tiiakka

Ajan hermolla.
Rokki soi ja maantie kutsuu :)
Suosikkibändit/artistit: rock, kaikki menevä......
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Työskentelen: Teollisuudessa
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia11 aloitusta · 92 kommenttia
- Asunto on nyt saanut vuokralaisen. Kiitos kaikille mielenkiinnosta,
- Asunnosta ei tarvitse viikonloppuisin lomillani ollessa poistua. Vuokra aika 6kk/1v. kaikki vaihtoehdot huomioidaan. Hinnastakin voidaan neuvotella.
- 8kk...yksi pokakissa olis vielä otettavissa..Joensuun liepeillä..tai sitten mahdollinen kuljetus Joensuu Hki välillä.
- Harmi niille rekkakuskeille joiden nokkan nuo kaikki on tulleet...jos tosiaan ovat vaan päätteneet päättää päivänsä tuolla konstilla.
Tuskin vastapuolikaan siitä tostavaan selviää! - 0400814367/ Tiina
- Huomaa, et oon aloittelija.
Onneksi on teitä jotka on jo pidemällä :) - Kiitos, vastauksesta.
Kaikesta kuitenkin paistaa, että ihmiset haluavat kodissaan asua mahdollisimman pitkään. Nuo kotiin saatavat palvelut vaan taitavat olla kiven alla. Vai onko niin, että tarve ja tarjonta ei ole kohdallaan. Voimia kuitenkin teille sinne. - Ainakin ajatukset ja ikä on samalla aaltopituudella. Siis naimisissa ja 45v :)
- Avoimeksi ei kyllä muutu, mutta rakastavaksi kyllä.....21v kokemus :)
- Eikö se mennyt niin, että jos on hyvät (hienot)autot -> liksa pienempi.
Iiseimmät keikat......no,kai niitäkin on.
Ja vielä paras liksa.....kuljetusalalla, eiköhän ne oo vedetty jo niin tiukalle, kun olla ja voi.
ONNEA VAAN TYÖNHAKUUN......perässä tullaan.....siis töihin :) - Ehkä silminnäkijä havainnot, ilmoitus tapahtuneesta ym. Tosiaan ammattilaiset hoitakoon omat hommat! Jotenkin tuli vaan mieleen, et edestä joku paukkaa pellolle , ja sä vaan painat kaasua??? No kukin kai tyylillään.
- [email protected]
- Olen kyllä noita tapoja käyttänytkin.
Ainakin tota viimestä...;) - Itekkin ajelen ton 50000 jopa ylikin, ja samaan ajatelmaan olen tullut.
Mitä se taas onkaan kun kesä tulee ja kaikenlaiset mökeille menijät ja muut vähän ajavat tulevat sekaan....Köröttämään :)
Onkohan muuten kukaan tutkinut tota ajomukavuuden ja vauhdin suhdetta, mua ainakin alkaa tympiä toi 80-100 väli pitkällä matkalla.
Tietysti huonolla kelillä pitää olla itsesuojeluvaistoa sen verran, et voi ajella hitaamminkin. - Miten kysyntä ja tarjonta saataisiin kohtaamaan.
mietiskellyt itsekkin noita siirtoajoja..... - Ohjelma mikä ohjelma, ei kai se ukkojen koko ollu se asian ydin. Taitaa kuitenkin olla hyvä noilla pakkasilla, et onkin tota lihaa ympärillä :)
Mä ainakin tykkään kattoo tota touhua/rekkoja noilla leveyksillä. Kaikkee sitä rahasta tehdäänkin, vai olisko "veri vetää" parempi sanonta. - Ihan on 2008 kesältä :)
Mukavia kelejä vaan teille.... - harmi vaan, kun ei noi valittajat kuitenkaan lähe minnekkään. Ajelevat vaan nenä kiinni lasissa, rystyset valkosena kun se hiutale leijailee taivaalta.....jättäisivät sen autonsa edes kotiin, olis meillä muilla turvallisemmat tiet.
- Kukin kuulee mitä haluaa :)
Eiköhän porukat nuku, kun rahtia ajetaan yö aikaan.
Ihan hyvä biisi kuitenkin! - Tsemppiä vaan pojat ja tytöt!!!!!
Ollaan täysin menossa mukana. Teidän/teiden isojen puolesta.