Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Onechamp
profiilit
Onechamp
Onechamp
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
318
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onneksi olkoon! Toivon sinulle kaikkea parasta.
Kiitos myös aamusi kokemuksien jakamisesta. Täällä tapahtui taas sinulle jo niin tuttu reaktio🤤
Jos olet onnellinen siitä että sinua on pantu kunnolla, niin voin lyödä pääni pantuksi, että puolisosi on vielä onnekkaampi. Olet varmasti ihanan tuntuinen ja kaunis. Et missän huonossa mielessä tavallinen nainen (enkä nyt tarkoita vain ulkonäköäsi). OLET ERIKOINEN! Minun mittapuulla lähes täydellinen, sinusta saamieni tietojen perusteella.
Itse olen tosiaan sinua reilusti vanhempi. Noin 176cm pitkä, noin 78kg. Pidän huolta ulkonäöstäni ja kunnostani. Pyrin aina miettimään pukeutumistani. Sen suhteen en halua olla kuin kaikki muut. En silti räikeä, enkä mauton. Olen aina ajatellut tarkkaan sitä miltä näytän, enkä halua antaa epäsiistiä, jäykkää tai huolimatonta mielikuvaa itsestäni. Töskentelen luovalla alalla. Työni on usein myös fyysistä ja sekin auttaa minua pysymään kunnossa, tosin urhelen myös melko paljon😘😘😘
04.02.2025 12:18
Anteeksi että taas olen kimpussasi (valitettavasti en fyysisesti. Ainakaan omasta mielestäni).
Jos/kun kirjoitat minulle, niin oliisitko niin kiltti että keroisit minulle, onko tämä kaivertava pelko siitä että menettäisin kontaktin sinuun aiheelline?😢
04.02.2025 12:00
Aamun ajatuksia sinulle:
Miten ihanaa olisikaan jos saisin ihailla alastonta, kaunista kroppaasi. makaisit sängyllä, täytläisiä rintojasi kun ne liikkuisivat raskaasti kun hyväilisit itseäsi. Omaan tahtiin tyydyttäisit itsesi orgasmiin. Voisin itsekin runkata rauhallisesti samaan aikaan. Kiusaisimme itseämme pidättäytymällä koskemasta toinen toistemme. Se lisäisi tilanteen kiihottavuutta ja kiima olisi varmasti mahtava.
Ajatuksia vaan...😘😘😘😘😘⭕⭕
04.02.2025 07:01
Hyvää huomenta Suiihkub Raikas.
Ei tämä ole, vielä ainakin, laantunut
Heräsin taas paraati seisokki päällä. En tiedä olitko
syyllinen, mutta heti olit ainakin mielessä.
Toivottavasti sinulla on hyvä päivä tänään.😘😘😘😘
04.02.2025 06:10
Haluan tavata vain jos sinä sitä haluat.
04.02.2025 04:22
Et arvaakkaan kuinka hyvältä tuntuu kuulla sinusta 🥳
Ehdon jo oikeasti säikähtää... Haluan kiittää rintojasi henkilökohtaisesti siitä että muistuttivat minusta😋
Ymmärrän toki että viestittelymme tahti on ollut mahdoton, eikä niin voi jatkua. Aavistelin myös että sinulla olisi siellä paljon tekemistä. Aiemmista kertomistasi olin myös päätellyt että siellä on jotenkin ikävät, surun sävyttämät tunnelmat. Nyt vielä kuulen että sinulla on, tämän lisäksi, kipuja. Olen hyvin pahoillani ja lähetän sinulle voimia ja toivon sinulle kaikkea hyvää.
En missään nimessä halua olla lisäämäasä taakkaasi, luoda sinulle tunnelmaa että sinun olisi mikään velvollisuus kirjoittaa minulle. Itse en ole pystynyt olemaan pois palstalta. En ole pystynyt olemaan kirjoittamatta sinulle. Tämä johtuu siitä, että olen niin lumoutunut sinusta. Minulle ihan outo ja uusi tilanne.
Aloittaessani kirjoittelut en minäkään hakenut ketään tyydyttämään himojani, vaan pohtimaan seksuaalista dilemmaani. Kaikkia tutkimuksiani ja tahdotonta yksinäisyyttä tilanteessani. En tiedä missä kohtaa eksyin tältä tieltä ja löysin itseni täysin lumoutuneena sinuun, himoitsevan sinua ja saavan vastaavaa palautetta. Paras "epäonnistumiseni" ikinä. Olen niin kiitollinen sinulle ja myös iloinen siitä että koet hyötyneesi ajatuksistani. Minun ei ole tarkoitus puuttua tilanteisiisisi, enkä halua sanoa sinulle mitä sinun tulisi tehdä, tai olla tekemättä. Toiveeni on vain että teet itsesi suhteen oikeat päätökset, oikeista syistä.
Missään nimessä en halua että luulet minun yrittävän vaikuttaa aviotumis aiklmuksiisi, jotta jatkaisit sellaisena kuin nyt olet. Toki on monia asioita joiden en toivoisi muuttuvan mahdollisen vakiintumisesi myötä. Toivon että et ikinä lakkaa olemasta avarakatseinen, kiinnostunut, innostuva ja nautiskeleva kaunis nainen. Nämä piirteet voi säilyä, vaikka sitoutuisit avioliittoon ja olisitte seksaalisessa kanssakäymisessä vain puolisosi kanssa, siitä eteenpäin. Niiden piirteiden olisi pakko säilyä ja saada kukkia, jotta olisit onnellinen ja jos et ole onnellinen, voin sanoa että silloin ei suhteesikaan toimi.
" A happy wife, a happy life"😉
Toivon että et rajoittaisi itseltäsi pois asioita joista nautit ja jotka ovat osa sinua. Kasva älä kutistu (rajoitu).
Mikään ei estä sinun "kasvamistasi", vaikka vakiintuisit. Vakiintumisen tulisi juuri olla (vain) osa kasvuasi. Yksi asia lisää elämässäsi joka tekee sinusta entistä onnellisemman. Ei se saisi rajata pois muita asiota elämästäsi, jotka tekevät sinut onnelliseksi ja ovat osa sinua.
Sanoit että olet aina ollut miesten ns. pano ja nauttineesi siitä. Joskus aikaisemminkin olen sanonut sinulle, että ÄLÄ ALIARVIOI ITSEÄSI. Olla miesten ns. pano ei kuulosta oikealta. Ei arvoiseltasi. Älä ikinä anna kenenkään pitää sinua minään mikä et halua olla, vaikka saisitkin siitä nautintoa tms. palkkioksi. Uskallan sanoa että ne miehet ovat olleet onnekaita kun ovat sinua saaneet. On myös hyvä että sinä olet saanut nautintoa, mutta älä ole kenenkään pano. Olet enemmän. Ota ansaitsemasi asema. Pidä (itsesi ja arvosi takia) huoli että miehet ovat ennemminkin sinun panoja, siellä vain koska haluat että he ovat siellä. Sinä määräät näissä asioissa täysin. Ei sinun tavitse olla mitenkään ylimielinen saati jotenkin alentava, mutta 100% olet arvokas. Sitä paitsi, olen varma että kuka tahansa olisi onnekas, jos saisi panna sinua ja heidän tulisi kunnioittaa sinua siitä että suostut panemaan heitä. Sinua tulisi kohdella kuin prinsessaa, pitää huoli siitä että sinä olet onnellinen ja tyytyväinen (ei vain seksissä, vaan kaikessa elämässä). Jos joku ei kohtele sinua hyvin, tai anna sinun olla semmoinen kuin oikeasti olet, hän ei ole ansainnut sinua. Pidä huoli että sinua kohdellan hyvin ja sinun omia toiveita kunnioitetaan.
Kaikkien tulisi tehdä näin itselleen ja toisilleen. Arvostaa jokaista itsenään, kokonaisena ihmisenä ja juuri sellaisena kuin hän haluaa olla. Kirjoitan näin koska välitän ihmisistä ja hyvyydestä ja varsinkin sinusta ja uskon että näin on oikein.
Anteeksi saarna😑
Olisin tekopyhä jos en myöntäisi että haluan sinua, olen ymmärtänyt että tunne on molemminpuolinen?
Aivan yhtä paljon kuin haluan tavata sinut, toivon että sinä haluat tavata minut. Rehellisesti, olisi mahtavaa jos sinä haluaisit tavata minua vielä enemmän kuin minä sinua, koska se hivelisi itsetuntoani törkeän paljon😉😆😆😘😘😘. Olen kyllä aika maksimeissa tapaamis haluni kanssa, en voi uskoa että kukaan haluaisi mitään enemmän.
En halua esineellistää sinua kun unelmoin ja kirjoitan rinnoistasi, pillusi nuolemisesta, panemisesta..... Yritän aina lähestyä seksiä annettavan nautinnon lähtökohdasta. Väistämättä siinä pääsisi nauttimaan sinun tarjoamista lihan iloista, mutta suurimman nautinnon saisin siitä että tietäisin sinun nauttivan.
Sinusta on tullut minulle ihmeellisen merkityksellinen
Huomiseen?⭕😘⭕🥰⭕😍❤️ (Renkaaseen olisi kaiverrettu sinun nimi🏵️)
04.02.2025 04:21
Mä alan nyt nukkumaan (toki tarkistan puhelimen yöllä, jos satun heräämään). Toivottavasti sulla on kaikki hyvin ja päiväsi on ollut antoisa.
Mun on ikävä sua. Hyvää yötä!
Huomenna on uusi päivä
🥰🥰❤️😘
04.02.2025 00:14
Suihkun Raikas viettelijätär. Nyt olen taas puhelin kädessä, toivoen että sinulta olisi tullut viesti. En voi valehdella ettenkö tästä eteenpäin kävisi tarkastamassa asiaa harva se minuutti.
Toivotan vielä hyvät yöt sinulle sitten kun alan nukkumaan.
Ehkä vielä tänään, tai sitten huomenna? Hyvää kannattaa odottaa 🤞😘😘😘😘😘
03.02.2025 22:53
Paras Suihkun Raikas.
En voi olla puhelimellani tänään klo18-22:30.
Toivottavasti sinulta löytyy vielä mahdollisuus ja halua olla yhteydessä sen jälkeen. Tämä meidän kanssakäyminen on ollut niin hurjaa, että meinaa tulla vieroitusoireita ja ikävä on. Älä silti anna näiden vaikuttaa siihen miten paljon ja kuinka usein olet yhteydessä minuun, jos haluat olla yhteydessä minuun vielä. Teet juuri niin kuin itsellesi on parasta. Totuushan on että näin tiivis kanssakäyminen, kuin meillä on ollut on aivan mahdotonta jatkua. 😘😘
03.02.2025 17:07
Pelkään että olen liian innoissani sinulta saamastani, ihanasta huomiosta ja kyllästyt, tai ahdistut viesteistäni ja niiden sisällöstä. Ajan sinut pois, etkä enää halua kuulla minusta. Älä koe että sinun pitäisi vastata aina. Minulle riittää, enemmän kuin hyvin, jos tiedän että näin ei ole ja saan kuulla sinusta taas jossain vaiheessa.Haluan nyt, kuitenkin kertoa sinulle minkälaisia ajatuksia minulla on ollut tänä aamuna meistä. Olisi suurenmoista jos saisi tyydyttää sina nuolemalla ja imemällä pilluasi. Mitä enemmän kostuisit, sen tyytväisempi olisin. Nuolisin ahnaasti joka tipan suihini. Haluaisin imeskellä häpyhuuoliasi niin että ne turpoaisivat ja tuntisit pulssisi niissä. Yrittäisin saada pillusi mahdollisimman turvoksiin. Samaan aikaan rintasi voisivat olla sidotut, jotta tuntisit siellä samanlaista painetta. Kun olisin saanut klitoriksesi ja häpyhuulet oiken turvoksiik ja sykkimään samaan tahtiin rintojesi kanssa, joita voist hyväillä itse, kun minä olen alakerrassa. Saavuttaessasi orgasmin voisin laueta rinnoillesi ja nuolla ne puhtaaksi. Halutessasi voisin antaa sinulle spermat suustani kun suutelesimme raukeana. Sitten vaputtaisin rintasi ja tuntisit kihelmöinnin, jonka verenkierron palautuminen aiheuttaisi. Siitä voisimme sitten, halutessamme alkaa valmistautua seuraavaan rupeamaan, haluamallasi tavalla.🤤🤤🤤🤤🤤😘😘😘😘😘
03.02.2025 10:22
Eli tapaaminen ei välttämättä ole mahdottomuus, tulevaisuudessa?
03.02.2025 09:57
Avioliitton pitää antaa lisää hyvinvointiin, eikä muuten ole järkevä ratkaisu.
03.02.2025 09:01
Älä anna minkään pois sulkea mitään mitä haluaisit tehdä. Se ei johda onneen, kenellekkää. Jälleen kokemuksen syvällä rintaäänellä sanottu 😢
03.02.2025 08:56
Toivottavasti tapasimme kuitenkin sitä ennen. Haluaisin että pääsisit (ja minä myös tietenkin) kokemaan ainakin rintojesisitomisen ja kultaisen suihkun antamisen, kun olen ymmärtänyt että nämä ajatukset kiihoittavat sinua😘😘😘😘😉
03.02.2025 08:53
Mitä olet mieltä nyt? Haluatko kuulla ajatksita joita minulla on ollutsinusta tänä aamuna?
03.02.2025 08:49
Hyvä jos sinulla on varma tunne asiasta. Mitä hän on mieltä siitä että panisit myös muita miehiä kun olisitte naimisissa?
03.02.2025 08:44
Ehkä saisin paikkasi märäksi?😘😘😘😘
03.02.2025 08:01
Keskustelumme on ajautumassa hieman ohi kiihoittaviata keskusteluista, joista nautin valtavasti. Ehkä voisin auttaa tässä asiassa. Mielessäni on pyörinyt tietty mielikuva, tietyistä haaveilmistani tapahtumista. Haluaisitko kuulla😉🤤
03.02.2025 07:56
Aikamoista! En halua vaikuttaa päätöksiisi, mutta oma mielipiteeni on että olet liian nuori, että sinun kannattaisi vielä avioitua ja olet silti reilusti sen ikäinen että teidän panemisessa ei ole mitään laitonta. En usko että avioliitto toisi seksiinne mitään lisäarvoa. Ainakaan pidemmällä tähtäimellä, oman kokemukseni mukaan asia on päinvastoin 😐
03.02.2025 07:27
Olen onnellinen että sinulla on tuommoinen kaveri, olet sen arvoinen.
03.02.2025 07:16
4 / 16