dwnld

Itse: Jyväskyläläinen, 31-vuotias nolife, pientä tai isoa misantropiavikaa. Ehkä olen vain katkera syystä x.<br />En pidä: Märästä pyyhkeestä, kylmästä kahvista, valtaosasta maailman ihmisistä ja rusinoista<br />Vihaan: UMPTSUMPTSUMPTS-"musiikkia"<br />Pidän: Odotas...<br />Musiikki: Monenlainen metalli<br />Harrastukset: Monenlaiset pienehköt käsityöt, pelaaminen (vain PC), erilaiset jutut tietokoneella (no hax NSA tho).<br />Siviilisääty: Sinkku. Seura kelpaisi.<br /><br />Seuraavaksi ne must-have quotet! :u<br /><br />Flis: se on sitte hianoa ku downi typoo :u "PERKELE"<br />R-ceam: Totta se on. Downin sanavaraston raiskatuin sana: "PERKELE!" :u<br />{<br />shann: kaikki katos.<br />shann: huomaatko nyt kukaan ei kestä sua.<br />}<br />mowet: Oot iha outo kusipää ärsyttävä ladattu<br />Villikissah: tiesitkö rakas et oot aika masentavaa seuraa :u<br />{<br />Downloaded: Meen tästä ampumaan.<br />ch3rry-: =>Downloaded: toivottavasti osut ittees.<br />}<br />Lufei => Downloaded: TUTKA PAIKANTAA PERSEENNUOLIJAN!<br />Lucinella => Downloaded: Oot rasittava, mut yritetään nyt silti<br />Enkelipöksy => Downloaded: munapää :g<br />Enkelipöksy => Downloaded: kuole<br />möwet: Dowwi on edellee iha kusipää ladattu paska :X :X :X<br />Aquel87 => Downloaded: huoh, vedä ittes hirteen <br />Aquel87 => Downloaded: sä et sitten kelpaa mihinkään :u<br />Kitti-milliii: downi sä ärsytät mua!<br />{<br />Aquel87 => Downloaded: mee töihin :u<br />Downloaded => Aquel87: En tällä naamalla. :u<br />Aquel87 => Downloaded: voi helvetti, voita lotossa, mee plastiikkakirurgille ja sit mee töihin :u<br />}<br />Kitti-milliii: *tunkee downin viemäriin*<br />Aquel87 => Downloaded: sua pitäis ampua oikeasti<br />{<br />Sekaeläin-tiikeri: Mä Down oon alkanu vihata sua..<br />Sekaeläin-tiikeri: Oot itsekäs ja tylsä ihminen noin lyhyesti ilmastuna :P<br />}<br />rozcous: kaikki dissaa downii<br />Aquel87: Down hirtä ittes jo<br />Artisti-x: down vaikuttaa delainin peppukamulta
- Ei tuommoisia otsikoita, jooko? "lukekaa!!!!!!!" -tyylinen otsikko on niin perseestä eikä se kerro asiastasi mitään. Trackereitä? -otsikkokin olisi parempi. Ja OSTA leffasi. Niin saat olla varma, ettei hankkimasi leffa ole vioittunut tai sisällä jotain muuta kun nimi antaa kertoa (esimerkiksi sairasta pokee).
- 1. Käynnistä ohjelma.
2. Avaa julkisenkeskusten lista ja ota yhteys niille hubeille, minne pääset jaolliasi ja sloteillasi.
3. Ota 'etsi' -toiminto esille, kirjoita hakukenttään hakunimi jolla luulet tiedostoja löytyvän.
4. Paina tiedoston nimeä oikealla hiirennapilla ja valitse 'Tallenna kohteeseen' >> 'selaa' ja sieltä vain valitset hakemiston minne haluat tiedoston.
5. Jos 'etsi' -toiminto ei toimi, mene asetuksiin ja muuta aktiivi passiiviksi, sen jälkeen pitäisi toimia.
Tuolta voit hakea suomenkielisenfilun:
http://sourceforge.net/tracker/?atid=460289&group_id=40287&func=browse
Tämän paremmin en viitsi neuvoa. - Sinusta en tiedä, mutta itse käytän versiota 0.668 koska uusin kaatuili.
En ymmärrä mikä viestisi tarkoitus on, täsmentäminen ei ole kiellettyä. - Warezhan on laitonta puuhaa. Tarkoitetaan lähinnä sitä että otetaan joku ohjelma tai peli ja laitetaan se jakoon niin, että muut ihmiset voivat verkon kautta ladata sen.
Miten niin nopeutuuko? Voi hlv. - No esim. mainitsemasi ohjelman kanssa käy niin, että se ei (luultavasti) toimi. Se ohjelma kyllä kertoo mitä sitten tapahtuu.
Shareware = ohjelma/peli jossa on joko rajattu käyttöaika tai rajattuja ominaisuuksia. Ne saadaan käyttöön rekisteröimisen jälkeen, joka maksaa.
Freeware = täysin ilmainen ohjelma/peli jonka levittäminen on sallittua, ellei toisin ole kerrottu.
Abandonware = Ohjelma tai peli, jonka valmistajasta ei ole juuri enään tietoa, ilmainen.