Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
heini_1
profiilit
heini_1
heini_1
Vapaa kuvaus
^^' Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei, itsellä noin 5-6 vuotta pillereiden syöntiä takana (meliane) Ja nyt on alkanut tälläiset kyseiset vuodot.. Olen jo useamman vuoden syönyt 2 levyä kerralla, sitten kuukautiset ja taas 2 levyä.. Ilman mitään ongelmia. Nyt oli "kuukautiset kesken pillerilevyn 11.-18.2 eli loppui maanantaina.. Oli oudon vähäiset ja kipua jatkui KOKO viikon ajan..(yleensä syön lääkkeitä runsaisiin kuukautisiin ja särkyä on 1 tai 2 päivää juuri alkaessa) Tänään kuitenkin aamulla herätessä oli taas kuukautiset alkaneet? Ja runsaasti! Tein raskaustestin keskiviikkona poissulkien mahdollisen raskauden (oli yhden pillerin unohdus joku aika sitten)
Tosiaan kuukautisten pitäisi alkaa vasta n viikon päästä, ja nyt on jo tullut kahdet kesken YHDEN levyn.. ??
Gynelle ajattelin varata ajan kunhan tämä vuoto loppuu..
Olisko kellään tälläisestä mitään kokemusta?
22.02.2013 09:23
Itse tuollaisessa tilanteessa tyytyisin siihen että mies maksaa puolet yhtiövastikkeesta, puolet sähköstä ja oman vedtensä.. Erossa miehellesi ei kuitenkaan jää mitään ja sinulle jää asunto (lainoinesi).
Eli asumiskulut puokkiin ja sinä maksat lainasi kokonaan. Näin se kuulostaa mielestäni kohtuulliselta.
14.02.2013 14:54
Melkovarmasti "anoppini" on soittanut tälle morsiammelle, mutta mietin itsekin että kehtaako siinä alkaa kieltämään..? Tuskinpa. Taidan päätyä jo alunperin suunniteltuun lopputulokseen ja jättää menemättä häihin. Ei aiheudu turhaa hämmennystä ja noloja tilanteita.
Jos minut joskus suku haluaa tavata niin laittakoon avec kutsun miehelleni seuraaviin juhliin tai tapaamisiin niin tunnen itseni silloin myös tervetulleeksi.
Kiitokset vastauksista. Sain vähän lisävarmuutta siihen että minun ei todella tarvitse/kannata mennä paikalle.
06.02.2013 08:38
No niin olisiko vähän noloa saapua paikalle "kutsumattomana ja tuntemattomana". Vaikka hääparille varmasti ilmoitettaisi mutta tuntuisi silti todella oudolta tulla paikalle. Ihanaa että jotkut on kanssani samaa mieltä. Tuntuu että muualta on tullut ihmetystä että miksei en menisi kun "olen perhettä"..
Asia olisi toinen jos postiluukusta olisi tipahtanut kutsu edes miehelle avecin kera.. Mutta kutsu tosiaan tuli mieheni äidille ja "hänen perheelle" tietenkin. Luonnollista siis että mieheni menee yksin sisarustensa ja äitinsä kanssa, eikö?
05.02.2013 10:46
1 / 1