Mitä ajattelisit silloin jos näkisit entisen rakkaan kumppanisi kaupungilla uuden ihastuksen kanssa kuhertelemassa.... ja teidän oman suhteenne välirikosta on kulunut vasta muutama kuukausi aikaa.........
Millaisia ajatuksia herää silloin mielessäsi?!
Kun exällä on jo uusi
108
34207
Vastaukset
- toimintaa
joillaki
Jos mut ois jätetty niin pinnalla paistas varmaan mustasukkasuus ja katkeruus elämää kohtaan, yrittäsin varmaan sivuuttaa ne aivan muuta kautta enkä suinkaan tahtos ajatellakaan koko tilannetta.
Jos olisin jättäjä, niin sitpä siinä ei oikeestaan ois mitään... Ajattelisin naisen olevan epätoivonen ja hellyyden kipeä joka on hommannu laastarisuhteen itelleen. Mut jos se ois oikee helmi... niin olisin vaan ilonen että nainen on löytäny itelleen uuden kumppanin...
Sit tietty suhtautuminen riippuu myös siitä arvostanko miestä suhteessa itteeni. Joko nainen on "epätoivonen ja siks ei turhan nirso tai sit varsinainen onnenpekka"
Yleensä mie kyllä osaan hillitä nuo ajatukset ja annan asian olla niiku ei oliskaan. Itsehillintä on hyvä, mut ei se tartota että olisin suinkaan välinpitämätön.- cookos
ja olin vaan iloinen, että hän on löytänyt itselleen kumppanin itselleen eikä tarvii olla yksin. Tosin, en muista oliko siitä aikaa miten pitkälti, siitä erosta..mutta olin iloinen puolestaan.
Olen jopa jutellut heidän kanssa, mutta se tilanne oli mulle niin henkilökohtainen, että siihen ei sopinut ex-miehen uusi kaveri. Mutta jos mut jätettäisiin ja miehellä uusi ystävä...en varmaan tykkäisi. Tulisin ahdistuneeksi ja lähtisin pois. Ei kaikkee oo pakko sietää.- niin...?
että se on aina naiset jotka jättää?
- cookos
niin...? kirjoitti:
että se on aina naiset jotka jättää?
mutta usein varmaan kyllä. Mies voi olla huonossakin suhteessa, jos nainen sen kestää, mutta nainen ei.
Mies ei suostu tekemään sitä ratkaisua, vaikka saattaa oireilla jo huonosta suhteesta. Lopulta nainen tekee sen päätöksen, usein. cookos kirjoitti:
mutta usein varmaan kyllä. Mies voi olla huonossakin suhteessa, jos nainen sen kestää, mutta nainen ei.
Mies ei suostu tekemään sitä ratkaisua, vaikka saattaa oireilla jo huonosta suhteesta. Lopulta nainen tekee sen päätöksen, usein.Itse en ole koskaan tullut jätetyksi (vielä..) vaan olen itse aina pistänyt poikki..
Ja omassa tuttavapiirissäni ne on ne miehet lähes poikkeuksetta viheltäny pelin poikki ja naiset yrittää tekohengittää kuollutta suhdetta ja haikailevat exänsä perään..
Tuskinpa tätä voi yleistää kumminkaan päin...- cookos
TheOne kirjoitti:
Itse en ole koskaan tullut jätetyksi (vielä..) vaan olen itse aina pistänyt poikki..
Ja omassa tuttavapiirissäni ne on ne miehet lähes poikkeuksetta viheltäny pelin poikki ja naiset yrittää tekohengittää kuollutta suhdetta ja haikailevat exänsä perään..
Tuskinpa tätä voi yleistää kumminkaan päin...on muuten huutamista!
Mutta eihän mulla mitään tilastoja tästä olekaan, se on vain mun oma näkemys. ja olen sen verran erikoinen suhteilija, jotta nää jättämisasiat on vieraita..ite oon ollut jättävä osapuoli ja mun perään on haikailtu, ne harvat kerrat, kun niin on käynyt. Mun kanssa haluttas olla, mutta ei se oo toiminut. - Mies ja vanha sielu
cookos kirjoitti:
Mies ei suostu tekemään sitä ratkaisua, vaikka saattaa oireilla jo huonosta suhteesta. Lopulta nainen tekee sen päätöksen, usein.Itse en ole tullut kertaakaan jätetyksi. Olen aina ollut se jättäjä. En todellakaan ryve missään huonossa suhteessa, enkä katso sellaista ihmistä, joka ei ole se sopiva... Puhun siis luonneasioista. Niin kauan etsin kunnes sen sopivan löydän;) Tässä ei ole kyse siitä, että vaatisin jotenkin liikaa. Etsin naista joka hieman tunneälyisempi tapaus. Ei jaksa mitään pintaliitäjiä, joita jostain syystä tunnun vetävän puoleeni... terve pinnallisuus on ok, mutta liiallisena todella kuvottavaa! Jostain syystä ihmiset ovat koko ajan vain entistä pinnallisempia.
cookos kirjoitti:
on muuten huutamista!
Mutta eihän mulla mitään tilastoja tästä olekaan, se on vain mun oma näkemys. ja olen sen verran erikoinen suhteilija, jotta nää jättämisasiat on vieraita..ite oon ollut jättävä osapuoli ja mun perään on haikailtu, ne harvat kerrat, kun niin on käynyt. Mun kanssa haluttas olla, mutta ei se oo toiminut.Käytän AINA isoja kirjaimia otsikossa. Ei silti meinaa, että huutaisin...ja aion jatkossakin käyttää isoja kirjaimia otsikossa...
Eli mikä sun pointti oli? Siis ko aiheesta..?- Edsie
Se on kai sitten naisen logiikkaa kun jättäjä ottaa jonkinasteista pulttia jätetyn uudesta suhteesta...?
- St Jude
ja koettu on.Viikko sen jälkeen kun muutettiin erilleen.Ero johtuikin kyseisestä ihmisestä.
Sanat ei taida riittää kertomaan tunnetta. varmaan panemassa jotaki *sensuroitu*.
- vänkyrä-nainen
ex osaa hoitaa hommat niin ettei väkisin nyt tuo uutta kumppaniaan toisen naaman eteen ihan heti eron jälkeen tai ei ainakaan kuhertele sen kanssa. Muuten kyl ihmettelisin varmaan et ompas nopeeta toimintaa. Riippuen tietty erosta, mut olisin varmaan aika paskana varsinkin jos se mies ois jättänyt mut.
- Papeete1
Jotain että eipä tuo minusta näytä mitään välittäneen ja on erosta toipunut. Aiheuttaa minullakin viimeistään siinä vaiheessa sen että ero on päässyt päätökseen minultakin.
Jos se kuhertelu tapahtuu niin että mies eka vaikka näkee mut, ja tekee sen esitystyylillä, niin sitten laskee kyseisen miehen arvostus nollaan ja hän siirtyy välittömästi osastolle "Ei moikkaa enkä juttele tuolle mulkulle enää ikinä" - kaivatkoon perääni
voi hyväksyä. Minähähän olisin jo tehnyt selväksi omistussuhteeni siihen naiseen. Sillä ei ikinä saa tai voi olla ketään muuta.
- että :
Björkqvist oli oikeilla linjoilla :?
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1361423
- vili
,koska en anna yhdenkään ihmisen vaikuttaa itseeni(henkisesti/fyysisesti)
- etsi ja löysi
etstii uutta ihmistä, jos vanha ei toimi....miksi pysyä suhteessa,jos juttu ei ole toiminut ei se tule toimimaankaan. Mitä väliä, vaikka kummalla osapuolella tahansa olisi uusi:). Jos suhde päättyy, ei siinä oikeasti kumpikaan ollut onnellinen. Mitä me suhteelta haetaan...seuraa, elämäntoveria, sielunkumppania, kotiapulaista (miessiivooja huom alaston..jee). Loppujen lopuksi kaikki vaikuttaa kaikkeen, mutta kuitenkaan ei vaikuta...oppiläksyt ne on ihmisenkin opittava. Jos uusi on heti kuvioissa, on aika vain uuden läksyn alkaa...kahta samanlaista suhdettahan ei vain ole...sanotaan, että samankaltaisuus vetää puoleensa......
- Dazu
Minulle kävi niin, että puhuin exäni kanssa muutaman kuukauden(6) päästä ja hänellä oli jo toinen mies menossa meidän jälkeen.
Mitäs siinä muuta ajattelemaan, kuin että voi äijä parkoja. Kyllä siinä on niin taitava kusettaja tämä nainen. - done that...
ei närästä. Exä on exä.
- ...tämmöstä:
Minä ajattelin jätettynä: "Kiitti v***sti ku**pää.."
Jättäjänä tuumasin: "Onpa nätti. Onneksi edes lihava.."
Mutta mietipäs tätä: Tuttavalta kuoli avovaimo aivokasvaimen jäljiltä helmikuussa ja pari viikkoa takaperin kuljetettiin porukalla uuden naisen tavaroita asuntoon. - suvi-akka
voi, voi, katsoppa ympärillesi, niin teki kuppanisikin.maailama on täynnä ihania ihmisiä, ethän kuvitellut olevasi ainoa täällä?? jatka matkaa ja ala hengittää ihan ilman entisen kumppanin "tekohengitystä". taisit olla aika ripustautuja suhteessnne, ei sellaista kukaan kestä!! hanki elämä ja onnistumista siinä toivoo varmasti moni muukin sulle,parmpaa kesää 2008!!
- suvi-akka
koronkiskonta laillista?? 3.erä eli 18e unohtunut maksaa, kun laput tulevat kaikki kerralla ja huomkirje menee väärään oveen.
seuraava onkin sitten lindorfilta 18 19.34!!! no tässä välissä oli tuo velka 18e maksettu, mutta tuosta 19.34 et pääse eroon??! miksi meillä on eduskunnan säätämä laki laillisesta koronkiskonnasta. nykyään voidaan jo meteoriitin törmäyskin torjua muttei näiden verenimijöiden kuluja.purkakaa tuntojanne jos olette saanut epäoikeudenmukaista postia heiltä. - kylma_tila
Eipä ole omalle kohdalle sattunut sellaista tapausta, mutta jos tälläinen tilanne olisi niin varmaan tulisi jätettynä sellainen tunne että merkitsinkö tuolle toiselle yhtään mitään ikinä. Kyllä se loukkaisi jos toinen heti miten ryntää uuteen suhteeseen. Saattaisin myös ajatella että kyseessä on joku hoito tai laastarisuhde eikä exä osaa olla yksikseen. Mielestäni se on säälittävää, jos aikuinen ihminen ei ole oppinut eikä opettele olemaan yksin ja itsenäinen sekä ottamaan ja kantamaan vastuuta.
- TakkuN
On hyvä paikata jälkiä,se näyttää ehkä rakkaudelta kauempaa katsottuna.Jos suhde on ollut jo yhdessä ollessa,voi toki olla rakkauttakin!
- cookos
vaan laastareista enemmän sekaisin. Ei toimis mun kohdalla.
- palavaenkeli
sinuna en olisi huolissani jos näkisin kilpailijattareni. Minä en edes näe saati sitten
kuule siitä uudesta kun mieheni, jonka en edes
tiedä olevan vielä ex, ei kerro minulle vaihtohalukkuudestaan mitään.- Kaikenlaista
Mies on muutaman kuukauden seikkaillut uuden ihastuksensa kanssa. Olen nyt sanonut hänelle, ettei voi elää kuin yhtä elämää eli jos haluaa elää uuden naisen kanssa, niin sitten kamat kasaan ja menoksi (sanoin kyllä kauniimmin...). Illalla jo alkoi koota kamojaan, mutta pari paitaa sai kasaan ja siihen se jäi. Aamulla keskusteli sisarustensa kanssa ja oli sitä mieltä, että hän ryhtyy kotona laittamaan paikkoja kuntoon, kun on kaikki rempallaan (aika on kulunut muualla). Yhdessä puuhattiin useampi tunti kunnes miehen puhelin soi ja ilmeisesti tuo nainen soitti ja moitti miestä, joka ei ollutkaan tullut sovittuun tapaamiseen. Jonkun aikaa tuumailtuaan mies sanoi, että häntä niin ahdistaa, kun hän on taas tehnyt niin paljon pahaa. Ja tuntuu, ettei hän voi millään selvitä kaikista sotukuistaan. Ja sitten hän oli sitä mieltä, että hänen täytyy lähteä selvittämään kasvotusten tuon naisen kanssa tilanne, puhelimessa kun on kuulemma niin helppo valehdella. Voi tuota miehen logiikkaa...Minulle ja lapsilleni on valehdellut, ollut ilkeä ja vaikka mitä, mutta meidän kanssamme ei tarvitse selvittää. Sitten tuollainen "suuri moka", jollaiseksi mies uusinta löytöään nimittää, saa kunnian oikein henkilökohtaiseen suhteen selvittelyyn. Miksi vielä tuollaista katselen? Kysymyksen olen toki kuullut lapsiltammekin. Tällä hetkellä tilanne on sellainen, että mies on yrittämässä raitistua ja on lähiaikoina menossa hoitoon (on saanut maksusitoumuksen, mutta paikkaa hoitoon ei vielä ole). Olen pitkään odottanut miehen raitistumista ja toivoisin sitä sydämestäni lastemme takia. Ja ennenkaikkea miehen itsensä takia. Hän on vuosikymmenten aikana kerännyt sisuksiinsa kaikenlaista paskaa (omien sanojensa mukaan)ja tuntee kaikesta tuosta syyllisyyttä. Hoito toivottavasti vapauttaa ja antaa valmiuksia asettaa asiat tärkeysjärjestykseen. Tyttäremme on raskaana ja hän on sanonut, ettei koskaan tule antamaan isälleen anteeksi, että tämä on pilannut hänen raskautensa. Toivon, että jos mies saa itsensä kuntoon ja osaa oikealla tavalla selittää asiansa tyttärelle, on anteeksiantokin mahdollista.
Vaikka tiedänkin olevani monen mielestä naiivi, olen silti sitä mieltä, että kannattaisi miettiä tarkkaan ennenkuin ryhtyy naimisissa olevan naisen/meihen kanssa suhteeseen. Kyse on usein jostain ihan muusta kuin oikeasta ihastumisesta tai rakkaudesta. Ymmärrän kyllä, että niinkin voi olla, mutta usein kyse on laastaroinnista tai muusta hoidosta. Mieheni kohdalla kyse on mitä ilmeisimmin viinan korvikkeesta, hänen alkoholismihoitonsa on vasta niin alkuvaiheessa, että tuollaisia asioita ei itse näe. Siksi mies hokeekin, että miksi hän on tällaista mennyt tekemään ja pilaamaan taas kerran kaiken.
Sanomattakin on selvää, etten kuuna kullan valkeana halua tuota naista tavata, hän tietää mieheni olevan perheellinen ja ilmeisesti tietää ainakin osan tämän hetken kuviostamme. Myöskin lapset ovat ilmaisseet hyvin selkeästi, mitä mieltä ovat isänsä touhuista, vaikkei asia sinänsä heille kuulu, kysehän on meidän avioliitostamme. Vaan hyvin ymmärrän kyllä lastenkin tunteet tässä elämäntilanteessa.
- Nimetön
tietysti se riippuu suhteenne pituudesta, mutta ainahan se pahalta tuntuu. yritän itse ainakin jatkaa elämässä eteenpäin ja tietysti toivon samaa "exälleni", kuten kaikkea muutakin hyvää:)
mutta siinä kehoitukseni, toivottavasti et jää ruikuttaa/rypemään vaan ajattelet asiaa pitkässä juoksussa:) kaunista kesää sinulle;)
[email protected] - eräs vaan
Itellä meni aikanaan poikki kundin kanssa ja ei menny kahta viikkoa edes niin se oli jo jonkun kanssa. kuukauden sisällä muutti sinne,meni kihloihin ja nyt niillä on lapsi. ja erosta on hiukan reilu vuos aikaa....
- give´s
a shit!! Sillähän ei pitäisi olla mitään merkitystä sinulle.
- tyybbivain
Joo muistan kun ensimmäinen kunnollinen ja pitkäaikanen suhde päättyi. Tyttö jätti ja olin aivan murtunut. Pari päivää eron jälkeen exäni käveli vastaan kaupungilla, kysyin että tarvitko kyydin johonkin ja heitin hänet sitten erään kaupan pihaan. Kun olin lähdössä niin huomasin taustapeilistä että siellä oli joku jätkä odottamassa sitä ja siellä ne sitten alkoi nuoleskelemaan. Voi sitä tunnevyöryä. Menin aivan sekaisin.
- M81
Ex-tyttöystävälläni oli uusi mies heti valmiina, kun erosimme. Yli puolen vuoden suhde päättyi kuin seinään, vaikka juuri muutama hetki ennen sitä hän oli pyytänyt minulta suurta lainaa ja samalla hän painotti minulle aina täydellistä omistautumista "meille". Tietysti ajattelin, että hän toimii itse samoin kun hän puhuu, mutta olin väärässä.
En pidä itseäni todellakaan minään Laupiaana Samarialaisena tms., mutta en kuitenkaan ansainnut sellaista kohtelua, miten hän minua kohteli. Olin täysin hajalla, eivätkä tilannetta todellakaan helpottaneet exäni ja hänen uuden poikaystävänsä näkeminen tai exältä saamani viestit, jossa hän kehui "uutta" elämäänsä.
Tiedän, että olen typerä ihminen, mutta en siltikään pysty vihaamaan häntä, edes kaiken sen jälkeen, mitä olen kokenut. Sen kuitenkin tiedän, että taivas ei ole kaukana helvetistä. - haposena
Aikoinani järkytyin suuresti, kun näin exäni ensi kertaa n. 1 kk eromme jälkeen baarissa uuden neidon kera. Herra ei vastannut tervehdykseeni ja katsoi jäätävästi läpi. Tosin teki saman, vaikka olisi ollut yksinkin liikenteessä. Se sopi minullekin vallan mainiosti - olla tuntematta häntä enää.
Muutenkin tosin tämä tapaus kuittasi kolmen vuoden seurustelun ilman selityksiä, lopetti vaan vastaamasta puhelimeen ja heittämällä tavarani ulos kämpästä ilman minkään valtakunnan perusteluja. Ja yli kolmekymppisestä herrasta puhutaan...
Taistelin eron jälkeen katkeruutta vastaan ja ruoskin itseni ylös aallon pohjasta. Silti en ole voinut välttyä viime vuosina tuntemasta lievää vahingoniloa törmätessäni exääni n. vuoden välein ja aina kainalossa uusi teini-pimatsu, joka väh. n. 10 vuotta exääni nuorempi. Eipä ole tainnut vieläkään kasvaa poika aikuiseksi :) - sitten meillä
tai entä jos suhteen kariutumisesta on kulunut vasta kk? ja ex muuttaa yhteen jo uuden kanssa? katsos näin meillä.. ja kyl vituttaa, ei merkannu sekään 12 vuotta mitään! :/
- Mies ja vanha sielu
Anteeksi kun nauran, mutta kun naurattaa. Joko ollut tuolla kumppanillasi jo toinen suhde pidempään tai sitten :D... en tiedä... huh huh... :D :D Aika nopeaa toimintaa.
No, mutta elämää tämä... löydät varmasti omasi. Tsemppiä! - hyväksyä
sitä se elämä on joskus tuttavani jätti ex miehensä ja kuukaus eteen päin oli jo paksuna uudelle... mutta ei se exä sitä jääny ruikuttaa nyt vuosi eron jälkeen hänkin menee naimisiin että kaikille on joku jossain!! Tai ihminen voi rakastaa montaa ja olla silti onnellinen elämässään.... Eihän ilman surua tiedä edes olevansa elossa... Mitä sitä itkemään jos suhde ei kestä tai täällä selittää sitä kaikille.. Asiat ei vaan siitä muuksi muutu huominen tulee väistämättä
- kun on erottu
Eihän exän tekemisiin ole mitään sanomista sitten kun on erottu. Eropäätöksen jälkeen ollaan vapaita. Heti. Mitä mieltä on vaatia uskollisuutta enää sitten kun ei olla pari????
- dddina
Mun mielestä eksällä saa olla uusi kumppani vaikka heti eron jälkeen jos hän haluaa. Koska jos suhteessa/liitossa edes mietitään eroamista ,niin ei silloin toisesta oikeesti niin kauheesti välitä ,eikä kyllä ainakaan rakasta. Itse olen huomannut sen siitä kun heti muutaman ensimmäisen vuoden jälkeen mies alkaa olemaan hiljainen ja ehdottaa että pidettäisi taukoa. Kuka oikeasti haluaa olla erossa ihmisestä joka rakastaa? Tulevaisuudessa kaikilla pareilla kuitenkin melkein tulee olemaan se oma koti johon perustaa perhe. Ei silloin voi sanoa toiselle että pidetään tauko.
Mutta sekin on tosiasia että jos suhde on kestänyt vuosia ja ollaan mietitty yhteistä tulevaisuutta ja rakastetaan toisia/välitetään toisesta ,niin kyllä se ero silloin sattuu kun huomataan että toinen ei enää välitä tai että emme vain sovi toisillemme. Silloin saattaa tuntua pahalta nähdä toinen jonkun uuden kanssa. Mutta pitää muistaa että toista ei saa satuttaa jäämällä roikkumaan suhteeseen joka ei toimi. Ei voi aina vain yrittää ja yrittää jos aiemmin on jo todettu että homma ei toimi.
Mutta itselle entisen rakkaan näkeminen uuden kanssa herättäisi ensin luultavasti pahaa mieltä, mutta kuitenkin lopulta tulisi taas mieleen asiat minkä takia meidän suhteemme ei silloin toiminut ja miksi silloin edes erottiin.- Pohjantähden tyttö
Exällä oli uus kahden päivän kuluttua erostamme.
Tajuan, että komeakaan mies ei tossa ajassa tempaise uutta kumppania jostain, vaan asiaa on jo leivottu ennakkoon. Kipeää teki silti. Oltiin yhdessä 7 kk, pari vikaa kuukautta kumpikin funtsi kai eroa, mä sen ratkaisevan liikkeen tein.
Tää on kyllä mun elämäni enkka, 2 päivää, ja uus kissa kehissä. Suhde oli aika ok, jälkimaku paska. Ex on nyt asunut 2-3 kuukautta uuden naisensa kanssa.
Tän saa ku naistenmiehen ottaa, on tarinan opetus. - hetikin
Pohjantähden tyttö kirjoitti:
Exällä oli uus kahden päivän kuluttua erostamme.
Tajuan, että komeakaan mies ei tossa ajassa tempaise uutta kumppania jostain, vaan asiaa on jo leivottu ennakkoon. Kipeää teki silti. Oltiin yhdessä 7 kk, pari vikaa kuukautta kumpikin funtsi kai eroa, mä sen ratkaisevan liikkeen tein.
Tää on kyllä mun elämäni enkka, 2 päivää, ja uus kissa kehissä. Suhde oli aika ok, jälkimaku paska. Ex on nyt asunut 2-3 kuukautta uuden naisensa kanssa.
Tän saa ku naistenmiehen ottaa, on tarinan opetus.Voihan se tuntua pahalta, mutta kun kerran on erottu niin uusi suhde on täysin luvallista. Eikä uuden nopeassa löytymisessä muutenkaan ole mitään pahaa, voihan sopiva osua kohdalle hetikin kun entinen suhde ei enää sido. Uusi suhde voi olla myös "oikeaa" rakkautta eikä pelkkää laastaria, ja useimmiten onkin niin että edellistä sopivampi sattuu osumaan kohdalle ja uudesta suhteesta tuleekin hyvä ja kestävä
- sellanen
hetikin kirjoitti:
Voihan se tuntua pahalta, mutta kun kerran on erottu niin uusi suhde on täysin luvallista. Eikä uuden nopeassa löytymisessä muutenkaan ole mitään pahaa, voihan sopiva osua kohdalle hetikin kun entinen suhde ei enää sido. Uusi suhde voi olla myös "oikeaa" rakkautta eikä pelkkää laastaria, ja useimmiten onkin niin että edellistä sopivampi sattuu osumaan kohdalle ja uudesta suhteesta tuleekin hyvä ja kestävä
"laastari" kun noin puhut.
Kyllä ehdottomasti on järkevää pitää taukoa ennen kuin ryntää uuteen suhteeseen. - ................
sellanen kirjoitti:
"laastari" kun noin puhut.
Kyllä ehdottomasti on järkevää pitää taukoa ennen kuin ryntää uuteen suhteeseen.Mietityttänyt. Tiedän miksi sinä olet sitä mieltä, että exäsi olisi pitänyt pitää enemmän aikaa välissä. Siksi koska sinä et olisi loukkaantunut ja uskot, että se olisi parhaaksi kaikille muillekin. Mutta sitä en ymmärrä miksi uskot sen aina olevan noin - kaikissa parisuhteissa. Tiesitkö, että monet aloittavat sen eronsa käsittelyn jo hyvissä ajoin ennen eroa? Ja mitään velvoitetta tosiaan ei ole suruaikaan. Se on toki surullista, jos miehesi petti sinua. Ja tökeröä sinua kohtaan.
Enkä tiedä onko laastarina oleminen välttämättä pahasta. Erosta oli kulunut reilusti aikaa, mutta se oli jättänyt epäluottamusta toiseen sukupuoleen juuri noista syistä, jotka itsekin epäilet kokeneesi. Minä olin puolestani laastarina ja koitin herättää uskoa rakkauteen ja luottamusta toisiin ihmisiin. Ja siitä se lähti. :) En koe olevani säälittävä, minusta on normaalia että sitä kumppania myös kaiken muun ohella tuetaan ja autetaan. Ollaan sinä tukikeppinä ja laastarina. Sitä ollut nyt toista kymmentä vuotta ja jos minusta riippuu niin vielä useamman vuoden lisää. Useampikin varmaa haluaa olla se tukipilari toiselle jos hänestä tuntuu, että usko loppuu; oli se sitten töiden tai vaikka ihmisten suhteen. Jokainen lopulta tekee sen työnsä itse ja hyväksyy , että esimerkiksi uskottomia ihmisiä on, mutta niiden vuoksi ei kannata menettää omaa uskoa. Jos joku on tätä osoittamassa rinnalla, niin onko se nyt niin paha asia?
Tärkeintä noissa taitaa olla se, että ollaan rehellisiä.
Tsemppiä sulle. Ja muista, että tärkeämpää on nyt sun eron työstäminen - ei sen exän puuhat. Joskus kun vähän murhe helpottaa niin huomaat, että exäsi oli yksi tapaus muiden joukossa. Kaikki ihmiset ei ole samanlaisia; edes noissa erotouhuissaan. ;)
- Särkynyt sydän
Tuntuisi varmasti pahalle jos huomaisin entisen rakkaani jonkun uuden kanssa jo pian eron jälkeen. Itselläni on juuri mennyt suhde poikki. Itse en päättänyt asiasta ja siksi minusta tuntuu niin pahalle koska tunteet ovat niin vahvat häntä kohtaan. Rakastan häntä ja ei varmasti tunteet kuole pian sillä hän toi elämääni iloa niin paljon kun tavattiin ja alettiin olemaan yhdessä. Sillä elämässäni oli ennen suhdettamme tapahtunut surullisia asioita. Nyt tuntuu että millään ei ole mitään merkitystä....
- pijghphu
lopettaisit sen entisten miesten kyttäämisen ja hankkisit ihan oman elämän. saattais miehetki pysyä nykyisenä jos et koko ajan vahtais.. Ei toista ihmistä voi varata itselleen vaikka kuinka haluais..
- jolla on
aitoja tunteita, ei pysty unohtamaan hänelle rakasta tai läheistä ihmistä kuin robotti.
- exä on exä
Elämä jatkuu, ei exä olisi exä, jos suhde toimisi ja rakkaus kukoistaisi!
Antaa exien kuherrella sielunsa kyllyydestä, niin teen itsekin! - jätä rauhaan
Muutama kuukausi on pitkä aika, ja saa jokainen elämällään tehä mitä lystää.
Taidat olla katkera ja surra exäs perään, hanki elämä!!!! - Onnellinen :)
... ymmärrän hyvin kuhertelun, suukottelun ja halailun myös julkisilla paikoilla. Jospa kyseessä onkin mustasukkainen exä... sellainenkin on eteeni tullut. Uuden puolison asema ei ole helppo, olla myrkyllisten ja murhaavien katseiden kohteena. Kun vaan jaksaisit muistaa, mitä on olla rakastanut, sillä sellaistakin tapahtuu. Rakkaus ei katso aikaa eikä paikkaa...eikä varsinkaan uuden kumppanin exiä !!!
- täyttä puppua
Usean mustasukkaisen ex-n takaa löytyykin juuri tuo ex-mies joka ei ole uskaltanut olla rehellinen parisuhteessaan, vaan on kadonnut kuin tuhka tuuleen. On helppo tunteilla uuden kanssa, mutta unohdetaan, että olisi ehkä kannattunut tunteilla myös ex-n kanssa, niin perheet pysyisivät paremmin koossa. Kylmyydestä valittava on usein itse se kylmyyden aiheuttaja. Suosittelen lämpimästi uusien kumppanien käyvän ex-puolisoidenn luona, niin saattaisi uusikin suhde ehkä toimia paremmin kun kumppanin ei tarvitse pälyillä taaksepäin.
- todellisuutta
Mieheni katosi viime kesänä uuden morsiamen luo. Lapsi ja perhe unohtuivat kokonaan. Ei kuulemma tarvii selittää mitään. Nyt kihlat ja lapsi tulossa. Olen sanonut miehelleni että kun morsio vastaan tulee, aion pari totuutta hänestä kertoa. Mies sanoo että hän on kertonut kaiken. Ihmettelen kummasti, kun samaan kauppaan satutaan, jopa tavarat jäävät kärriin, kun tulee niin kiire poistua paikalta. Toisaalta nautin tilanteesta, jänishousu on jänishousu, edelleen.
- nainen 47
minua on tullut ex vastaan uuden naisensa kanssa ja erosta oli kulunut vasta muutama viikko. ei haitannut mua totesin vaan et tämä on elämää.
- Malla 28v.
Exän kun näen, menen flirttaamaan hänelle. On lähtenyt usein matkaakin kanssani. Ovella olen kuitenkin käännyttänyt ja toivottanut hyvät yöt. Ihanaa!
- ttyy
mee hyvin sulkaan,jos tommosest saat jotain ihme kiksejä.
- ja lapsellista
mitä siinä voitat että rikot exäsi uudet suhteet? Saatko jotain itsellesi? Entä mitä haittaa on sinulle, jos exä seurustelee uuden kanssa, eihän hän olisi kuitenkaan sinun kanssasi
- tmo
ettei asia kuulu minulle ja piste.
Tuohan on kauan mun exään verrattuna. Sillä oli uusi jo viikko meen erosta ja puol vuotta olivat yhdessä ku jo lasta alkoivat odottaa. Että näin meillä. Mies siis melkein 30v silloin. Kaipa siinä alkaa miettiä kaikkia mahdollisia merkkejä pettämisestä ym. Totta hemmetissä se sattuu mut pääsee siitäkin yli. Ehkä joskus parin vuoden päästä.
- kuule.
herättäisi minkäänlaisia tunteita. Kun erotaan niin silloin erotaan.Minä elän omaa elämääni ja eksä omaansa.Mutta kysymyksesi paljastaa,ettet sinä pysty päästämään irti eksästäsi,etkä pysty elämään omaa elämääsi.
- lköpötti
Sillä sekunnilla kun peli on poikki, olen vapaa seurustelemaan kenen kans huvittaa. Se että tuleeko siitä kestävämpää on eri asia. Ja sekään ei kuulu sulle sitten pätkän vertaa. Taidat olla 15v. Mee hoitoon ennen kuin menee pahemmaksi.
- ero on ero
Samaa mieltä. Kun on erottu ei entisen asiat kuulu toiselle mitenkään. Ei mitään sääntöjä kuinka pian voi löytää uuden, miksei hetikin jos kohdalle osuu. Ei ole olemassa mitään suremis- ja jälkiuskollisuuspakkoa!
- Mejj
Mun eksä alko seurusteleen viikon jälkeen siitä kun me erottiin, oltiin oltu yhessäkin 1,5 vuotta, mutta kyllä mä sen kestin eksä on eksä.
- tuksi
ei muuta kuin kotiin leikkimään itsesi kanssa.
- minä vain
no meillä meni poikki tuossa joulun aikoihin,ja nyt minä (mies)rupesin sit lämmitteleen suhdetta uudestaan 7 vuotta yhdessä,ja pari kertaa ollaan sänkyyn päädytty..no nyt juhannuksena nainen rupesi kertomaan miten on ollut mun kaverin kanssa tässä välissä ja pari viikkoa sit jonkun tuntemattoman kanssa hotelli yön viettänyt baariillan jälkeen ja sai kuulemma hyvää seksiä..ja mä nyt vieläkin roikun,tuntuu tosi nololta ja painajaismaiselta tämä elo..
- we93
tost oisko täst minnekkää
http://www.bidster.com/t_friend.php?ref_id=43233 - Jebaz
Mitä ihmeen väliä on exän tekemisillä enää siinä vaiheessa...sen takia ne on just exiä.
Noitten zydeemien (suhteiden) jälkeen pitää unohtaa vanhat ja zoomailla eteenpäin...naisia vissiin loukkaa jos mies ei ole siipi maassa ja haulikonpiippu suussa kun exän näkee uuden kanssa, eivät päässeet riittävän syvälle heebon päähän.
Mitä niitä menneitä murehtimaan, eikun hanaa !! - mikä vikana
kun olet EX miksi joku kai oli pielessä.Toista kun ei voi omistaa!!!!
- hemmo paskiainen
Jos itsellä ei naista, niin enpä jäisi exän kuherteluja seuraamaan. Eli en kiinnittäisi huomiota, eläköön omaa elämäänsä.
Yleensäkin kannattaa mielumminkin pyrkiä eroon kaikesta yhteisestä exän kanssa, ja elää omaa elämää, ja hankkia uusi ihastuksen kohde. - ...tosi pahalta.
En ole kertaakaan (onneksi) nähnyt entistä tyttöystävääni uuden jätkän kans,mut jo pelkästään entisen tyttöystäväni näkeminen saa mut masentumaan...
- semmonen tapaus
Mitä tuota vanhoja enää muistelee jos sukset on menny ristii ex-vaimon kanssa. Tosin meillä kävi niin että akka eron jälkeen toi kotiin melko pian uuden miehen ja siitä erottua muutama kuukaude päästä toinen.. ja nyt on kolmas. Aivan sama akalle mutta meillä on kolme yhteistä lasta nii jurpi laste puolesta tommone exän käyttäytyminen. Omia naisjuttuja en ole vielä lapsille tuonut näkösälle
- Harmaasika
Jos suhde/liitto on ohi, niin toinen saa tehdä mitä huvittaa. Itse löysin avioeron jälkeen suhteellisen nopeasti uuden suhteen ja ihmettelin, kun ex nosti siitä metelin. Oletin, että se olisi ollut onnellinen mun puolestani.
Jonkin ajan kuluttua se löysi itselleen uuden kumppanin ja olin aidosti iloinen siitä. Turha sitä on muistella vanhoja ja roikkua menneissä. Siitä hetkestä, kun pannaan poikki, niin toinen on vapaa tekemään mitä haluaa ja itsen on osattava toivottaa toiselle onnea tekemisissään. Ei siitä kukaan mitään hyödy, jos toinen on kurjana yksin kotona vaikka voisi olla uuden kumppanin kanssa. - muutama kk on hyvä
Muutama kuukausi? Useimmat eksät ovat toisessa kainalossa paljon alta sen. Useimmiten päällekäin.
- riippumaton yksilö
Raukka, kärsii varmaankin läheisriippuvaisuudesta/yksinäisyydestä. Jotkut miehet eivät pysty elämään yksin, vaan monesti saattaa olla jo tyttöystäväehdokas kateltuna valmiiksi, kun ollaan eromassa. Toki samanlaista puuhastelua löytyy naisistakin.
- olet tässä
aivan oikeassa.
- Tanjakin...
Eikös se Tanja Karpelakin just jättänyt miehensä ja viikon kuluttua on jo julkisesti toisen miehen kainalossa. Aika outoa meininkiä.
- sinkku
luin just viime viikolla iltasanomista sattumalta jutun jossa ihmeteltiin tätä tanja karpelan nopeeta uutta suhdetta ja siinä joku psykologi kirjotti et ei tollaset suhteet tuu koskaan toimimaan, se uus on siinä vaan laastarina, helpottamassa omaa pahaa oloa. mä oon ihan samaa mieltä. oon ite just tos vähän aikaa sitten eronnu ja nyt eksällä on jo uus, oli jo ihan sillai viikon sisään vaik meillä onkin vuosien suhde takana. mut se mun ex on vaan nii heikko ihminen et ei kestä todellisuutta yksin. vois sanoa et mua säälittää vaan se uus kun sitä hyväksi käytetään noin, tekis jopa mieli mennä kertomaan mihin paskaan se on ittensä upottanu. mut ehkä se olis vähän katkeraa ja lapsellista. ottaa silti suunnattomasti päähän kun se kuljeskelee tuolla mun mun miehelle ostama takki päällä ja ajaa mun autoa. mä en vaan jotenki ymmärrä sitä uutta mitä se oikeen kuvittelee et se vois saada mun eksästä irti kun sillä on haavat viä ihan auki ja takana niin pitkä suhde ja varmasti viä tunteita ja ikävä. en mä pystys ite oleen kenenkään just eronneen kanssa koska pelkäisin koko ajan et mua verrataan siihen entiseen ja et jos se oli sittenki parempi. ja kaikki sen ihmisen tavarat ja kaikki olis jotenki liitoksissa viä sihen entiseen. sehän olis ihan itse kidutusta.
kaikille teille samassa tilanteessa oleville jaksamista. mä pääsen eteenpäin sillä et nousen vaan eksän ja uuden yläpuolelle, en suostu alistuun niitten kans samalle tasolle et tekisin samoin tai kostaisin tai jotain. vannotan itelleni et olen paljon parempi kun se uus, en ehkä eksälle parempi mut jollekkin toiselle joskus. mä olen vahva. kyllä paha aina palkkansa saa ja se ketä toiselle kuoppaa kaivaa se itse siihen kompastuu, onhan näitä kaikkia viisauksia. joku päivä mekin löydetään uudet ja eksät jää nuoleen näppejään ja me ollaan paljon onnellisempii ku ne on nyt.- minä vaan
No mun mielestä toi sun kirjotus oli aikast katkeraa ja jopa säälittävääkin. Miks eksäs pitäs sussa roikkua ja muistella, hän on todella kuule voinu todella löytää sen elämänsä rakkauden. KUten minäkin heivasin eksän pihalle ja löysin todella pian uuden ja ollaan oltu monen monta vuotta yhdessä ja naimisiinkin ollaan keritty.
Voi van kuule olla niinkin että eksät vaan on nin kypsiä niihin nykyisiin olleet jo pitkän aikaa, et et ero on vaan helpotus ja suru ja ero työ on jo tehty aikaa sitten et sen kun vaan pakataan kamat ja lähetään menee pois kotoa!!
Ja nykystä käytetään hyväks voi jeesus mitä kirjotusta!! ja ex ei pärjää yksin!!
Suosittelen ihan oikeesti että hanki apua jos ei sulla muuta pohdittavaa oo kun tommoset asiat!!!
- whitesnake76
Ex on menneen talven lumia. Tunnelmat riippuu tietysti siitä kumpi oli eroa haluava osapuoli. Jos seuraavana päivänä erosta onjo uusi kulta kainalossa niin tuleepi mieleen että taisi olla jo ennen eroa kuvioissa tai ainakin valmiiksi katsottuna. Itse halusin erota eikä tuntunut missään kun ex mies kulki uuden kanssa pian eron jälkeen. Jos olisi ollut tunteita toista kohtaan vielä tottakai se olisi koskettanut. Aika parantaa haavat!!
- pitää jatkua
Ex on ex ja toivottaisin hänelle hyvää jatkoa ja olisin onnellinen hänen puolestaan. Toivoisin että hän pystyisi suhtautumaan asiaan samalla lailla jos hän näkisi minut. Pitääkö silloin pitää jotain tietyn mittaista "suruaikaa" jos eroo suhteesta? Onko siinnä joku tietty raja aika koska saa aloittaa uuden suhteen?
-Nainen kylläkin suhteessa-- vakavasti nyt kolmatta
kertaa ja kaksi edellistä miestä jätti ja heillä oli heti uudet neitoset, ja oikein vielä änkesivät näköpiiriin, että varmasti näkisin. Tuntu suorastaan vittuilulta. Voin sanoa, ettei tuntunut hyvältä. Itse en ole kyennyt uusiin suhteisiin kun vasta silloin kun olen edellisistä toipunut.
- itse kirjoittanut
että EXÄ??? Niin mitäs pirua se enää sinulle kuuluu, vai olitko jo suhteen aika kovastikkin "mustasuksinen" kun muita ei saa olla edes suhteen loputtua.. Dorkaa touhua, ei ihme että suhde loppui.
- eronnut..
Ei meillä exällä kestänyt kuin reilu kuukausi löytää uusi ja yritti jopa sillä tehdä mustasukkaiseksi, mut eipä haittaa. Onnea uuden kanssa kaikile sen löytäneille ja sitä etsiville :)
Jos ex uuden kanssa haittaa, miksi olisin eronnut??? Itsehän lähdin. - Mimmu
Niin, meillä oli samantien, ja kuitenkin vuosia takana 7 ja lapsikin hankittu. Että kyllä se pari kuukautta on jo aika pitkä aika.mutta kun toinen jos ei ole onnillen niin minkä sille voi?
Se on vaan hyväksyttävä ja jalsettava eteenpäin. - sasadada
mitä helvettiä se enää kuuluu kenellekään vaikka
olisi 10 uutta naitavana,idiootit. - saara saapas
eräässä tapauksessa, ex lähti seuraavalla viikolla uuden ihastuksen kanssa matkoille...
- asdfghj..asd
Mitä väliä - sehän on hänen elämänsä.
On vain oman itsensä vika kun on ryssinyt suhteen niin että ero on tullut.- oli uus heti
ku erottii. Oltii naimisissa mut ei enää napannu juoppomies, sit rakastuin (tai olin jo rakastunu) ihanaan mieheen kenen kanssa nyt puoli vuotta oltu yhdessä. Voi voi exää, myöhemmin kuulin että oli pettänyt mua useasti, kaikki vaan luullu et olin tienny asiasta.
- paskanväliä
mitä pirun väliä sillä sitten on,vai pitäiskö muka puolivuotta kulkea mustissa ja viettää suruaikaa...hah sanon minä 51v mies
- rapparinappari
Moi
Lähdin itse viime vuonna toukokuun puolivälissä duuniin kesän kestävälle komennukselle ulkomaille. Vaimoni oli tavannut viikkoa aikaisemmin uuden miehen työmatkalla.
Mulla oli lähtö sunnuntaina ja perjantaina kun pakkailin kamoja, hän ilmoitti, et himaan ei oo paluuta. No eipä siinä muuta kuin omat romppeet roskiin ja reppu selkään.
Kesäkuun alussa tuli sit avioeron tokavaihelappu jonka kuittasin. Ero tuli sit muutaman viikon päästä.
Ex naimisiin syksyllä ja uusi rakkauden hedelmä pitäis putkahtaa maailmaan näinä päivinä.
Ja voin sanoa että vitutti, nyt jo vähän voi ottaa huumorilla. Kävin suomessa viime viikolla moikkaa tytärtä, ja panin merkille, et hieman oli vaisut tunnelmat exällä ja sen uudella miehellä verrattuna viime kesään.
Me kerittiinn olla naimisissa melkein yhdeksän vuotta. Onneksi toi uusi isäntä on ihan ok tyyppi, tulee tosi hyvin toimeen mun tytön kanssa. Ja äitinäkin mun exä on aivan mahtava. Eli tärkeintä on ,et tyttärellä on kaikki hyvin.
Itse tapasin kivan naisen loppu syksystä. Hänen kanssa ollaan nyt oltu yhteyksissä vaikka asunkin edelleen ulkomailla. Hän oli tällä just nyt pitkän viikonlopun ja musta tuntuu, et tästä vois vaikka jotain tullakkin.
Mut kyl se siitä, vaikka välillä vituttaakin... Mun tapauksessa siihen ei menny
kuin pari viikkoa. Meillä oli sentään
yhteinen lapsi minä olin se joka pisti
äijän pihalle. Uuden perheenhän se
perusti samantien. Toisti samat
virheet uudelleen. Jotkut ei vaan opi.
Mukavaa ja villiä sinkkukesää kaikille
sinkuille! ;)- sullekkin.
muuten mulla on vielä yks kaljapullo juomatta.Sain sen kerran Parikkalassa eräältä kivalta naiselta.
- ...
...itseäsi harmita ettet ole itse löytänyt sitä uutta ensin?
- ..N
Itse olen kokenut asian niin, että itse jos olen se jättäjä osapuoli, että olen itse lähtenyt suhteesta, niin eipä juurikaan hetkauta jos exän näkee toisen kanssa, koska toki on syy/syitä miksi suhteesta on lähtenyt, niin miksi enää haikailla? Täytyy vaan nauttia, että on päässyt jatkamaan elämää! Ja kiva vaan jos toinenkin on löytänyt jonkun ja jatkanut elämää!
Mut sitten taas itse jos on tullut jätetyksi, niin silloinhan sitä varmasti on hetken katkerana. Mutta pakkohan siitä on nousta pää pystyssä, eikä jäädä rypemään sinne. Saatika sitten alkaa kostamaan tms. ja näyttää se oma mahdollinen paha olo. - maulee
Naisystäväni rakasti minua...ja petti, iski miehiä. 42 v. kuuden lapsen äiti, eronnut. kehui minua kaikille kuinka hyvä olen hänelle, kaikki mitä hän tarvitsee. ja olisi halunnut naimisiin , muuttaa yhteen. kuulemma "vitkuttelin" iski miehiä ja netistä hankki uuden. rakastin häntä.kehui minulle, tapasi AIVAN IHANAN miehen. ovat seurustelleet puolitoista kuukautta ja suunnittelevat jo naimisiin menoa. olen nähnyt heitä muutaman kerran, koko ajan suutelevat, yleisillä paikoillakin, ovat kuin "teinejä" Hän on tosi ONNELLINEN ja yhdessä he haukkuvat minua.... mieletön ikävä on...
- ja parempi?
Ikävä tosiasia,suomessa puolimiljoonaa eronnutta naista mistäheille löytyy uusi mies venäläinen mies ei huoli suomalaista eikä oikeen kukaan muukaan erokansalainen.
07 solmittiin liittoja 370 000 josta 160 000 ulkomaalaisen naisen kanssa,,,mistä tää kertoo - sinkulle seuraa
ja parempi? kirjoitti:
Ikävä tosiasia,suomessa puolimiljoonaa eronnutta naista mistäheille löytyy uusi mies venäläinen mies ei huoli suomalaista eikä oikeen kukaan muukaan erokansalainen.
07 solmittiin liittoja 370 000 josta 160 000 ulkomaalaisen naisen kanssa,,,mistä tää kertootäällä katkerus ja päteminen kulkee käsi kädessä,mä vaihdoin saunalahti liittymän dnahan,parempi on kun vanha,,ainakin näin aluks tuntuu.
yhtä helppoa vaihtaa paria,,jos uusi löytys noin helpolla,suurin osa kuitenkin naisista jää ilman uutta miestä,kunnollisia miehiä ei kertakaikkiaan ole.
ja sexistä suurin osa naisista näyttelee orkkua,,kyllä kokenut mies tietää millon nainen saa orkun,,
- Ollessa
No jos on erottu niin on sitten. Mitä sitä enää kaatunutta maitoo itkemään. Vapaa tekemään mitä lystää vaikka seuraavana päivänä eron jälkeen!Elämä on liian lyhyt elettäväks suhteessa joka ei toimi. On pystyttävä menemään eteenpäin.
- lopeta jo
se meidän seuraaminen ja keskity omaan elämääsi ja ajatuksiisi
- maulee
Ajatukseni ovat sinussa...
rakastit muka minua. petit minua ja nyt olet onnellinen sen netti-pasisi kanssa. - maulee
miten voit olla niin onnellinen sen netti juoppo-rentun kanssa...siksikö myös kun se halaa ja suutelee vähänväliä ja pälättää koko ajan? miksi käyttäydyt hänen kanssaan täysin toisin? miksi et panostanut meidän suhteeseen? sanoit rakastavasi minua Sari, mutta samalla petit, miksi ? pyysinkö sitä? ja halusit naimisiin...jätit minut ja sanoit vaan, keskity omaan elämääsi. miten voin kun varastit sen minulta ja annoit toiselle. NAUTIT siitä vielä...nyt yhdessä haukutte minua ja nauratte päälle...näin seppänen joensuussa....
- maule
jätit koska suhde ei toiminut, ei "natsannut" sanoit.
iskit miehiä, tanssit hitaita, suutelit, jaoit puhelinnumeroasi ja otit niitä vastaan miehiltä, pyytelit soittelemaan. vietit öitä niitten kanssa, olit jatkoillakin heidän luonaan, jopa vietit yhteistä hotelliyötä...ja sanoit minulle ettet siedä mustasukkaista miestä...jätit 4 kertaa aiemminkin, samasta syystä, parhaimmillaan samana päivänä sinulla oli jo uusi. nyt jätit viimeisen kerran, ja heti olet onnellinen uuden kanssa, jo puolitoista kuukautta...ja menossa naimisiin... ja minä rakastan sinua edelleen. - maulee
Minuu hävettäs jo tommonen jatkuva nuoleskelu muutaman minuutin välein, hävettää jo teidän puolesta, ihmisetkin kattoo jo outona... eikö peseytyminen ole sitä varten? Oisko vaan käyny niin että et enää joensuusta saanut miestä...piti netistä ottaa jotta kukaan ei tuntisi sitä täällä. mutta, lapseton,ruma työtön alkoholisti...ja sinä? mutta sinullehhan on sama mikä tai kuka se on, kunhan on kiltti ja menee heti kanssasi naimisiin, ja saat lapsillesi vahdin. ja hänelle, kunhan ylipäätään saa vaan naisen, olette onnellisia. mutta olet kyllä aika alas vajonnut...
- mokar
hääpäivä on näköjään jo lähellä sen juopon kanssa...
- mokar
Miksi vasta nyt otit opiksesi neuvoni, että parisuhteessa on myös se toinen osapuoli...silloinkin kun ollaan kapakassa.
nyt tämän uuden miehesi kanssa toimit toisin, kun on jo myöhäistä...lupasin elämästäni sinulle sen 40 vuotta... - miten ihminen voi ollakkaan...
puolitoista vuotta ihanaa yhteistä aikaa...ja nyt yhtä-äkkiä otitkin uuden miehen.
ja meidän aika ei merkitse sinulle enää yhtään mitään...molempien yhteinen tulevaisuus...ja yhtä-äkkiä rinnallasi onkin toinen mies.
ja minua kohtaan olet täysin tunteeton ja kylmä... - helppo jättää...
kun saa jokaisen jonka haluaa... miksi käyttäydyit kuin h.... kapakassa, meidän seurustelun aikaan? ja siitä olisi meidän pitänyt jotain tulevaisuutta rakentaa. ainut syy eroomme. Alussa pyysin, älä petä minua...ja juuri sen teit. jos olisit panostanut suhteeseemme niinkuin nyt...olisin minäkin.
miksi meille piti käydä näin... koko yhteinen elämä. ja niin pienestä kiinni... selittäisitkö minulle...joskus tulevaisuudessa. - muutkin ihmiset
jo ihmettelevät. Eikö sinua yhtään hävetä kulkea tuommoisen työttömän ruman juopon kanssa?
Pummi jota elätät. pari naistakin on jo sanonut että heitä hävettäs. ja sit se jatkuva yleisellä paikallakin nuoleskelu...puoli tuntiakin yhteen menoon. sairasta... hävettää jo teidän puolesta. - muutkin
jo ihmettelevät ketkä ovat nähneet nyt teidät yhdessä. Eikö sinua yhtään hävetä kulkea sen työttömän ruman juopon kanssa? pummi jota elätät. pari naistakin on jo sanonut, heitä hävettäs. ja sit se jatkuva nuoleskelu ravintoloissakin, puolikin tuntia yhteen menoon...sairasta. ihmiset nauraa...minua hävettää jo teidän puolesta. Oikeestaan sääliks käy...etkö enää muuta saanut.
- liekö varakas?
2 viikkoa erosta alkoivat seukkaan, nainen 45 ja minä 29... ei paljo naurata... miks se on parempi? ei merkannu 8 vuotta mitään... mutta mutta.. mulla ei SAA olla uutta. exä puuttuu kuvioihin, näki mut työkaverin kans juttelevan niin olipa soittanut työkaverin vaimolle...
sairasta, mutta miten sais loppumaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi852307Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap182257Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen191748- 1041468
Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663911430Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1631248Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2571042- 63953
- 78919
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha174903