Vapaa kuvaus

Olen erittäin kiinnostunut miesten välisestä seksistä ja tykkään todella paljon runkata ja ottaa suuhun kyrpää imien ja suullani nussien kyrpää niinkauan kun se laukeaisi ja purkautuisi suuhuni pumpaten spermaa paineella ja runsaasti!!! Loput spermat runkkaisin naamalleni siten että naamani olisi irstaasti spermassa laajalta alueelta!!! Mä oon ihan komea rapiat viiskymppinen mies ja olen valmis seksiin jatkuvasti enkä saa seksistä tarpeeksi millään!!! Mä oon peppuneitsyt mutta haluisin kokeilla ottaa peppuun jos sinulla ei ole liian iso kyrpä!!! Mä asun noin viiden kilometrin päässä Nastolan keskustasta!!! Jos halusi heräsivät niin laita viestiä mun s-postiin [email protected] ja laitan sulle mun puhelinnumeron niin sovitaan tarkemmin tapaaminen!!! Olen myös kiinnostunut harrastamaan seksiä todella nuorten tyttöjen kanssa jos sulla on vaikka todella nuori sukulaistyttö jonka kanssa olet harrastanut seksiä niin olisin todella kiinnostunut harrastamaan seksiä hänen kanssaan!!! Vastaa ilmoitukseeni rohkeasti ja ota yhteyttä niin pääsisin vihdoinkin toteuttamaan fantasiani todella nuoren tytön kanssa seksin harrastamisesta!!!

Aloituksia

0

Kommenttia

1

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit