Vapaa kuvaus

Kotisivut https://www.santavuori.com

Tietokirjailija, psykologi, filosofi. Fil.kand Helsingin Yliopisto

Helsingistä, ja Porissa, Reposaaressa puolet elämää

s. 1946

Aloituksia

78

Kommenttia

1756

1. Siksi juuri valtavirta ei ole välttämättä oikeassa. BB on vain heidän tieteellinen arvionsa.

MultiBang on se parempi teoria.

Filosofia tarvitaan. Tieteen filosofia. Metodologiaa. Metafysiikka. Kosmologian filosofia. Käsiteanalyysi. BBn kritiikki. Evolutionismin kritiikki. Teologia ja filosofia. Biologia kosmologiassa.

Kaikki tämmöiset, ei pelkkä fysiikka ja tähtitiede. Filosofeja erikseen ei tarvita, jos fyysikot ja tähtitieteilijät itse osaavat nämä.

Surullinen kokemus, tulokset, eli BB teorian monoliittisen kannatus, osoittavat, etteivät osaa.
  2. Sotapropagandaa on väittää, että Venäjällä olisi ollut jokin oikeus tähän sotaan, raakalaismaiseen hyökkäykseen naapurimaahan. Että se olisi vain eriklisooeraatio eikä sota, ja että ukrainalaiset olisivat natseja.

Venäjä itse on muuttunut imperialistiseksi diktatuuriksi, jossa ei ole sananvapautta ja oppositio on vankilassa, murhattuna tai paossa ulkomailla. Venäjä on kypsä palatsivallankumoukseen ja vallankumlukseen Kiovan miehityksen epäonnistumisen jälkeen minä hetkenä tahansa.

Vallankumoukset eivät tule silloin, kun kansalla on vaikeata, vaan silloin kun kansan saavutetut edut otetaan siltä pois, ja vallanoitäjien ryöstösodat ja ulkopolitiikka epäonnistuvat. Venäjällä on sodan alkamisen jälkeen koko ajan ollut vallankumouksellinen tilanne. Yhtäkkiä, muutamassa päivässä voi vallankumous puhjeta ja onnistua koko maassa. Kuten Syyriassa äskettäin Hizbollahin heikennyttyä Israelin voitettua sen.