Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Onechamp
profiilit
Onechamp
Onechamp
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
318
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Et missään nimessä. En kysynyt sen takia. Mielestäni on mahtavaa että olet sinut tarpeittesi kanssa ja saat ne tyydytettyä. En voi kuvitella että olisit minulle liikaa. Olisi vain todella kiihottavaa katsoa kun masturboit, nähdä kun työstät itsesi kohti huippua, täriset ja kouristelet kiimassa. Voisin olla vieressä ja tyydyttää itseäni ja kun laukeat, omien käsien kautta, voisin samanaikaisesti laueta, palkinnoksi, suuhusi😋
03.02.2025 07:10
Suihkun Raikkaani. Saithan eilen kaverisi panemaan sinua kunnolla, työskentelynsä ohessa? En usko että yksikään mies pystysi vastustamaan sinua jos olet valmis tarjoamaan hänelle sulojas. Tidän että itselleni se olisi mahdotonta.😘😘😘😘😘😘
03.02.2025 06:58
Ja taas. Tämä on mahtavaa tämä kiima jonka jaamme. Itsellänikin on kaikenlaisia mielikuvia, siitä mitä haluaisin sinulle tehdä, juuri nyt päässäni⭕
03.02.2025 06:51
Juuri nyt en keksi mitään mitä tejisin mieluummin.
Saanko udella: tyydytätkö itsesi orgasmiin usein?
03.02.2025 06:43
Huomenta Raikas. Mietit lapsia.on hyvä miettiä tärkeitä asioita pitkään ja hartaasti. Itse suosittelisin että et kiirehtisi perheen perustamisen kanssa. Se on ihailtava suunnitelma, mutta sen ehtii. Elä ensin ne asiat pois, jotka ei onnistu kun on lapsia. Näe ja koe kaikki mitä vain osaatkin haaveilla, ei sitten tarvitse harmitella että jotain jäi tekemättä. Onhan se hyvä olla elämää kokenut, että voi jakaa sen tuoman viisauden eteenpäin.
Sanoit että olisit kohta valmis panemaan. Minä heräsin valmiina, oli mahtavan kova aamu seisokki ja samantien sinä mielessä. Nyt olisin jo valmis uuteen kierrokseen 😋😋😋😋
03.02.2025 06:25
Suosikkini Suihkun Raikas ei sinulla ole mitään syytä pyytää anteeksi 😘⭕😉
03.02.2025 05:05
Nähtävästi herätät nunut noin tunnin välein tarkistamaan oletko kirjoittanut .🫣
03.02.2025 03:31
Valitettavasti et taida olla paikalla enää 😭
Tiedät että en voi olla tarkistamatta palstaa, aina hereillä ollessani. Mihin vuorokauden aikaan tahansa. Sinun takia❤️
03.02.2025 02:16
Ikäviä ja jopa vihamielisiä "huutelijoita" kohtaa elämässä (valitettavasti) väistämättä (ei vain seksiin ja seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa, vaan muissakin), varsinkin jos elää niin että on itselleen rehellinen ja muihin on avarakatseinen asenne. "Huutelijoiden" ei pidä antaa vaikuttaa! Jos niin tekee he voittavat ja voimaantuvat ja vielä pahempaa, luulevat että ovat oikessa ja toimivat oikein. Paras tapa suhtautua heihin on antaa heille se huomii, jonka he ansaitsevat, eli ei ollenkaan.
Ole vahva Suihkun Raikas😘😘😘😘😘😘
03.02.2025 02:13
Jos tarkoitat että et halua kuulla lisää tutkimuksistani, niiden herättämistä tuntemuksista ja ajatuksista, sen takia että säälit minua, minuun kohdistettujen huuteluiden takia? Niin älä anna sen olla syy. Ei pidä koskaan olla tekemättä tai olematta sitä, ja juuri sellainen kuin haluaa, muiden huuteluiden takia, tai sen takia mitä luulee että muut ajattelevat. Jos asiasi ovat omiasi, eivätkä vaikuta muihin, niin ei pidä välittää. Kun olet itsellesi rehellinen olet aina oikeassa. Muiden pitäisi vaan osata olla häiriintymättä asioista jotka eivät todellisuudessa kosketa heidän elämäänsä millään tapaa. Ainoa ikävä puoli huutelussa on se, että minun on vaikeampi löytää sinun viestejäsi😳 Muuten en välitä niistä ollenkaan. Ne eivät pysty vaikuttamaan minuun.
En ajattele sinusta yhtään vähempää, jos et halua jostakin muusta syystä kuulla tutkimuksistani. Onhan ne, huutelijoista päätellen (joille ne ei ole kohdistettu) joillekin liikaa ja myönnän että ne eivät varmastikkaan edusta valtavirtaa. Itse asiassa olen yrittänyt rytmittää kertomani niin että toleranssiasi kasvatettaisiin tarinoiden edetessä. Mitä pidemmälle mennään sitä kauempana ollaan vaniljasta ja valtavirran mieltymyksistä, joka voi johtua siitä että he eivät ole ajatelleet, saati tutkineen ks. asioita.
Olet kokoajan mielessäni🥰
03.02.2025 01:59
Miksi säälit minua? Em minä hae tai tarvitse sääliä, vaikka olenkin seksittömässä suhteessa. Olen varma että moni kadehii minua, minulla on sinut😉 vaikka (toivottavasti ei pysyvästi) vain näin etäisyyden päästä. Olen varma että olen siinä suhteessa onnekkaampi kuin moni muu.
Ehdin jo nukahtaa, mutta heräsin tarkistamaan oletko vastannut. Toivottavasti olisit vielä paikalla😘😘😘😘😘
03.02.2025 01:39
Tee niin. Minunkin pitäisi nukkua jo, mutta en malta, jos sinä olet vaihtoehtona😍
Seuraavaan kertaan aarteeni🥰
03.02.2025 00:31
Oletkin täällä vielä. Eli et halua kuulla enempää tutkimuksiani, huutelijoiden takia?
03.02.2025 00:28
Sinulla on nyt ilmeisesti parempaa tekemistä 😉😉🤔
Olen iloinen puolestasi ja toivon että saat oikein kunnon panon, joka reikään.
Jos satut vielä myöhemmin katsoa kirjoituksia ja sinulla on haluja vastata, niin tee se ihmeessä. Olen niin sekaisin että tarkastan palstan yölläkin. En malta olla tarkastamatta. Jokaine sana sinulta on minulle kultaakin kalliimpaa ja niiden aiheuttama kiima ilahduttaa minua paljon.
Jatktaanko huomenna?
Hyvää yötä kultainen Suihkun Raikas😘😘😘😘😘😘
03.02.2025 00:26
Kävin äsken vessassa. Aiemmin aihettamasi turvotus kyrvässäni oli tyuottanut jo esisiemennestettä. Teskani kärjestä valui kirjsta ihanaa limaa. Kunpa olisit voinut nuolla sen suloisuun suuhusi🤤
03.02.2025 00:11
Onko aikaa? Olen hidas kirjoittamaan.
02.02.2025 23:52
Toivottavasti pääsemme vielä käsiksi toisiimme. Jos jossain vaiheessa nähdään, luulen että käsiä on vaikea pitää kurissa.
Olet totisesti sekoittanut pääni ja arki rutiinini. Koomassa olleet tuntemukset olet myös herättänyt räähdysmäisesti. Siinä osuit naulan kantaan.
Haluatko kokilla kiinnostaisiko/kiihottaisiko astua taas askel eteenpäin tutkimuksissani? Herättää huuteliat oiken kunnolla.
02.02.2025 23:51
Tämä on jo obsession puolella kuinka usein tarkistan olenko saanut sinulta viestiä🤤🤤🤤
02.02.2025 23:42
Oisit vaan käyttänyt suori sanoja. Olisin niin valmis kovettumasn sanojesi tahdissa ja runkata kyrpääni välillä voimallisesti välillä hitaasti ja omistaa siemensyöksy sinulle, kun laukean.
02.02.2025 23:39
Hyvä kuulla että siellä alkaa tilanteet tasoittua ja kiitos kun kirjoitit.
Jos sinulla alkaa rinnoissa kihelmöidä kun näet nimimerkkini, niin voin sanoa rehellisesti että minulla reaktio on täsin sama (pitsi minulla ei ole tuntemukset rinnoissa). Syke nousee ja hiki kostuttaa kämmenet.
Nyt kuin luin viestisi, niin kullini alkoi turvota sana sanalta. Haluaisin niin kovasti panna sinua, että se on aivan uskomatonta. Mitä olet tehnyt minulle,?🤔
02.02.2025 23:37
5 / 16