Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

318

1. Niin luulin että hän oli nukahtanut, anteeksi 🫣
  2. Iltaa Raikas ❤️
    Onko matkasi mennyt hyvin, onko pitkäkin ja miksi et saisi matkustaa yksin? Itse en juo kahvia, mutta olen ymmärtänyt että junissa ei ole paras kahvi, mutta en millään usko että tarvitset kylmää kahvia sinun kaunistamiseen, vtsan kustannuksella.
    Olen jo kauan sitten huomannut että on aivan liikaa (paljon) ahdasmielisiä ja huonosti voivia ihmisiä. Osa on tietysti sairaita, mutta luulen että suurinta osaa vaivaa vain sivistämättömyys ja erilaisuuden kohtaamisen pelko. Maailma olisi paljon ikävämpi paikka jos kaikki olisivat samanlaisia. Kun ketään ei pakoteta mihinkään, eikä lakeja rikota, ei pitäisi muiden tekemiset haitata ketään. Monimuotoisuus (enkä puhu vain seksiin liittyvistä asioista) on rikkaus, jopa välttämättömyys (luonnossakin kaikki elämänmuodot pyrkivät olemaan lajinsa sisällä mahdollisimman monimuotoisia, mutta se on jo ehkä liian syvällistä),ja onnellinen ihminen on todistetusti terveempiä . Niin se onihmisissä kuin missä tahansa onnen tunteeseen pystyvässä elämän muodossa. Ihmisten pitäisi tarkastella asioita holistisemmin, eikä kapeakatseisesti. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan🌼🌻🏵️💮🌸🪷🌷🌺
    Tämän sanottuani voin luvata tyhmältä ihmisiltä kunnon paskamyrskyn taas, jos haluat kuulla lisää tutkimuksiani? Saan varmaan aina vaan vähemmän ymmärrystä.
    Kiitos taas sinun kauniista sanoista. Hain kirjoituksillani itselleni tuke ja tapaa purkaa mieltäni. Sitten tulit sinä ja sanot että olenkin auttanut sinua. Boonuksien boonus.
    Halutko jatkaa? Minulla olisi nyt sinulle vaikka koko yö aikaa (voisipa tuon sanoa eti tilanteessa).😘😘😘😘
  3. 7 / 16