Netti on pullollaan erilaisia joi-videoita. Mutta tosi huonosti suomalaisia. Tiedättekö tekeekö joku vai haluisko joku nainen kokeilla? Iällä ei oo väliä kunhan yli 18 ja ylärajakin menee tosi pitkällä koska mommy matskukin kelpaa joskus :D korvauksesta ja sisällöstä sovitaan tarkemmin. Onlyfansiin ei huvita lähteä.
Custom joi video?
Anonyymi-ap
4
412
Vastaukset
- Anonyymi
Mun eksä joi paljon
- Anonyymi
Kuvasitko joi-videoita?
- Anonyymi
Lisään vielä aloitukseen, että naaman ei tarvitse näkyä eikä mitään ruumiinosia ole tarvitse näyttää. Kunhan saa ohjeita ja käskyjä. Itse olen 33 vuotias mies jos sillä on merkitystä.
Tein kik tunnuksen josta tavoittaa: makelangelo
Muitakin äppejä oon aina valmis käyttämään.Sun käyttämä äppi ei suostunut yhteistyöhön tunnuksen teon osalta, mutta jos kurkkaat mun profiiliin niin sieltä löytyy yhteydenottotavat jos haluat jutella :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2248227
- 1166167
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465672Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323900- 683758
- 302958
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262783On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282695Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252657- 432550