Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. Jos nyt vihdoin saisi PERTSALTA jotain, mikä liittää Benjaminin kirjoituksen suoraan Paavaliin. Minä kun en näe mitään. "Uusi tieto" ainakin hymyilyttää, kun Paavali ei tiennyt edes lopun aikojen ajankohtaa, vaikka siitä oikein kirjelmöi.

"Viisauden valo", hah! Että eräs ihmisryhmä on täynnä pahuutta ja rikollisuutta, joissa ei ole mitään hyvää? Room 1. Tai että Paavali kehuu itseään ja kiivastui kerran niinkin, niin että erkani porukasta, mutta tekopyhästi käskee muita olemaan sävyisia ja olemaan kehumatta itseään?

Persta hyvä. Tuo Benjamin teksti on kaikkea muuta kuin Paavaliin sopivaa!
  2. PERTSA: Millä ilveellä sinä "todistat" Benjaminin kirjoittaneen Paavalista?

Ja miten olet niin sokea, ettet näe ettei Paavali saanut Jumalalta tietojansa. Siitä räikein esimerkki on 1 Kor 7, jossa Paavali ihan tosissaan luuli lopun ahdingon aikojen tulevan jo hyvin pian silloin. Jos on "jumalan valittu", niin miksi kirjoitti tuollaistakin soopaa? Paavalihan nolasi Jumalan kokonaan! Paavali oli itse sanonut olevansa Jumalan lähettiläs. Taisi olla suuri vale.Mutta ei sinulta ja kaltaisiltasi voi odottaakaan järjellä ajattelua.

Eihän Paavali nähnyt Room 1 lopussa mitään hyvää niissä heteroissa, joka olivat alakaneet olemaan oman sukupuolensa kanssa. Sehän on siten räikeää mustamaalausta, sillä ainakin minä ajattelen jokaisessa olevan jotain hyvääkin. Mutta Paavali sai Jumalata tiedon, että ne ihmiset olivat vain ja ainostaan pahoja ja rikollisia? En mä koskaan sellaista usko! Ne oli Paavalin omaa antipatiaa.