Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kullanmussu
profiilit
kullanmussu
kullanmussu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo tämmöset meillekin =) Mekko (joka teetetään ihan tätä tulevaa varten), puheen on luvannut pitää isäni, musiikkia (kenties joku laulaa, yhteislaulua tai cd:ltä...), kummitodistukset ja tuo teidän idea kumminimikkeistä oli IHANA!, maljat vauvalle ja kakkua ym. En ole itse koskaan ollut ko. juhlassa ja itse järjestämässä semmoisia, ja hiukan jo jännittikin... Mutta KIITOS ideoistasi Mursu!!!
15.02.2010 21:53
Tuohan on kauan mun exään verrattuna. Sillä oli uusi jo viikko meen erosta ja puol vuotta olivat yhdessä ku jo lasta alkoivat odottaa. Että näin meillä. Mies siis melkein 30v silloin. Kaipa siinä alkaa miettiä kaikkia mahdollisia merkkejä pettämisestä ym. Totta hemmetissä se sattuu mut pääsee siitäkin yli. Ehkä joskus parin vuoden päästä.
25.06.2008 19:22
Antti vaihto sit vähän vanhempaan vuosikertaan. Tais Bettiina olla vielä niin teini ettei jaksanu sellasta. Bettiina ku jaksaa vieläkin itkeä Antin perään. Voi Voi! Ihmetyttää vaan tuo kova naistenmiehen maine. Kumma kun niin ensin vannotaan että ollaan syvästi uskovaista sakkia ja sit tanssitaankin Hunkseissa ja yritetään jokaista yksilahkeista kanssasisarta.
19.06.2008 13:52
Minulla kyllä menee lapset miehen edelle... Omia lapsiaan kohtaan kuitenkin tuntee eräänlaista suojeluvaistoa ja heille haluaa luoda turvallisen ja parhaan elämän... Tottakai mies on varmasti yhtä rakas ja haluaa myös hänen parastaan, mutta jos niin käy että pitäisi valita mies tai lapset niin uskon että se lapsiin kallistuu... Esim. jos kävisi niin että mies kohtelisi kaltoin lapsia tms. niin kyllä minä ne lapset ottaisin kainaloon ja painelisin muualle. Mies saisi jäädä. Ja niin minulla EI vielä ole miestä eikä lapsia... Mutta tiedän että näin se asia menee!
11.02.2008 01:57
Ei meidän kunnassa ole tuollaisesta kummin mukana olosta edes puhetta. Ei minun kummini ainakaan alttarille tulleet minua siunaamaan vaan kyllä asia hoidettiin ihan papin ja rippi"tätien" kesken. Tosin joskus olen kuullut, että tällainen olisi mahdollista, mutta juu tosiaan ei kaikilla lapsilla välttämättä ole läheisiä kummeja tai kummit tosiaan ovat kuolleet. On kohtuutonta papilta vaatia tällaista!
12.03.2007 12:15
SOLMU: Yksi osallistujista on solmun selvittäjä ja menee oven taakse odottamaan. Loput pelaajat ottavat toisiaan kädestä ja muodostavat piirin. Sitten vaan aletaan tehdä käsistä solmuja. Kierretään käden alta, nostetaan jalat yli tms... Kuitenkaan kädet eivät saa irrota toisistaan. Kun ollaan sopivassa "sotkussa" kutsutaan selvittäjä paikalle ja hänen pitää saada pelaajat oikein päin ja paketin selvitettyä.
MURHAAJA (lukemaan oppineille): Kirjoitetaan pelaajien verran lappuja. Yhteen lappuun teksti MURHAAJA ja yhteen POLIISI. Halutessaan voi loppuihin kirjoittaa ammatteja (helpottaa "alibin" selittelyä) tai laput voi jättää tyhjäksi mielikuvitusta varten. Poliisi menee oven taakse piiloon. Huoneesta sammutetaan valot, kuitenkin niin, että näkee kulkea... Murhaaja piirtää jonkun pelaajan selkään rastin ja pelaajan pitää kirkaisten kaatua maahan. Poliisi saapuu paikalle ja alkaa pelaajilta kyselemään missä pelaajat olivat "murhan" aikana. Pelaajat selittävät sitten esim. Olin parturissa leikkauttamassa ja värjäämässä hiuksiani tai olin kaupassa ostamassa jauhelihaa ja maitoa... Poliisin pitää lopuksi arvata kuka valehtelee...
RIKKINÄINEN PUHELIN: Pelaajat istuvat ringissä ja yksi aloittaa kuiskaamalla vieressään oikealle istuvalle lauseen. Lausetta ei saa toistaa vaan pelaaja kuiskaa lauseen taas seuraavalle niin kuin on itse lauseen kuullut ja näin jatketaan kunnes ollaan aloittajan vasemmassa pelaajassa. Hän sanoo lauseen ääneen. Lause on saattanut matkan varrella muuttua ja sehän ei haittaa.
Tässä nyt tuli joitain leikkejä...
12.03.2007 12:06
Käykää leffassa tai vuokratkaa leffa ja katselkaa kotona. Laittakaa yhdessä ruokaa ja ostakaa leffaa varten jotain pientä naposteltavaa. Tai tehkää jotain erilaista. Lähtekää keilaamaan, mikroautoilemaan, seinäkiipeilemään... Tai tehkää kävelylenkki johonkin romanttiseen paikkaan, pakkaa hieman evästä mukaan (esim. kuumaa kaakaota ja voileipiä...). Ja sokerina pohjalla, muistakaa helliä ja kertoa rakastavanne toisianne =) Mukavaa vuosipäivää!
12.03.2007 11:38
1 / 1