dark-signs

dark-signs profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Sosiaalisesti+lahjakas+ja+Andrea+Pirlon+näköinen+nykyaikainen,+suvaitsevainen+ja+eurooppalaishenkinen+mies.

Liittynyt 21v sitten
283 aloitusta · 21562 kommenttia
Joo+säkin+oot+vaikuttanut+erittäin+asialiselta+ja+fiksulta+tyypiltä,+vaikka+en+sua+henkilökohtaisesti+tunnekkaan.+Sen+vaan+muistan,+kun+Turussa+asuessani+näin+sut+usein+ajelemassa+Varissuon+suunnilla+sillä+sun+vanhalla+Toyota+Carinallasi.+Taitaa+olla+erittäin+hyvä+ja+luotettava+auto+noinkin+vanha+Carina:)))))))))))))))))))))))))))))))+Kun+eikös+se+sama+auto+ole+vielä+tänäkin+päivänä+sun+poikasi+Jeren+käytössä?Joo+mun+iästäni+on+kyllä+ollut+paljon+puhetta+tällä+palstalla+ja+myönnän+nyt+itsekin+sen,+että+"nuorensin"+tossa+joskus+hieman+itseäni,+kun+jotkut+typerät+huutelijat+tulivat+aukomaan+mulle+päätään+mun+iästäni+ihan+turhan+takia.++Sanotaan+että+oma+ikäni+menee+Andrea+Pirlon+ja+Periksen+välimaastoon:)+Eli+30++olen+joka+tapauksessa.Eipä+se+ikä+ole+tosiaan+meille+miehille+mikään+sellainen+asia,+josta+sitä+meille+voisi+vittuilla,+kun+ainahan+sitä+vaan+vanhemmat+miehet+ovat+komeampia+ja+tasokkaampia,+kun+jotkut+parikymppiset+nuoret+pojanklopit,+joiden+ikää+varsinkin+ne+palstan+incel-miehet+tuntuvat+jostain+kumman+syystä+kadehtivan.Etkös+säkin+ole+jo+yli+viisikymppinen?+Eli+vielä+on+ne+parhaat+Toyota-vuodet+edessäpäin:))))))))))))))))))))))))))))))))