dwnld

Itse: Jyväskyläläinen, 31-vuotias nolife, pientä tai isoa misantropiavikaa. Ehkä olen vain katkera syystä x.<br />En pidä: Märästä pyyhkeestä, kylmästä kahvista, valtaosasta maailman ihmisistä ja rusinoista<br />Vihaan: UMPTSUMPTSUMPTS-"musiikkia"<br />Pidän: Odotas...<br />Musiikki: Monenlainen metalli<br />Harrastukset: Monenlaiset pienehköt käsityöt, pelaaminen (vain PC), erilaiset jutut tietokoneella (no hax NSA tho).<br />Siviilisääty: Sinkku. Seura kelpaisi.<br /><br />Seuraavaksi ne must-have quotet! :u<br /><br />Flis: se on sitte hianoa ku downi typoo :u "PERKELE"<br />R-ceam: Totta se on. Downin sanavaraston raiskatuin sana: "PERKELE!" :u<br />{<br />shann: kaikki katos.<br />shann: huomaatko nyt kukaan ei kestä sua.<br />}<br />mowet: Oot iha outo kusipää ärsyttävä ladattu<br />Villikissah: tiesitkö rakas et oot aika masentavaa seuraa :u<br />{<br />Downloaded: Meen tästä ampumaan.<br />ch3rry-: =>Downloaded: toivottavasti osut ittees.<br />}<br />Lufei => Downloaded: TUTKA PAIKANTAA PERSEENNUOLIJAN!<br />Lucinella => Downloaded: Oot rasittava, mut yritetään nyt silti<br />Enkelipöksy => Downloaded: munapää :g<br />Enkelipöksy => Downloaded: kuole<br />möwet: Dowwi on edellee iha kusipää ladattu paska :X :X :X<br />Aquel87 => Downloaded: huoh, vedä ittes hirteen <br />Aquel87 => Downloaded: sä et sitten kelpaa mihinkään :u<br />Kitti-milliii: downi sä ärsytät mua!<br />{<br />Aquel87 => Downloaded: mee töihin :u<br />Downloaded => Aquel87: En tällä naamalla. :u<br />Aquel87 => Downloaded: voi helvetti, voita lotossa, mee plastiikkakirurgille ja sit mee töihin :u<br />}<br />Kitti-milliii: *tunkee downin viemäriin*<br />Aquel87 => Downloaded: sua pitäis ampua oikeasti<br />{<br />Sekaeläin-tiikeri: Mä Down oon alkanu vihata sua..<br />Sekaeläin-tiikeri: Oot itsekäs ja tylsä ihminen noin lyhyesti ilmastuna :P<br />}<br />rozcous: kaikki dissaa downii<br />Aquel87: Down hirtä ittes jo<br />Artisti-x: down vaikuttaa delainin peppukamulta