keksi peyoten? atseekit riiputtivat lihaa milloin milläkin tavoin..pohjosessa kuumat erämaat etelässä sankka viidakko. maantiekiitäjä oli harmiton tipu mutta nälkäinen kojootti keksi konnuuksia välillä räjäyttäen suuriakin palstoja. on tainnu kelju k kuolla nälkään jo kun ei oo enää kuulunu.

Suomessa on ollu isoa ja pikkuvihaa..nykyään viha on siirtynyt internettiin..pakko kestää kun näillä palstoilla huuhailee--
        ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe