Vapaa kuvaus

Kauhee nimimerkki minulla, 10 vuotta sitten jostakin repästy :D Jotakin minusta hmm... Miten tällästä tapausta nyt kuvailis, kuulemma toisinaan oon liian kiltti ihmine :D mut onko siin jotai vikaa =/ sit mie sanoisin et otan muut huomioo enne itteeni... ja muitten auttamine on aika mielekästä :D ehkä vähän omalaatuine persoona mut eikös myö kaikki... Eli oon tällane suht normaali tapaus Etelä-Karjalan alueelta :D oikein mielellää saa tulla juttelee jos jossai näkee tai näi ^^ eihän niitä tuttuja/kavereita koskaan liikaa voi olla =) Suosikkibändit/artistit: Rush, yup, RHCP, Three days grace, breakin benjamin, u2 no perkele kaikki menee paitti suomi räppi ^^ muuten on musiikki maku hyvinkin laaja =) Suosikkileffat: Crankit, The mechanic, Transportterit jne jne jne oon kova kattoo leffoi ni tykkään aika monista =) Lempikirjat: ei oo hirveemmi tullu lueskeltuu :D Vapaa-aikanani: Salilla viettelen aikaani oikein mielellää, konkelin selässä ja lenkkeilemää ruvennu vihdoin :D Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: en kauheest oo viel kerenny/jaksanu tutkia näit :D Katson tv:stä mieluiten: Uutiset kerra päivää, Supernatural ja mitä leffoi nyt sattuu tulee kaikenmaailman saippuasarjat ei jaksa oikei kiinnostaa ^^ Kotieläimet: Ei oo =(( En pidä: itseään täynnä olevista ihmisistä, huijareista, lista jatkuis tällä saralla pitkään :D on myös joitain asioita joista en pidä, kuten varmaan kaikilla :D Parhaat matkakohteet: New York, goa, noh maailmaa pitäs kyl päästä näkemään =) Ruoka & juoma: Moniruokainen ja melkein kaikki juomainen ;D Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Opiskelija Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

0

Kommenttia

2

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit