Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

1. 47. Mutta jos joku minun sanani kuulee, ja ei usko, en minä häntä tuomitse; sillä en minä tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan vapahtamaan.
    48. Joka minun katsoo ylön, ja ei ota vastaan minun sanojani, hänellä on se, joka hänen tuomitsee: se puhe, jonka minä puhuin, pitää hänen tuomitseman viimeisenä päivänä.

9. Minä olen ovi: jos joku minun kauttani menee sisälle, se tulee autuaaksi, ja menee sisälle ja ulos, ja löytää laitumen.

Näillä on joku merkitys. Ne ovat Jeesuksen puhetta.
  2. Olen ollut huomaavinani, että nykyisin on aika paljon Pyhän Hengen ohjauksessa olevia ihmisiä. Kysymys kuuluu: Onko se oikea ohjaus, jos ei tarvita matkakumppaneita eikä tarvitse juurtua mihinkään?

Matkakumppanit eivät ole ovenvartijoita vaan rinnallakulkijoita, jotka vahvistavat veljeä ja sisarta silloin, kun heikkouden hetki tulee.