Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

29

  1. Niinpä.Aivan hiljan uutisoitiin sitten siitä tärkeästä asiasta,että varattuja hoitoaikoja jätetään perumatta melkoiset. määrät.
    Se siitä koituva vajaan viidekympin maksu ei tässä näy auttavan mitään.Ahkerimmat ovat ilmeisesti jo valmiiksi luottokelvottomia,eli sitä maksua on turha korottaa.Se vain rankaisisi huonomuistisia aivan kohtuuttomasti.
  2. Tämä on surkea trolli