Listataan tähän keinoja miten voi välttää uskistumisen.
Tiedoista on varmasti hyötyä kaikille ja etenkin niille joilla on lapsia.
Miten välttää uskistuminen.
19
74
Vastaukset
- Mirka...
Kiellä lapsiltasi uskis kaverit.
- näin on
Lenin oli vapaamuurari ja vaapaamuraien palkaamah
ttp://www.heinola.org/~patato/Lina-6c.html
Kyllä Mirkakin uskoo tähän tehtävä on tuhota - lukija30981
Foorumin "Pertsojen" kirjoitukset ehkäisevät hyvin uskoontuloa. Kannattaa tutustua!!!
- Harold Camping
Tällaisten esimerkkitapausten avulla:
http://www.hs.fi/ulkomaat/Harold Camping myöntää ennustaneensa maailmanlopun pieleen/a1305557521939
Uskoontulon seurauksena ihmiset ovat menttäneet kaiken omaisuutensa huijarille :( - Sivusta seuraten
Tämä on suorastaan huvittavaa. Olen ollut pitkään poissa tältä palstalta ja ihmettelen Mirkan lähetysintoa ateismin puolesta. Ja aivan samat jutut kuin ennenkin! Vaihda levyä Mirka! Kokeile jotain uutta. Älä juutu tähän yhteen tai kahteen lauseeseen, jota toistelet!
- Engelsmannit osaa
Kysytään briteiltä?
http://www.washingtonpost.com/national/on-faith/atheists-likely-to-outnumber-christians-in-england-in-20-years/2012/03/09/gIQA2Bqb1R_story.html
Siellä tuo osataan välttää. Tuon tutkimuksen mukaan 20 vuoden päästä ateisteja on enemmän kuin kristittyjä. Kehitys on kyllä samansuuntainen melkein jokaisessa sivistysmaassa.- YAK-42
Mitä ihmeen väliä ateistien määrällä on? Vai kuvittelevatko ateistit, että laaja kannatus tekisi Jumalan olemattomaksi? Sitä paitsi 20 vuoden päästä Pohjois-Suomi on täynnä vanhoillislestadiolaisia, koska he lisääntyvät paljon nopeammin kuin muut.
- lestat kuopataan?
YAK-42 kirjoitti:
Mitä ihmeen väliä ateistien määrällä on? Vai kuvittelevatko ateistit, että laaja kannatus tekisi Jumalan olemattomaksi? Sitä paitsi 20 vuoden päästä Pohjois-Suomi on täynnä vanhoillislestadiolaisia, koska he lisääntyvät paljon nopeammin kuin muut.
Lestadiolaisliike on hajonnut (natisee jo nyt) jo tuolloin ellei se muutu avoimenpaan ja vähemmän totalitääriseen suuntaan mm. juuri tuon ehkäisykysymyksen suhteen.
- Ajattele!!!
- lue raamattua ja Ajattele
- mene hellareiden kokouseen ja Ajattele
- lue pertsaa ja Ajattele
- kuuntele uskovien ihmetarinoita ja Ajattele
ym. ym.. Ei se vaikeeta oo. - Kyselevätosiukovaine
Missä se listasi on?
- Papparainen #
-Älä anna johdatella itseäsi.
- Kasveja rakastava
Hedelmät jaetaan kasvitieteessä kuiviin ja meheviin hedelmiin. Kumpi hedelmä sinä olet, Mirka!
- ??
Mirka ei ole hedelmä,miksi tuollaista kysyt?.
- juupsis
Aivan, ateisteilta ei pidä kysyä mitään vertauskuvien avulla. He eivät ymmärrä sellaisia. He kykenevät ymmärtämään asioita vain kirjaimellisesti.
- samaa vikaa
Sama vika se on palstan fundiksilla, kaikki mikä suinkin mahdollista otetaan kirjaimellisesti.
- Valoa kansalle
Ateisteilla roikkuu aivot narikassa ja sydän on ikiroudassa.
Valoa kansalle kirjoitti:
Ateisteilla roikkuu aivot narikassa ja sydän on ikiroudassa.
"Valoa kansalle". Olet todella älytön. Tai et tunne ateistien aivomaailmaa etkä heidän sydämen tunteita. Mutta kerrot täällä niistä oman "totuuden".
Itse aloin ajattelemaan aivoillani, ja totesin kaikkein maailman jumalien olevan vain ihmisten päissä. Ja minä olen herkkä ja koko sydämellään tunteellinen mies.
Olet "Valoa kansalle" kovin hakoteillä. Koita rauhoittua jo.
- Mirka....
Ateistit eivät usko satuihin ja höpötyksiin niin kuin uskikset tekee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2054924Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy374222Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002711Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171262288- 591888
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121811- 671774
- 2081644
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521212Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241964