Vapaa kuvaus

Elämää nähnyt, ei enää mikään pojankloppi. Silti jaksaa mennä positiivisen kautta, ainakin melkein aina 😁.
Utelias, kokeilunhaluinen ja yllytyshullu mutta silti rauhallinen sekä luotettava.
Normaalikokoinen, normaalin näköinen ja normaaliälyinen 🤔
Lapsia asuu 1-3 kpl minulla joka toinen viikko. Siitä voi siis päätellä, että olen eronnut sinkku.
Uskaltaako joku lähteä seikkailemaan minun kanssa?

Aloituksia

0

Kommenttia

6

1. Hei,
    Ymmärrän hyvin, jos päädytte lähempänä olevaan! Laitan itseni kuitenkin vaihtoehdoksi, koska minusta välimatka ei ole este, jos muuten halut ja toiveet kohtaavat.
    Itse olen siis 54 v mies. Normivartaloinen, luotettava, kiinnostunut kokeilemaan ja hiukan yllytyshullu. Minusta enemmän voi lukea julkisesta profiilista.
    Kimpasta ei ole aiempaa kokemusta ja minusta on hyvä että kaikki ovat ensikertalaisia. Silloin ei tule ennakko-odotuksia. Minun rooli kimpassa voi katsoja, kuvaaja tai osallistuja. Ihan se mitä te etsitte. Naisen tyydyttäminen on ollut minulle aina hyvin tärkeää ja tykkään tosi paljon antaa suuseksiä.
    Toivottavasti kuulen teistä vielä, kerron mielelläni lisää itsestäni ja ajatuksistani. Joka tapauksessa ihailen teitä, kun olette rohkeasti lähteneet hakemaan sitä mikä kiinnostaa. Samasta syystä minäkin olen liikkeellä
  2. Mies