Vetyauto on osa tulevaisuuden liikkumista

Anonyymi-ap

71

1145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin se tosiaan on 👍

      • Anonyymi

        Kunhan nyt saataisiin niitä autoja ja vetyä.

        Toistaiseksi vetyjä saa ainakin Lappeenrannasta, vaikkapa Tuen Grillitä.

        On mahdollista, että tulevaisuudessa vetyä on saatavilla myös kuluttajille, mutta tällä hetkellä se ei ole yleistä.


    • Anonyymi

      Pakkanen lyhentää vetyauton rangea reilusti ja tankkaamiseen liittyy iso vaar ja ongelma, eli pistooli jäätyy kiinni autoon.
      Lisäksi meillä ei ole vedyn tankkausta ja autojakin rekisteröity 1-2 kpl.
      Kovin hyvin sähköautolla täällä pärjää ja autokanta kasvaa nopeasti.

      • Anonyymi

        Jenkeissä ovat luopuneet vetyautoilusta. Toyota Miraita sai puoli-ilmaiseksi. Tankata sitä tosin ei voi enää oikein missään.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Rane lyhenee pakkasilla, turhaa peukutat omia valheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rane lyhenee pakkasilla, turhaa peukutat omia valheita.

        Rane voi lyhetä mutta ei range.


    • Anonyymi

      Unohtakaa polttokennot. Ne ovat niin kalliita vekottimia että ette usko. Lisäksi on tyhmää tehdä ensin sähkön avulla vetyä ja sitten autossa tehdään vedyn avulla sähköä

    • Anonyymi

      Erinomaista ettei vetyauton range lyhene kovimmillakaan pakkasilla 😊

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        kateelliset sähkölle


    • Anonyymi

      Aikaisemmin oli puhetta, että miljoonan maksaa yksi tankkausasema, nyt jossain uutisoitiin että 2 miljoonaa... loppujen lopuksi veronmakajat maksaa, vaikkei ole edes autoa.

      • Anonyymi

        Tämä on hienoa 👍


    • Anonyymi

      Ihana vetyauto 😍

      • Anonyymi

        Kateeliset sähkölle


    • Anonyymi

      Vetyauto on paras 👍

      • Anonyymi

        vety on lihapiirakka


    • Anonyymi

      Loistavasti vety etenee.

      • Anonyymi

        Niin se etenee 😃


    • Anonyymi

      Vetypropaganda ei onnistu jos ei vetyauto ole teknisesti oikeasti hyvä eikä ihmiset osta sitä. Viimeiseen 20 vuoteen ei ole missään maassa vetyautot yleistyneet vaan vetyautokanta on jatkuvasti pyöreästi 0,0%. Jopa Toyota joutui myöntämään ettei saa vetyautoja myytyä ja tekikin täyskäännöksen tuomalla noin 15 täyssähköautoa markkinoille lähivuosina. Jotkut vetyautoilijat ovat kokeneet tullaansa huijatuksi kun on lupailtu parempaa vetyinfraa ja vetytekniikan kehittymistä, jolloin pettyneet pahasti ja nostaneet ryhmäoikeuskanteen.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18898798/vetyfanit-valehtelevat-sinulle-ja-houkuttelevat-vetyansaan-

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18818799/toyota-myontaa-etta-sahkoautot-menevat-paremmin-kaupaksi-kuin-vetyautot-

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18531011/vetyautojen-ostajat-kokeneet-tulleensa-huijatuksi-ja-nostaneet-oikeuskanteen-

      • Anonyymi

        Vetyauto on hyvä 😊👍


    • Anonyymi

      Vetyauto on paras talviauto koska kovimmatkaan pakkaskelit eivät lyhennä sen toimintamatkaa 👍😊

      • Anonyymi

        Näin se tosiaan on 👍


    • Anonyymi

      Vety on lihapiirakka

      • Anonyymi

        Onhan se.


      • Anonyymi

        Lihapiirakka on hyvää.


    • Anonyymi

      Aloittaja on oikeassa. Vetyauto on tulevaisuuden tekniikkaa eikä todellakaan tätä päivää likimainkaan.

      • Anonyymi

        Myös tätä päivää 😊


    • Anonyymi

      Vetyauto on jo tämän päivän tekniikkaa 😊👍

      • Anonyymi

        Kyllä se näin on 👍


    • Anonyymi

      -6C lyhentää vetyauton toimintamatkaa 40%. Kovimmat pakkaskelit tarkoittavat varmaan aloittajan mielestä +20C?

      • Anonyymi

        Ei tarkoita 😊


    • Anonyymi

      Hienoa ettei pakkanen lyhennä vetyauton toimintamatkaa 👍

      • Anonyymi

        Se on hienoa 👍


    • Tämä on huono teollisuuden.

    • Tämä on surkea trolli

      • Anonyymi

        Miksi sitten laitoit?


    • Anonyymi

      Tämä on aivan mahtavaa 👍😃

    • Anonyymi

      Jyväskylä kusi kintuilleen vetybusseineen ja huijarifimoineen ja Toyota takapiruna ajaa vetyä kuin käärmettä piippuun.

      • Anonyymi

        Piippu on hyvä juttu 👍😊


    • Anonyymi

      Katso sähköauton " moose test electric car" tuubista.
      Joka kippana puskee ison massan takia ulos radalta.

    • Anonyymi

      Mikä hemmetin laitoksesta karannut täällä tekee keskustelulankoja toisensa perään missä psykoosimaisesti ihannoi vetyä ja vetyautoilua. Sitten keskustelee itsensä kanssa antamalla jonkun kahden sanan kannatusvastauksen höystettynä jollain teinityttöjen käyttämillä emojeilla.

    • Anonyymi

      Kyllä sähköaivopesu on onnistunut hyvin Suomessa. Sähköfirmat tulee takomaan voittoja, mutta ne ei suomalaisten kättä lämmitä. Yksikään akkulaite ei ole toimiva. Aina heikoin kohta on se akku. Aluksi se toimii ihan hyvin, mutta hyvin nopeasti lakkaa toimimasta ja ottamasta varausta enää. Ellei sähköporakoneita, kännyköitä, robotti-imureita, akkuparranajokoneita, sähköruohonleikkurit, pensasleikkurit, akkuradiot ja jopa akulla toimivat rannekellot. Ellei noitakaan saada kunnolla toimimaan, niin miten voidaan olettaa, että sähköauto olisi yhtään parempi? Jokaisessa noissa em. laitteessa on lopulta akku pettänyt ja kyseinen laite on ollut senjälkeen ongelmajätettä, koska osaan ei vaan enää saa akkuja ja toisiin ei pysty edes vaihtamaaan. Jos akku voitaisiin vaihtaa esim. huoltoasemalla aina uuteen ladattuun, kuten patterit taskulamppuun, niin sittenhän tuo sähköauto toimisi, mutta niinkauan, kuin valmistajat eivät standardoi akkuja kompaktiksi pieneksi paketiksi, niin homma ei vaan toimi.

    • Anonyymi

      qqwq

    • Anonyymi

      Sähköautoilijat ovat kateellisia vetyautoilijoille.

      • Anonyymi

        Jep, niin kateellisia ettei kukaan vetyautoja halua ostaa kun vetyautokanta kaikissa maissa on 0,0%. :D


    • Anonyymi

      Vetyautossa on ongelmana 12v akku samoin kuin sähköautossakin, ja pitäisi olla hybridi, että pääsisi edullisesti ajamaan nurkka-ajot /vedyn loppuessa . ( miten vety voi loppua kun sitä ei saakaan mistään

    • Anonyymi

      Nopea on.

    • Anonyymi

      Kyllä kyllä kyllä 👍

    • Anonyymi

      Nhkjvlnl

    • Anonyymi

      Onko jo vetykanistereita myytävänä?
      Pitäs mökille vielä parikymmentä litraa vetyä ruohonleikkuriin ja raivaussahaan.

    • Anonyymi

      TRÖÖÖÖÖÖLLLL ! ! PIETARIN TROLLITEHDAS VETYVÖYHÖTYKSEN TAKANA ! ! SAMOIN SÄHKÖAUTO DISSAUKSEN ! ! Venäjä 1 suurimpia öljyn/kaasun toimittajia ja vety vaatii kauheasti maakaasua ym energiaa valmistukseen ja sähköautot laskee öljyn kulutusta. . Siksi Pietarin trollit suolessa n 20 h vrk. . Tojo hönö Pietarin trolli ! ! VARO ! !

    • Anonyymi

      On se.

    • Anonyymi

      Kyllä kyllä kyllä.

      • Anonyymi

        Osta, osta, osta, äläkä valita!


    • Anonyymi

      Siis vety on yksi vaihtoehdoista, miksi tyrmätä sitä. Muistakaa tekniikka kehittyy ja vetykoneistokin halpenee ja yksinkertaistuu. Se saattaa oikeasti olle hyvä juttu kaikin puolin. Eli odotetaan miten käy👍

    • Anonyymi

      " Suomen olosuhteet! " Aivan kuin Suomi olisi joku oma planeettansa jossa ovat aivan muualla näkemättömät olosuhteet. Älylliset olosuhteet täällä tosin ovat aivan toisin kuin muualla, sillä täällä toyotisteja on verrattuna muihin eurooppalaisiin kansoihin valtavasti enemmän, mutta idästä Aasian suunnastahan suomalaiset ovat kotoisinkin.

    • Anonyymi

      frfr

    • Anonyymi

      Sori. Vetykäyttöisiä henkilöautoja ei tule kuin muutama varoittava esimerkki.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näyttää enemmänkin surkealta ja katkeralta lopulta vetyautoilla.
      https://www.is.fi/autot/art-2000011676548.html

    • Anonyymi00070

      Bmwtojotahyundai

    • Anonyymi00071

      Niin se vaan on.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe