Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

318

1. Luulisi että sinua ei haittaisi, koska sinun ei ole pakko lukea, jos häiritsee. On tietysti mahdollista, jopa todennäköistä että olet vain ahdasmielinen, juntti, hölmö joka kiusaa itseään, eikä edes tajua olla tekemättä niin.
  2. 🏵️🥰
  3. Suihkun Raikas
    Niin kauan kuin haluat ja kelpaan, niin mä oon täällä. Enemmän kuin iloinen ja valmis tyydyttämään sua . Onhan tämä kaksisuuntainen tie, ja jo pelkkä ajatus sinusta (joita pääni on täynnä) saa kyrpäni turpoamaan. Muutama kiimainen sana pantavilta huuliltasi ja kiima tipat valahtavat kirkkaana terskastani tervehtimään sinua, valmiina voitelemaan uppoamistani houkutteleviin koloihisi. Juuri nyt kullini haluaisi sojotta kohti perseenreikääsi, kuin kompssin viisari pohjoiseen.
    Työntyisin varovasti tiukkaan suoleesi. En säästelisi liukuvoidetta jotta saisin annettua perseellesi perusteellisen käsittelyn. Saatuani sinun paikat rennoksi, kivespussieni läiskiessä rytmikkäästi sinua vasten. Alkaisin sormillani tutkimaan pillusi syvyyksiä. Ensin yksi, hitaasti ja syvään sisällesi. Sormellani tuntisin kyrpäni pillusi ja anaalisi välisen, ohuen seinämän läpi.
    Sitten kaksi sormea sisällesi. Olisit niin märkänä kiimasta ja työntäisit lantiollasi kyrpääni vastaan, että et eds huomaisi sormien lisäämistä sisälläsi. Kolmen sormeni ollessa sisällä pillussasi alat huomaamaan täyteläisyyden tunteen. Pillusi kuumat seinämät, niiden poimut, puristautuisivat sormieni ympärillä. Vaikka valut kuin Niagaran putous, niin lisään pillusi aukollekin liukuvoidetta. Sen avulla peukaloni liikkuu edestakaisin klitoriksesi päällä, kun samalla pieninkin kitkka sormien ja pillusi seinämien välissä katoaa. Kiima nousee uuteen korkeuteen. Rauhallisemman hetken tulleesa, perseesi takomisessa. Supistan kaikki neljä sormeani yhteen, mudostaen tulppaanin kukan muodon. Työnnän ne kaikki, nyt ei enää niin tiukkaan pilluusi. Jatkuva paneminen perseeseesi ja kiihkeä sormeilu on saanut paikkasi rentoutumaan, pillumehusi ja liukaste ovat tehneet tehtävänsä. Vasta rystyset pysäyttää sormieni kulun.pillussasi. On aika pitää taukoa perseeesi panemisessa. Hiljalleen kääntelen tulppaanin kukkaa pillusi uumenissi. Seinämät puristavat ja sykkivät sormien ympärillä, kun työnnän kättäni hiljaa edestakaisin mehukkaassa pillussasi niin syvälle kuin sen saan.sinä työnnät lantiollasi vastaan. Kova kyrpäni on parkissa suolessa. Hetki on täydellinen. Laukean anaaliisi. Minun on aika siivota paikat. Heittäydyn selälleni ja sinä tulet istumaan naamani päälle. Häpyhuulesi ovat turvoksissa, koko pillun ympärys on turvoksissa, kuuma ja märkä. Hinkkaat pilluasi joka puolelle kasvojani. Kun spermani alkavat valua ulos perseestäsi pyydät minua avaamaan suuni ja valutat ne sinne. Alan nuolla sinua muutenkin puhtaaksi jalkojesi välistä. Kieleni putsaa pinnat sekä käy niin syvällä kuin pystyy. Olen onnellisessa kierteessä, sinun istuessa naamallani nuolettamassa pilluasi, mitä enemmän saan mehujasi nuoltua ja imeskeltyä suuhuni, sitä enemmän sinä niitä vuodat. Jos siihen kuolisin, kuolisin onnellisena miehenä. En kuole, mutta sinä räjähdät. Orgasmisi tärisyttää koko sänkyä. Liut selällesi makaamaan, hengittäen syvään. Minä olen lauennut uudestaan. Tunnemme sperman välissämme, kun painan pääni rintoihisi ja olemme tiiviissä syleilyssä.
    Eli kaksisuuntainen tie. Jos minä saan tyydytystä sinun samoistasi, on vain oikein että sinä saisit tyydytystä minun sanoistani. Tuossa selittäessäni olin ehkä hieman ajautunut asiasta toiseen, niin kuin on tapana käydä.
    Nuku hyvin kultanen🏵️😘😘
    Kirjoita taas, kun haluat olla yhteydessä.🥰🥰
  4. On kieltämättä ollut hieman hankalaa . Kun aloitettiin kirjoittelu, niin puhuit vakinpanosta ja opettajasta ja vanhemmasta naapurin isännästä maalla. Kuinka nautit vaihtelusta. Nyt oletkin yhtäkkiä, valoja vaille naimisissa. Minulle on yhdentekevää miten haluat että suhteesi ovat. Sillä en tarkoita että "ihan sama!". Vaan sitä että se on täysin sinun päätöksesi. Nyt täytyy myös korostaa että en ole mitenkään tyrkyttämässä itseäni, enkä alunperin olisi osannut toivokkaan mahdollisuutta, fyysisestä suhteesta. Nytkin, jos pitäisi valita yksi tai toinen, fyysinen vai kirjoittelu, valitsisin kirjoittelun. Sillä sinä olet minut hullaannuttanut, kaikki muuhan on ollut vain toiveunia. Mansikat, rintojen sitominen, kultaiset suihkut, kermavaahdot, seksi kaupassa käynnit ja muut. Toiveunia, ihan älyttömän kiihottavia ja nautinnollisia, mutta silti toiveunia. Ihanaa olisi jos joskus toteutuisi, mutta ei se ole mitenkään välttämätöntä että voisimme olla toisiimme yhteydessä.
    Haluaisin kuitenkin kerran ainakin nähdä sinut kasvotusten, vaikka vain minuutin. Olisin onnellinen jos saisin kertoa sinulle itsestäni henkilökohtaisia asioita, joita en halua täällä jakaa. Haluaisin myös että ottaisit minun yhteystiedot itsellesi, minun ei tarvitse saada sinun yhteystietoja, sinun ei tarvitse edes kertoa minulle nimeäsi, jos et halua. Voisit luottaa siihen että kun sinulla on mahdollisuus ottaa minuun yhteyttä, niin olisin aina täällä sinua varten. Miten vaan voisin auttaa tai neuvoa voisit aina kysyä minulta. Täällä tämä keskustelu kuitenkin hyytyy, väistämättä, ennemmin tai myöhemmin. Olen kuitenkin varma että en unohda sinua ja voisit aina luottaa minuun.
    😢😘
  5. Suihkun Raikas
    Olen onnellinen että olet läytänyt itsellesi kumppanin jota rakastat. Se on jopa seksiäkin tärkeämpää parisuhteessa. Toivon että saat kummallakin sektorilla kaiken haluamasi parisuhteessasi, jos et meinaa muualta tyydytystä hakea. Olen liian myöhään itse huomannut että olisi ajoissa pitänyt sopia asiat parisuhteessa niin, että tyydytyksen voi hakea toisaalta, jos kokee sen tarpeelliseksi. Se ei tarkoita että puolisoa rakastaisi yhtään vähempää. Tietysti myös ihmiset ja heidän mielihalunsa muuttuvat ajan kanssa. Ole itsellesi hyvä ja puhu asiat ajoissa sille mallille, että et ajaudu umpikujaan halujesi ja tarpeittesi kanssa.
    Himmataan ihmeessä jos koet että niin oisi paras. Olen vain ollut hämilläni viestiesi suhteen. Välillä olet täysin samassa ajatuksen virrassa ja sanot haluavasi minua, niin kuin minä sinua. Toisinaan taas pelkään ja olen aistivinani kirjoituksista että sinä etbehkä olekkaan niin innoisasi, et ehkä ollenkaan.
    En usko että minun kiinostukseni sinuun säilyy varmasti. Olet tehnyt minuun lähtemättömän vaikutuksen. Olet merkinnyt sydämmeni 🏵️kuvalla.
    Tulen varmasti tarkastamaan palstaa toivoen viestiä sinulta, mutta nyt jätän aloitteiden tekemisen sinulle, jotta tahti olisi sopiva. Toivon että en menetä yhteyttä sinuun. Mahdollinen fyysinen kontakti ei ole minulle etusijalla, tai mitenkään välttämättömyys.
    Välitän sinusta, yllätten, todella paljon❤️😢