Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Onechamp
profiilit
Onechamp
Onechamp
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
318
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En ole itse koskaan nähnyt semmoista livenä, eikä ole mikään suuri intohimo. Haluaisin tietysti kokeilla joskus panna semmoisessa jotakin naista , joka myös haluaisi sitä.
02.02.2025 01:02
Niin luulin että hän oli nukahtanut, anteeksi 🫣
02.02.2025 00:48
Onneksi olkoon! Pidä hauskaa. Voi olla että kirjoittelen vielä myöhemmin, jos vaikka satut hyvän hoidon heräilemään jossakin vaiheessa.
Muussa tapauksessa, hyvää yötä ja riettaita, himoitsevia ajatuksia minulta😘😘😘😘
Huomiseen
02.02.2025 00:47
Roikkumisesta (panemisesta) tuli mieleeni: onko sinua koskaan pantu "seksikeinussa"?
02.02.2025 00:37
Sääli että kaverisi jättää sinut "roikkumaan" olisi ollut todella kiihoittavaa tietää ja kuvitella kun hän panee sinua😋
02.02.2025 00:30
Ehkä joskus haluaisit myös itse saada kultaisen suihkun päällesi. Se on hyvänä kakkosena mietymyksissäni heti itse saamisen jälkeen. Voisin virtsata kasvoillesi, kuten itse haluan sen kokea, tais stten rinnoillesi olen kuullut että myös voimakas suihku kohdistettuna pillua kohti tuntuu joidenkin mielestä ihanalta.
Nyt kerron miten olen.tähän tullut: tietysti ensin on ollut mielenkiinto ja olen huomannut kiihottuvani ajatuksesta. Otin tiputuspussin tarkoitetun letkun ja ujutin sitä kyrvän päästä virtsaputkeeni sitten suihkut omalle naamalle ja suuhun. Yllätyin että maku oli miellytävä, olin juonut paljon makeita juomia. Mielestäni maistuu paremmalta kuin sperma. Yllätys yllätys olen syönyt omaa spermaani joitakin kertoja. Nämä aina yksin. Surullista, mutta informatiivistä ja kiihoittavaa. Siitä vaan kaikki miehet arvostelemaan ja pyytämään partneriaan nielemään spermat kun ottaa suihin, eikä heillä ole aavistustakaan siitä mitä pyytävät.
02.02.2025 00:23
Ei voi ymmärtää että joku saa itselleen hyvän olon yrittämällä aiheuttaa toiselle pahan mielen.
02.02.2025 00:11
Nännikorut kiihoittavat minua. Se voisi auttaa nännejäsi pysymään terhakoina. Voin tulla pitämään kädestä kun menet ottamaan🤤🤩🥰
02.02.2025 00:04
Nyt olet taas aiheuttanut minulle seisokin.
Kiihottaako ajatus kultaisesta suihkusta sinua ja haluatko että tyydytä. Iyseäni nyt?
02.02.2025 00:00
Ihana Suihkun Raikas. Voin kertoa tästä lisää, liittyen omiin tutkimuksiini. Siis jos sinua kiinnostaa tietää.
Olet arvokas minulle 😘😘😘😘❤️
01.02.2025 23:21
Täällä on tehty iso numero siitä että haluaisin juoda kusta. Muille tiedoksi (ainoan ja viimeisen kerran) en tiedä miksi, mutta haluaisin todellakin juoda kusta, olen syntynyt ja/ tai kasvanut tämmöiseksi. En häpeä sitä, enkä halua loukata sillä ketään. Älkää lukeko kirjoituksiani jos koette ne pelottaviksi tai loukkaaviksi.
Sinulle Raikas, en tarkoita että haluaisin että minulla olisi aina janon ylläyyäessä virtsaasi tarjolla vaan ajatus siitä että märäksi ja turvoksiin nuollun pillusi kanssa laskeutuisit hajareisin kasvojeni päälle ja antaisit keltaisn kultasi valua kasvoilleni ja saisin siitä haluamani määrän suuhuni ja saisin myös siinä juoda sitä halutessani. En pyydä tätä sinulta, mutta jos joskus on mahdollisuus ja tämmöinen olisi sinusta kiihottavaa, niin tiedät että minä haluaisin kokea sen, vielä en ole saanut.
Siinä vähän bensaa liekkeihin huutelijoille🖕
01.02.2025 23:15
Kiitos nopeasta vastauksesta.
Eli sinun on huono siellä vaihtaa ajatuksia kanssani?
En tosiaan välitä siitä mitä muut ajattelevat tai sanovat minusta, on vain hankalaa kun se tapahtuu täällä ja tämä on toistaiseksi meidän ainoa yhtes😭
En halua avata tekemisiäni täällä enempää, jos et ole paikalla. Nautin siitä että tiedän että olet kanssani, edes näin. Lisäksi jos et ole paikalla, et ikinä löydä kirjoituksiani täältä sen sonta määrän joukosta joka tulee väistämättä.
Taas kaipaan sinun lämpöä ja sen tuomaa kiimaa😘😘😘
01.02.2025 22:58
Anteeksi kirjoitus virheet ja hieman saarnaava viesti.😘
01.02.2025 22:22
Iltaa Raikas ❤️
Onko matkasi mennyt hyvin, onko pitkäkin ja miksi et saisi matkustaa yksin? Itse en juo kahvia, mutta olen ymmärtänyt että junissa ei ole paras kahvi, mutta en millään usko että tarvitset kylmää kahvia sinun kaunistamiseen, vtsan kustannuksella.
Olen jo kauan sitten huomannut että on aivan liikaa (paljon) ahdasmielisiä ja huonosti voivia ihmisiä. Osa on tietysti sairaita, mutta luulen että suurinta osaa vaivaa vain sivistämättömyys ja erilaisuuden kohtaamisen pelko. Maailma olisi paljon ikävämpi paikka jos kaikki olisivat samanlaisia. Kun ketään ei pakoteta mihinkään, eikä lakeja rikota, ei pitäisi muiden tekemiset haitata ketään. Monimuotoisuus (enkä puhu vain seksiin liittyvistä asioista) on rikkaus, jopa välttämättömyys (luonnossakin kaikki elämänmuodot pyrkivät olemaan lajinsa sisällä mahdollisimman monimuotoisia, mutta se on jo ehkä liian syvällistä),ja onnellinen ihminen on todistetusti terveempiä . Niin se onihmisissä kuin missä tahansa onnen tunteeseen pystyvässä elämän muodossa. Ihmisten pitäisi tarkastella asioita holistisemmin, eikä kapeakatseisesti. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan🌼🌻🏵️💮🌸🪷🌷🌺
Tämän sanottuani voin luvata tyhmältä ihmisiltä kunnon paskamyrskyn taas, jos haluat kuulla lisää tutkimuksiani? Saan varmaan aina vaan vähemmän ymmärrystä.
Kiitos taas sinun kauniista sanoista. Hain kirjoituksillani itselleni tuke ja tapaa purkaa mieltäni. Sitten tulit sinä ja sanot että olenkin auttanut sinua. Boonuksien boonus.
Halutko jatkaa? Minulla olisi nyt sinulle vaikka koko yö aikaa (voisipa tuon sanoa eti tilanteessa).😘😘😘😘
01.02.2025 22:15
Kun sulle sopii, kerro mitä mietit asiasta?
Hyvää matkaa 😘😘😘😘😘
01.02.2025 14:53
Taas se tapahtuu, viime ajoilta tuttu paineen tunne😋 Kiitos.
Nyt ei pysty itse kirjoittamaan paljon, mutta löysitkö tekstin jossa kerroin enemmän kokeista kyrpäni sitomisen kanssa? Jos et, niin koita etsiä se, jos kiinnostaa ja on aikaa, ja kerro mitä ajatuksia tulee.
Jos oot jo lukenut, niin pitäisin isossa arvossa jos kertoisit mikä on sun mielipide?
Illemmalla pääsen varmasti taas kirjoittelemaan, viimeistään klo23 taas. Toivoin että saadaan silloin oltua täällä yhtä aikaa.
01.02.2025 12:19
😘😘😘😘
Kommentoin myöhemmin lisää ja kerron omia ajatuksiani tästä, enkä tarkoita pelkästään sitä mitä näkyy kun kumarrat😉
01.02.2025 10:25
Juuri noin!
Huomenta Suihkun Raikas.
Tänään päivällä onnistuu vaan pikku viestit multa. Lukea pystyn pidempiäkin.
Olet yhä kokoajan mielessä ja se saa minut iloiseksi😘😍😍
01.02.2025 09:24
Nyt vihdoin koittaa se hetki että voit siellä kuvitella minut vetämässä käteen, sillä tern niin varmasti kun olen taas täyttänyt pääni kuvilla sinusta. Ehkä myös sinä voit tyydyttävä itseäsi samaan aikaan?
Hyvää yötä ja kiitos taas tästä päivästä 😘😘😘😘
01.02.2025 01:35
Oi kultainen. Mikä tuuri että olen sinuun törmännyt.
Olisi mahtavaa panna sinua joka reikään. Tyydyttää sinut raukeaan uneen.
01.02.2025 01:31
7 / 16