Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

1. Yhden asian tuikkaan tuohon pauhinan välhiin. Otappa raamattu kätheen ja klasit päähän, mä annan sulle paikan, josta pitäs jothain aueta:
    Ilmestyskirja 7: 9. Sen jälkeen näin minä, ja katso, suuri joukko, jota ei yksikään lukea taitanut, kaikista pakanoista, ja sukukunnista, ja kansoista ja kielistä, seisovan istuimen edessä ja Karitsan edessä, valkeilla vaatteilla puetetut, ja palmut heidän käsissänsä.
    10. Ja he huusivat suurella äänellä, sanoen: autuus olkoon meidän Jumalallemme, joka istuimella istuu, ja Karitsalle!

Lueppa ihan khthen kerthaan, niin sauita havita, ettei siinä sanota: Silmänkatamattomiin esikoislestadiolaisia, kyllä niitäkin on, mutta pienenpieni vähemmistö. Näin tojistaa mulle raamattu!

Jos sä rukoilemisesta noin huonoa tykkäät, niin kyllä mä voin sut pudottaa listalta, kun sanot nimesi. Minäkin haukuin muutamia rakkaiksi veljiksi ja sisariksi. Voi hyvän tähen sun kanssasi, luuletko että tuollainen uhoaminen on Junmalan Henmgen vaikutusta. Uhoa uhoaja itsellesi hetken, niin voit oppia jotakin.