Vapaa kuvaus

Masentaako aina maanantaina? Puuduttaako Prisma-arki? Seisooko vain järki? Karkaa harmaata arkea pakoon mun kanssa ✨ Vain etänä!
Etsivä löytää Telegrm tällä samalla nimimerkillä tai netin uumenista käyttämällä etuliitettä Goddess.

Aloituksia

0

Kommenttia

21

1. Aloituksessa kysellään mistä löytää mielenkiintoisia ja osaavia findommeja.

Itse heitän vastapallon, että mistä löytää mielenkiintoisia ja osansa tietäviä finsubeja/maksupossuja/rahaorjia?

Sellaisen, joka on miettinyt, että mikä häntä itseä sytyttää. Että saako hän nautinnon dommen palvomisesta vain rahalla? Kaipaako hän rahan lähettämisen lisäksi syvempää yhteyttä ja jutteluhetkiä? Kiinnostaako häntä yhdistää mukaan muitakin fetissejä?

Etsiikö hän tiukkaa kuria pitävää dommea, joka lypsää tuhkatkin pesästä? Pitääkö hän kenties pehmeämmästä lähestymistavasta, jossa esim. sovitaan tarkasti budjetista? Vai jotain siltä väliltä?

Niinkuin monessa muussakin asiassa, findomissakaan ei yksi koko sovi useimmille.
    Kun omat halut, rajat ja toiveet on selvillä niin sopivan dynamiikan luominen molemmin puolin on helpompaa.

Itse pehmeämpää lähestymistapaa suosivana Mommy findommena arvostan hyviä keskustelutaitoja ja siitä, että subin kanssa klikkaa niin leikkiessä kuin leikkien ulkopuolella.