Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
panohullu
panohullu
panohullu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: Suomi
Koulutus: Alempi korkeakoulu
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt 21v sitten
0
aloitusta ·
302
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saat+video+siitä.+Tahtoisin+itsekin+pidätyäytyä+seksistä+ennen+tapaamistamme+ja+antaa+kunnon+spermalasti.+Siinä+vaan+ongelma,+että+sitten+laukeaa+liian+nopeasti.+Pystyn+kyllä+illan+aikana+panemaan+useamman+kerran.
11.10.2019 14:08
Oi+hitto.+Minun+on+myös+mentävä+runkkaamaan.+Eilen+runkkasin+myös+kun+kuvittelin+meitä.+Kiitos+sinulle.
11.10.2019 13:52
Meiltä+saat+sitten+kuvia+spermalla+kuorrutetuista+kasvoista.
11.10.2019 13:51
😄+juu.+En+malta+odottaa,+että+tapaisin+hänet.+Mielelläni+tapaisin+aiemminkin.+Kohta+on+pikkujoulukausikin.+Vaimollasi+varmasti+upeita+bileitä.
11.10.2019 13:45
Juu,+olen+viesteillyt+vaimosi+kanssa+kiihottavia+viestejä.+Sinulla+on+upea+vaimo.+Saat+takuulla+laivalta+upeaa+matskua.+Minulla+seisoo+myös.
11.10.2019 13:31
Oi+oi.+Sinulla+on+upea+mies.+Mutta+olet+kyllä+upea+vaimokin+miehellesi.+Voi+kun+minullakin+olisi+sinunlainen+vaimo.+Voisinpa+itsekin+saada+kuvia.+En+tiedä+vaan+miten+onnistuisi,+täällä+kun+ei+saa+antaa+yhteystietoja.+Onko+pukusi+miten+paljastava?+Näkyykö+rinnat+paidan+läpi?
11.10.2019 13:29
Wau.+Itse+myös+nauttisin+pienestä+kiusoittelusta+julkisella+paikalla.+Esim+baarissa+sormettamisesta,+taksissa+suihinotossa+tai+autossa+yleensäkin.+Upeaa+ajaa+autoa+ja+samalla+nainen+ottaa+suihin.+
Laita+ihmeessä+viestä+reissusta.
11.10.2019 12:25
Oi+että+upeaa.+Risteilyt+myös+hyviä+paikkoja+sessioille.+Aiotko+ottaa+siellä+useampaa+miestä?+Olen+myös+kiimoissa+ajatuksesta.+Miehesi+tulee+varmasti+saamaan+vkl+hyvää+runkkausmatskua.+Millä+kuvaat+/+videoit?+
Hauskaa+risteilyä😘
11.10.2019 11:42
Hei+vaan+minunkin+ihastukseni+😘++Kasvoille+laukeaminen+ja+levitys+on+minun+fantasioissani.+Mitä+enemmän+spermaa,+sen+siistimpää.+Kevyt+piiskaus+on+ok,+jos+tahdot.
Olen+ollut+Tornissa+useita+kertoja.+Huoneet+aika+trendikkäitä,+mutta+en+muista,+miten+oli+sänkyjen+jalat+/+pääty.+Saako+miten+sidottua.
11.10.2019 10:32
Juu,+ei+tietysti+saa+mennä+yli.+Eikä+minkäänlaista+väkivaltaa.+Minulla+ei+ole+tuollaisista+kokemusta,+mutta+sellainen+viuhkamainen+ruoska+voisi+olla+kiva.+Onko+sinulla+sellainen?+Fistaus+ei+ole+minun+juttu.+Ei+toki+haittaa,+jos+sitä+toinen+tekee,+mutta+minä+en+ehkä+pystyisi.+Miten+spermat?+Minua+kiihottaa+älyttömästi+spermat+kasvoilla.
10.10.2019 17:46
Oi+että.+Saat+minut+hulluksi+😍+Juuri+noin+ajattelin+itsekin,+että+voisi+mennä.
Nautin+suunnattomasti+nuolemisesta+ja+voin+dildolla+runkata+samalla.+Ota+muuten+dildojakin+mukaan.+Kuvaamasi+asennot+on+juuri+huippuja.+Tahtoisitko+kaksi+kalua+pilluun?+Miten+spermat?+Pilluun,+kasvoille,+suuhun?+
Ai+että+sinä+olet+niin+upea+hotwife+😍❤️😘
10.10.2019 15:34
Onko+sinulla+muuten+videokameraa?+Sillä+vähän+helpompi+kuvata+kuin+puhelimella.
10.10.2019 14:37
Oi+kuulostaa+todella+upealta.+Juu,+jännä+vaihtaa+miestä+välissä+ja+et+tiedä+kuka+panee🙂+En+malta+odottaa,+että+pääsen+niolemaan+sinun+ihanaa+pillua.+Pidätkö+muuten+posliinina?+Posliinia+on+kiva+nuolla+😛
10.10.2019 14:21
Oi+että+juuri+noin+kuin+kerroit.+Kimppa+on+myös+minun+mieleen.+Onko+sinulla+silmälappua?+Jos+on,+ota+sekin.
Ai+että,+miehesi+in+maailman+onnelisin+mies+kun+on+noin+upea+vaimo.+Minulla+kulli+seisonut+melkolailla+viimeiset+päivät.+
Minunkin+täytyy+välissä+keskittyä+töihin.
Olen+muuten+lomareissussa+13.-18.10.+Voi+olla,+etten+ehdi+silloin+kovin+aktiivisesti+viesteileen
Suukkoja+myös+sinulle+😘
10.10.2019 13:32
On+kokemusta+aisurina+ja+alfana.+Ehdottomasti+kannattaa+kokeilla.+Oikeassa+ryhmässä+ne+ovat+upeita+kokemuksia.+Ei+ole+ollut+mustasukkaisuutta.+
Mutta+varoitus.+Riskinä,+että+jäätte+koukkuun+😉
10.10.2019 12:56
Missä+us+video+on?
10.10.2019 12:52
Minulla+on+kimppakokemusta+ja+voin+sanoa,+että+oikeiden+henklöiden+kanssa+se+on+upeaa.
10.10.2019 12:29
Olimme+tosissaan.+Olisi+ehkä+kiva+mennä+baariin.+Sinulla+olisi+hame+päällä+ja+ilman+pikkareita.+Iskisit+sieltä+1-2+miestä+mukaan.+Miltä+kuulostaisi?
Mutta+eka+yö+olisimme+kuitenkin+ihan+kahdestaan.
10.10.2019 12:27
👍+oikein+hyvä.+Itse+eilen+myös+runkkasin,+kun+ajattelin+sessioitamme.++
Järjestämme+sinulle+sieltä+hyvää+video+runkkausmatskua.
10.10.2019 12:06
Mietin+sitäkin.+En+ehkä+oikein.+En+ainakaan+sitten+kun+on+lisämiehiä+mukana.
10.10.2019 12:00
10 / 16