Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. PERTSALLE. Mulle tuo Kuningasten kirjan tarina on vastaavanlainen kuin Sodomassakin. Siksi ajattelen kyseessä olevan tässäkin rasistinen väkivalta, koska taas kohteena on vieraana oleva ulkopaikkakuntalainen. Siksi se ei ole homoutta. Mutta et taida ymmärtää mitään, miehillehän kelpasi yhtä hyvin lopulta nainenkin, jota käsittelivät niin väkivaltaisestai, että nainen kuoli. Sama olisi tapahtunut siis miehillekin, joten se ei ole homoutta vaan säälimätöntä väkivaltaa. Mutta et koskaan ymmärrä mitään, Pertsa.

Miksi, Pertsa luulet, että homoja kiinnostaa vain vieraspaikkakuntalaiset? Sellaisestahan Raamattu vain kertoo. Jos et jo tajua tätä, niin et tajua mistään mitään. Mutta se ei ole yllätys kun kyseessä on uskova.
  2. "usko on luja luottam" on ilmeiseti sokeutunut jostain syystä. Laittamasi luku Mooseksesta todistaa, että aviomiesten ja muidenkin miesten mielessä oli tehdä aivan kurjaa, kun "on tullut muukalaisena tänne pyrkii määräilemään meitä". Vain mieleltään sairas voi käsitää, että homojan ne sellaiset ovat! Haluavat maata "määräileviä muukalaisia". Huomaan, ettet tajua homoudesta yhtään mitään.

Kuulepa nyt. Tuo tarina ei mitenkään ole homoutta, vaan sen aikaista uskomatonta ja sairasta kaikkien miesten muukalaisvihaa, joka toteutettiin perheenisien ym. voimalla nöyryyttämällä ja alistamalla heidät joukkoraiskauksella. Se ei ole homoutta. Enkä käsitä miten jossain kaupungissa voi olla 100 % miehistä homoja. Ei olekaan, siksi Jumala ei missään kohtaa sano tuhon syyksi homoutta. Mielipuoliset ja järkeä vaikka olevat ihmiset kyllä näkevat ainoaksi syyksi homouden. Se on Jumalan vastaista ja siten syntiä.

Omasta paranemisestani totesin "luminarskulle" keskustelussamme, että paranin ilman rukouksen voimaa ihan itsekseen. Siten vaikka olisi rukoiltukin ja olisin parantunut, se ei olisi todistanut mitään, sillä tosiasiassa olisin parantunut ilman rukoustakin. Sellaisia parantumistapauksia on varmaan tuhansittain, jotka on syyttä pantu rukouksen ansioksi.

Minulla on ollut oikein hyviäkin ystäviä samaa sukupuolta, mutta Daavidin ja Joonatanin tarina on minulle kuin minun ja mieheni rakkautta täynnä oleva elämä. En koe samanlaista tunnetta ystäviin kuin Daavid ja Joonatanin tarinassa, vain rakastettuuni. Ymmärrän toki, jos joku rakastaa kaikkia samalla tavalla. Itse en ole sellainen.
  3. Hmm, ihmettelen miten homoseksuaalien avioliitot sallineet valtiot (mm. Norja) liittyvät siihen, että Norjan surmaaja oli fundamentalisti kristitty? Luultavasti kyseinen tappaja on myös homovastainen kuten äärisuunnat yleensäkin Jumalaan vedoten. Kuitenkaan en keksi mikä asiayhteys olisi.

Jumalako rankaisi Norjaa laillistemisesta tuon äärikristityn kautta? Miksi Jumala haluaisi juuri kristityt elinkautiseen vankeuteen ja kaikkien hyljeksimiksi? Vain kostoksi esim. Norjalle? Hyvin naurettava ajatus ja todella kaukaa haettua. Ainakain todistaisi, että Jumala ja häneen uskovat ovat päästää vialla.
  4. LUMINARSKU, luit tosi huonosti tai käsitit tahallasi väärin, kuten tapoihisi kuuluu. Kirjoitin, että paranin kun olen elänyt homona. En, että juuri homous paransi minut. Mutta mitkään rukoukset eivät parantaneet minua eikä ketään toistakaan, jonka tunsin. Siksi nettilinkit eivät tehoa minuun, kun olen omin silmin nähnyt ettei rukoukset ja Jumala paranna. Ei suomalaiset eivätkä ulkomaalaiset parantajat sen paremmin

.En minä hae mitään enkä ole valinnut puoltani. Jumalan rakkautta ja paranemisia ei vain kohdalleni ole sattunut edes tuttavien kautta. Siksi Jumala on minulle aivan olematon. Ihan sama minulle rukoileeko vai ei. Sama vaikutus elämään. Ja minulla menee paremmin, kun en enää usko enkä rukoile. Jeesushan sanoi, että" kun anotte ja uskotte saavanne, niin sen te saatte". Ja myös sen, että hänen seuraajansa parantavat panemalla kädet päälle. Kuulostaa helpolta, mutta en ole nähnyt toteutuvan.

Sodomasta on kai sitten pelkkiä vääriä käännöksiä, kun minun Raamatussa ei ole ikinä lukenut syyksi homoutta. Moos 19 ne aviovomiehet ym. kaikki miehet sanovat, että Lootin luona oli "muukalainen, joka pyrkii hallitsemaan". Ei kuulosta homoudelta, vaan pelolta tuntemattomia kohtaan. Hes 16 ja Jes 1 sodomalaiset eivät Jumalan mukaan auttaneet köyhiä eivätkä orpoja ja leskiä. Siksi Jumalan viha syttyi. Ei kuulosta homoudelta. Mutta ne ovatkin vääriä käännöksiä, kun juuri homous olikin se syy, vaikka Raamatussa ei niin luekaan. Minkälaiseen Raamattuun meidät on pantu oikein uskomaan! Sehän on kuin väärennös ainakin sinun sanojesi mukaan!

Daavid ja Joonatan rakastivat toisiaan ainakin Raamatun mukaan, mikä todistaisi heidän olleen BI-seksuaalisia kuten minäkin. He tekivät kaikkensa voidakseen olla toistensa kanssa, ja jopa ikuisesti yhdessä, kun Joonatan oli valmis olemaan Daavidia lähinnä, jos Daavidista tulee kuningas. Jos miesten välinen rakkaudellinen tuollainen läheisyys olisi ollut tavanomaista, niin miksi tuollaisia tarinoita on Raamatussa vain yksi?

Miehiähän Raamattu on täynnä, joten samanlaisia juttuja luulisi olevan Raamatussa siellä täällä, jos sellainen miesten välinen ystävyys oli kerran ihan tavallista. Yritän ajatella aina loogisesti. Kun on vain yksi tarina, niin se tekee sen aivan poikkeukselliseksi. Miesten väliseksi rakkaudeksi.