Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vikki7
profiilit
vikki7
vikki7
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai miksi? Siksi että niitä varastetaan vaikka kuinka lukossa on. Multa varastettiin pyörä ja kun ostin uuden säilytin sen silti siellä pyörävarastossa ja uudesta pyörästä vietiin satulan!! JOTEN nyt säilytän sen kotona. Jos et haluu ostaa joku kk uuden pyörän niin kannattaa pitää se omassa asunnossa, varsinkin kun asut kerrostalossa.
22.02.2014 11:50
Kokemuksesta puhun, seksiä pitää olla suhteessa. Mutta vaikka sitä on ihan tarpeeksi, silti mies voi pettää. Mun edellisessa suhteessa on ollut joka toinen pv seksiä, joskus jopa enemmänkin ja silti miehellä oli muita naisia. Joten ei tarvi tässä haukkua naisia/miehiä. Kaikki riippuu ihmisestä! Yhdellä riittää kerran viikossa, toisella taas joka päivä.. Vaikea tässä on sanoa kuinka paljon seksiä on tarpeeksi. Meillä jokaisella on omat kokemukset, pahat ja hyvät. Ei voi tuomita toista jos ei tiedä koko tarinaa.
Ja ketjun aloittajalle sanon, että ennen kun on mennyt pettämään, olisi kyllä pitänyt puhua vaimon kanssa ja sanoa rehellisesti että olet todella onneton ja haluat läheisyyttä. Parempi aina puhua suoraan kuin sitten kärsiä seurauksista. Minä olisin halunnut tietää jos minun mies ei ole tyytyväinen ja harkitsee pettämistä kuin saafa tietää joskus myöhemmin kun vahinko on jo tapahtunut. Mutta niin kuin sanoin, mielipiteita on yhtä paljon kuin ihmisiä.
19.10.2011 09:16
Hei, Voisko joku auttaa. Tarvitsen toimivan loitsun. Eli haluan että rakastamani ihminen palaisi luokseni. Se ihminen on epävarma ja pelkää sitoutumista. Haluan että hänen pelot katoaa jaettä han pystyy luottamaan meidän rakkauteen. Kiitos kaikesta avusta.
22.09.2010 11:18
onko kelle tullut uusi kanava? sen jälkeen kun viritin digiboxin uudestaan niin mulle tuli KINO TV.. eikö se ollut maksullinen?
05.02.2009 18:54
Olen tässä kuussa vaihtamassa toiseen liitymään, kun olen jo korvia myöten täynnä Elisan shittia.
14.05.2008 19:48
Ei ole totta! Miehillä on ihan väärä käsitys.. Tunnen monta naista kelle seksi on tosi tärkeä. Mut miehet ei vaan jaksa. Ainakin meidän suhteessa mä on se "seksihullu". Enkä ikinä sano ei vaikka kuinka väsynyt olen.
11.05.2006 16:19
1 / 1