Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Onechamp
profiilit
Onechamp
Onechamp
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
318
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ps. En nyt halua muita naisia.
28.01.2025 19:03
Olen nuori 53 mikä sinun tarkka ikä on?
Kokellaan kympilttä ketä on kirjoittelemassa, tiedä vaikka saataisiin vaihtaa ajatuksia rauhassa.
28.01.2025 19:02
*runkkauksen ruuaksi
28.01.2025 18:53
Hyvää matkaa landelle ja hyviä panoja. Aina kannattaa panna kun on mahdollisuus ja tekee mieli, se ei ole keltään pois, mutta toimi omilla ehdoilla, älä anna rahan ostaa valtaa. Sun kroppa on se mikä siellä on valta-asemassa.
Onnistuuko olla yhtä aikaa tänään klo22 täällä. Tekis niin älyttömästi mieli panna sua joka reikään, syödä sun pillua ja imeä rintoja. Sais edes teksti kontakin runkkauksen ruusksi.🤩
28.01.2025 18:52
Kiitos itsellesi.
Ei luovuteta muutaman hölmön takia. Kyllä me toistemme kirjoitukset tunnistetaan. Täällä ilta treffit klo 10? Antaa ihmisten olla kateellisia.
Kuvailemasi nahkasetti kuulostaa todella seksikkäältä (taas on kyrpä turvoksissa).Hanki ihmeessä. Omaan hyvinvointiin kannattaa satsata. Ehkä mulla on joskus mahdollisuus nähdä sut niissä.
Mutta luovuttaa ei saa, muuten kusipäät voittaa. Ei ne ikuisesti jaksa. Toki aina tulee uusia, mutta pidetään me nyt tää käynnissä kun kumpikin tästä nautitaan. Tutustutaan ja kerätään rohkeutta ja luottamusta ja sitten tavataan ja vaihdetaan omat kontakti tiedot.
Manageri🤔
28.01.2025 17:57
Olen itsekin Helsingissä
28.01.2025 17:32
Ymmärrän nimimerkkien vaihtamisen. Miksi et tee omaa tunnusta, voitaisiin saada yksityis viestit toimimaan? Muille ja minullekin kaikki pysyisi anonyyminä. Aina voit hoitaa muut mielialan mukaiset kirjoitukset ilman tunnusta. En käsitä ihmisten halua olla ilkeä.
Voidaanko jatkaa tällä alustalla vielä? Ollaan vasta nähty jäävuoren huippu.
Olin jo niin odottanut että voitaisiin illalla viestitellä ja runkata tahoillamme.
28.01.2025 17:31
Onpa ikävää että joku saa iloa ja vallan tunnetta kiusaamalla muita ihmisiä.
28.01.2025 17:05
Alkuperäinen Suihkun Raikas, olen jo nyt saanut odottamatonta iloa viestien vaihdostamme. Kotimatkalla katson naisia ja mietin että se voit olla sinä. Kiihottavaa ja mielenkiintoista. Kiitos
28.01.2025 16:28
Unohdin tunnistautua olen se jonka kanssa olet puhunut mm. Mansikoista.
28.01.2025 15:09
Oletko koskaan saanut mustaa munaa?
Ymmärrän viehetyksen, tosin itselleni ainoa ratkaiseva asia on halu ja tietty riettaus (ja ainkin toistaiseksi sukupuoli). Tosin olisin kiinnostunut oman anaalini panemiseksi saamista. Haluaisin vaan että sen toteuttaa kaltaisesi seikkailunhaluinen nainen.
Mitä sanot tästä ja oman tunnuksen luomisesta> yksityis viesteistä?
28.01.2025 14:41
Taisin selvittää miten voimme viestitellä kahden kesken suomi24.fi:ssä. Se olisi mahtavaa, voisi jakaa paljon enemmän. Sinun pitäisi tehdä käyttäjätunnus ja voisin kutsua sinut yksityiselle keskustelu alustalle. Kiinnostaako? Jos pistäisit nimi merkiksi vaikka suihkrai niin löytäisin sinut.
On kädet, karvattomat kassit ja persvsko kokoajan hiessä kun viestittelen.
28.01.2025 13:54
Kiihotus on molemmin puolista. Kullini turpaa joka kerta kun tarkastan viestejä.
28.01.2025 11:29
Missä päin nykyään liikut jos et ole enää maaseudulla?
Ja kuulostiko kultaiset suihkut joltakin josta voist nauttia?
28.01.2025 11:27
Suihkun Raikas
Oliko liikaa, säikäytinkö sut poi? Ei ollut tarkoitus.
28.01.2025 11:11
Olen kokeillut kaikkea että tietäisin miltä vastapuolesta tuntuu.
Kultaista suihkua en ole koskaan saanut tai saanut antaa (valitettavasti. Mitä nyt omissa kokeiluissa tietenkin, mutta ajatus kiihottaa todella paljon, siinä olisi niin auki ja luottamuksellinen tilanne.
28.01.2025 09:08
Suihkun Raikas
Kuulostat paljon nuoremmalta kuin mitä sanot olevasi, varsinkin kun et tiedä mitä kultaiset suihkut on. Ne virtsaamista toisen päälle. Itse en koe olevani rajoittunut tai ujo kokeilemaan uusia asioita seksin saralla. Valitettavasti olen yksin tämän tutkiskelun kanssa. Olen kyllä tutkiskellut. Hyväksi käyttöä en voi sietää, pitää lähteä siitä että toisen saama nautinto on itselleen kiihottavinta, ainakin minulle on. Siksi olen kokeillut kaikkea mitä mieleen tulee ja mitä pystyn yksin. Jotkut asiat ovat tuntuneet paremmalta kuin toiset, aina kokeilujen ajattelu va valmistelu on ollut kiihottavaa ja lopussa on sperma lentänyt. Sitäkin olen maistanut.
En usko että olisit onnellinen jonku silmäkarkkina ja palvelijana, ellei tämmöinen alistun asema sinua saa märäksi. Raha ei tuo onnea. Pitää elää itselleen ja tehdä hyvää muille.
28.01.2025 09:04
Huomenta Suihkun Raikas.
Kuulostaa todella hyvältä aina vain epäilyttää viedäänköminua, kun osaat niin sanoa oikeita asioita.
Olisi ikävää jos minun kyrpä turpoaisi kerta toisensa jälkeen jonkun oman pelin takia.
Isot rinnat ovat todella mieleeni. Uskon että viihtyisin niiden kanssa. Imeä, puristella, näykkiä ja ehkä sitoa ne.
Kysyit asennosta jossa olisit päällä, se sai taas mielikuvituksen laukkaamaan. Olen kokenut sen. Kaikki paneminen käy. Siinä saisin naamani upotettua rintoihisi. Se mielessä kävin runkkaamassa ennen nukkumaanmenoa.
Itse kyselin pillumehuista ja mahdollisista kultaisista suihkuista. Mitä niihin sanot niistä?
28.01.2025 07:12
Hyvää yötä Suihkun Raikas.
Nyt runkkaan päivän viestejä, niiden tarjoamien mielikuvien myötä. Oispa yksityisyyttä voisin jakaa kuvia/videoa touhuistani. Parasta olisi laueta syvälle suuhusi.
28.01.2025 00:07
Täytyy myöntää että olen suuri pillumehujen ystävä. Olen haaveillut kunnolla märästä pillusta jolla hinkattaisiin joka neliösentti kropastani ihanaan pillun eritteeseen. Uskon että kun on oikein virittäytynyt ja sopiva kiima hallitsee, niin kultaiset suihkutkin toimivat. Itse olisin ainakin valmis kokeilemaan, kumpaan suuntaan vaan tai kumpaankin. Herättääkö mielenkiintoa?
27.01.2025 23:14
15 / 16