Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Onechamp
profiilit
Onechamp
Onechamp
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
318
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvää yötä rakastettava Suihkun Raikas😘😘😘😘
08.02.2025 23:02
Olen todella mielissäni jos et enää tarvitse mua (en omasta puolestani). Oli kiltti ja kerro missä mennään? Voin sitten lopettaa käymiseni täällä.
08.02.2025 21:41
Haluatko yhä ylläpitää kontaktiamme,?❤️🏵️
08.02.2025 12:43
Hyvää viikonloppua kultainen Suihkun Raikas😘😘🤤
08.02.2025 11:24
Anteeksi, nyt en ymmärrä mitä trkoitat?
08.02.2025 00:15
Nam! Sun rinnat! Ymmärrän että ne voi olla epäkäytännölliset "siviilissä", mutta omasta puolestani voin sanoa, että isot rinnat kiihottavat mina todella paljon. Voisin viettää niiden kanssa vaikka kuinka paljon aikaa 🤤.
Ikvä kuulla että kroppasi ei ole 100% kunnossa. Kunpa pystyisin pussaamaan pipin kuntoon.
Mä olen nyt salilla 😘
07.02.2025 17:05
Kuulostat onnelliselta 😘
07.02.2025 12:26
Kiva kuulla että olet tyytyväinen ja tyydytetty. Ei sinun tarvitse selitelläkään kenelläkään, vähiten minulle, tekemisiäsi tai valintojasi. Teet ne itsesi takia ja itsellesi ja vain sillä on väliä, että olet itse onnellinen, niin voit tehdä muutkin onnelliseksi
Voisitpa tehdä minutkin onnelliseksi, muutenkin kuin kirjottelun välityksellä. Kaipaan niin paljon toisen ihmisen fyysistä läheisyyttä. Haluaisin olla niin lähelläsi, että olisi vaarana ettemme saisi kehojamme enään irti toisistamme. Olisin ankkuroinut kyrpäni sinun kuumaan, märkään pilluusi. Suullani ja kielälläni ottaisin kiinni mistä saisin. Isoista, turvonneista rinnoistasi, imien ja nuolien nännejäsi. Välillä siirtyen suullesi solmimaan kielemme toisiinsa. Nuolisin joka kohdan sinusta, kuin kieleni olisi ainoa osa ruumiistani jolla voin tuntea. Haluaisin laueta sisällesi. Nuolla valuvat, mehuisisi sekottuneet spermat pillustasi ja alittaa uudestaan.
Kirjoittelu on aika kaukainen, hyvä, toisiksi paras vaihtoehto 😉😘😘❤️
07.02.2025 12:24
Hyvä että kaikki kääntyi parhain päin.
Älä luovu liikaa itsestäsi, vaikka ei olisikaan perinteinen länsimainen liitto. Te olette kuitenkin länsimaassa ja sä olet länsimainen. Ei hyvää reuraa, jos sä olet liitossa ainoa joka tekee muutoksia toisen halusta. Asiat pitää sopia, ei sanella.
07.02.2025 10:43
Et ollut unieni nainen, siihen ketä ne on, en voi vaikuttaa. Sä olet unelmieni nainen 😘
07.02.2025 10:40
Huomenta seireeni.
En valitettavasti nähnyt unta sinusta. Sain kuitenkin nauttia muuten naisesta unissani. Näen usein seksuaalisesti latautuneita unia.😘
07.02.2025 07:45
Hyvää yötä 🏵️ kultane
Toivottavasti näen sinut unissani😘😘
07.02.2025 00:29
Hyvä että olet löytänyt tavan, jolla voit käsitellä surua. Muista kuitenkin antaa sille sen vaatima aika ja tila. Älä vain jätä käsittelemättä asiaa. Olet oikeassa että kaikelle on aikansa. Kuolema on väistämätöntä, luonnollista ja kuuluu elämään, siinä missä syntymäkin. Silti se voi olla raskas pala, kun osuu lähelle ja se voi vaikuttaa omaan olotilaan todella paljon.
Annan sinulle rauhan olla asian kanssa, nyt ei varmasti olisi sopivaa, eikä sinulla ole varmaankaan mieli semmoisessa paikassa, että vaihtaisimme "normaaleja" viestejä. Kuolema, jos mikä, vie mielen pois seksistä.
Olen täällä sinua varten, jos jotakin tarvitset.😘😘😘😘🏵️
06.02.2025 21:53
Voi sua pieni. Mä otan osaa sun suruun. Koita jaksaa ja kerro, jos voin jotenkin auttaa sua. Teen minkä voin.
Voimia😘😘😘😘
06.02.2025 20:15
Tarkastan palstan aina väliin. Ilmoittele jos on sopiva hetki. En halua kirjoittaa, jos et ole paikalla. Olen ihan tarpeeksi yksin muutenkin.
06.02.2025 17:38
En usko että sinunlaisiasi voi olla liikaa 🤩
06.02.2025 17:08
Kuin piru olkapäälläsi, johdatan sinut kiusaikseen illalla. Voit sitten purkaa kiimasi mieheesi. Kyllä hän kiittää, tietämättään.
Ei mausteet ole mitenkään välttämättömiä. Sinä saat täyden tyydytksen noin ja se on hyvä ja riittää, jos et jää mitään kaipaamaan. Itse olen aina ollut kiinnostunut kaikesta ( mitä seksiin tulee). Omaan makuuni vain aivan liian vähän saanut kokea kenenkään kanssa.
Onnistuuko puhelimella olo illlalla, eli onko miehesi paikalla?🏵️🥰
06.02.2025 16:43
Kirjoitan sinulle jälleen illalla. Halun kertoa lisää ja kuulla lisää. Kaikesta. Olet hurmannut minut pahan päiväisesti😘😘😘
06.02.2025 16:14
Kirjoitin tuon viestin, vastauksena yhdelle huutelijalle. Hänen viesti on ilmeisesti poistettu.
Kerron tämän että et vain, missään nimessä, luulisi että ikinä kirjoittaisin sinulle noin Suihkun raikas😘
06.02.2025 14:07
Onneksi minulla on nyt sinut (mielessäni), kiihottamaan ja olemaan seuranani, kun runkkaan.😘😘😘😘
06.02.2025 13:41
2 / 16