Vapaa kuvaus

Kotisivut

http://www.santavuori.com

Tietokirjailija, psykologi, filosofi. Fil.kand Helsingin YliopistoHelsingistä, ja Porissa, Reposaaressa puolet elämää.

s. 1946

Aloituksia

281

Kommenttia

5233

1. Täyttä legendaa. Noin tehdään Venäjän ja Trumpin propagandaa muuallakin. Kotisivuilla on minun poliittinen elämänkerta. Yliopistossa olin lahjakas ja pidetty. Työelämä alkoi vankilassa psykologina.

Aatekehitys: luterilainen, ateisti, pasifisti, anarkisti, marxilais- lenilinäinen (Kiinan ja Albanian linja), kristitty, vihreä, Kristuksen Kirkko, ihan oma filosofia, johon voi tutustua kotisivuilla. Ukrainan puolella ja rasismia, antisemitismiä vastaan, siis enemmän Israelin puolella kuin palestiinalaisten järjestöjen tai Iranin.

Trumpia vastaan. Pettää Ukrainan ja liittolaiset.
  2. Sama vaan jatkuu.
  3. Uutisia, tietoja yhdistelemällä voi päätellä, että Trump ja Putin ovat sopineet, että Venäjä vaatii Irania lopettamaan ydinasehaaveensa ja Trump luovuttaa Ukrainan alueita Venäjälle.

Taas vain Putinin etu toteutuu, jos Ukraina joutuu luopumaan alueistaan. Iran ei saa ydinaseitaan, se on etukäteen selvä.

Eikä Trump pysty mitään lupaamaan Ukrainan puolesta. Halukkaiden liittoutuma Ranskan ja Britannian johdolla ei suostu mihinkään, mihin Ukraina ei itse suostu.