P234: Kävin eilen treffeillä

Pitkästä aikaa tulee kirjoiteltua palstalle. Mullahan oli alkuvuodesta asti naisystävä, josta erosin parisen viikkoa sitten. Päätös oli kokonaan mun, ja ikävä kyllä hän tuntui ottavan asian raskaammin. En ala syitä avaamaan tässä sen enempää, mutta ei mitään pettämisdraamaa eikä riitoja.

Mutta eipä mennyt kauaa kun aloin saamaan treffikutsuja. Alunperin mun piti tavata erään naisen kanssa jo alkuviikosta, mutta olin hieman nuhainen niin siirrettiin loppuviikkoon. Nainen oli aloitteellisempi tapaamaan ja torstai-iltanakin laittoi silmäniskuemojien kera että haluaa mun kanssa iltauinnille jne. Kieltäydyin silläkin kertaa, mutta tosiaan eilen tapasimme.

Nainen on mua kymmenen vuotta vanhempi kahden lapsen äiti. Ulkonäöltään parempaa keskitasoa ikäisekseen.

Eilen kävimme pyöräilemässä, luontopolulla, nainen käväisi uimassa jne. Ennen tapaamistamme hän laittoi viestiä että keittääkö hän termospulloon kahvia. Sanoin että on niin lämmin päivä, että juon mieluummin kivennäisvettä ja alkoholitonta olutta, joita otin mukaan. Nainen vinkkasi että "sait ylipuhuttua". Oletin että hän nauttii niin ikään jotain siideriä tms.

Treffeillä nainen kuitenkin käyttäytyi jotenkin hermostuneesti ja etäisesti. Aluksi halasimme, mutta siihen se sitten jäikin. Muutenkin nainen pyöräili yllättävänkin lujaa, käveli luontopolulla kuin olisi vaellusreissulla, vaikka itse olin alunperin ajatellut romanttisempaa käveleskelyä ja eväs/juomataukoa luonnossa. Välillä hänellä oli sellainen ilme ja puhetyyli, että mun teki mieli muistuttaa että hän on nyt kesälomalla eikä töissä, eikä kotona muksujensa kanssa. Mutta en viitsinyt huomauttaa.

Hieman ennen treffiemme päättymistä kysyin, että haluaako nainen esitellä kotinsa. Tähän nainen vastasi, että hänellä on sauna lämpenemässä ajastimella, joten en siis ollut tervetullut. Pian nainen suuntasi kotiinpäin ja mä omaan suuntaani ja toivotimme siinä sitten perus "moikat" ja "nähdään".

Emme ole vielä vaihtaneet ajatuksia eilisestä, mutta ainakin itselleni jäi hieman valju fiilis. Itse kylläkin olen valmis jatkamaan tapailua ja pyrkimään luomaan rennompaa tunnelmaa ihan vaikka ottamalla asian suoraan puheeksi, mutta riippuu paljolti mitä ajatuksia eilinen herätti hänessä.

Olen saanut myös lounaskutsun opiskeluaikaiselta tuttavalta naiselta, joka on hiljattain eronnut. Emme lyöneet ajankohtaa lukkoon, mutta varmaan lähiviikkoina.

Noin muuten mulle kuuluu ihan hyvää ja aina toisinaan on hyvä pitää pientä taukoa tästä palstasta.

Peace and love ✌️

72

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan jees juttua sulla. Onneksi olkoon, kaikilla ei mene noin hyvin.
      Yksi kysymys. Miksi olet kiinnostunut noista vanhemmista naisista ja sinun ikä?

• Mä olen 28 vuotias ja varsin usein se menee niinpäin, että mä saan huomiota itseäni hieman vanhemmilta naisilta. Eksä oli 47, viime loppuvuodesta oli parin kuukauden pituinen jonkinlainen tapailusuhde 55-vuotiaan naisen kanssa, ja viime kesäinen tyttöystäväni oli silloin 34 ja mä 27. Ja kyllä mäkin siitä asetelmasta pidän tietyllä tavalla. Tosin olen myös treffaillut ja seurustellut itseäni nuorempien tyttöjen ja naisten kanssa.

• Anonyymi

Kiitämme yksityiskohtaisesta raportista

• Nainen laittoi äskettäin seuraavanlaisen viestin:

"Moi!

Oli kiva tavata. Mä kuitenkin nyt pohdittuani luulen, että ollaan vähän liian erilaisia, eletään niin erilaista elämää ja ollaan tosi eri elämäntilanteessa, että emme jatka tämän enempää. Näitä asioita siis pohdin jo ennen näkemistä, mutta kun ollaan aika kauan viestitelty, niin ajattelin, että olis kiva nähdä.

Kaikkea hyvää sulle jatkossa, moikataan, jos törmätään."

Vastasin hänelle myötäilevästi tuohon viestiin ja kerroin että pohdin itse samoja asioita.

Siinä missä viime syksynä ja talvena sain naurettavan helposti irtosuhteita ja lyhyitä tapailusuhteita, niin nyt ei tällä kertaa tärpännyt. Mutta turha tästä on lannistua, katse eteenpäin ja samalla yksinolosta nauttien 😎

• Anonyymi

Jos tuo on oikeasti naisen viesti, koita asettua hetkeksi naisen asemaan. Miltä sinusta tuntuisi nähdä oma viestisi sanasta sanaan keskustelupalstalla muiden analysoitavana... tai ylipäätään koko tapahtumien kuvaus kirjoitettuna kaikkien nähtäväksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuo on oikeasti naisen viesti, koita asettua hetkeksi naisen asemaan. Miltä sinusta tuntuisi nähdä oma viestisi sanasta sanaan keskustelupalstalla muiden analysoitavana... tai ylipäätään koko tapahtumien kuvaus kirjoitettuna kaikkien nähtäväksi?

Tämä hahmo ei ole koskaan piitannut muiden yksityisyydestä tai tunteista. Kokee asiakseen kertoa julkisesti hyvin yksityiskohtaisesti erittäin intiimejä juttuja.

Onneksi kaikki me tiedämme näiden tarinoiden olevan harhaisen mielen luomia satuja, joten aidosti kenenkään yksityisyyttä ei loukata.

• Tollaset ruuhkavuosia elävät kireät yhärit on joskus hankalia. Pidät peris nyt vaan silmät auki niin kyllä sitä naisseuraa sitten taas löytyy! 👍 Sulla kun on kuitenkin iso omakotitalo, hyvänlaatuinen tukka päässä, sun firma on tosi pro ja oot muutenkin hyvä tyyppi bro!

• Anonyymi

Peris hyvä, ei fiktiohahmoillasi kommentoiminen tuo mitään lisäarvoa tarinaan.

• Anonyymi

Ana kaipaa taas arjattelijaa palstalle kun kaivaa mielikuvitusystävänsä naftaliinista föliin =)

• Anonyymi kirjoitti:

Millä ihmeen fiktiohahmoilla? 🙄 Tuossa jotkut anonyymit sekä kaverini Porarin Make ovat kommentoineet.

• Anonyymi kirjoitti:

Ana kaipaa taas arjattelijaa palstalle kun kaivaa mielikuvitusystävänsä naftaliinista föliin =)

Jos joku haluaa retostella vainajan nimellä yms. niin se kertoo vain siitä kuinka sairas on ihminen joka alentuu moiseen.

• peris234 kirjoitti:

Millä ihmeen fiktiohahmoilla? 🙄 Tuossa jotkut anonyymit sekä kaverini Porarin Make ovat kommentoineet.

Niin eipä täällä mitään ihmeen fiktiohahmoja ole kommentoinut, vaan anonyyminä kirjoittelevia henkilöitä ja kirjautuneena sitten Porarin Make käynyt antamassa kommenttinsa.

• Niin onhan Periksellä onneksi asiat hyvällä mallilla, kun hänellä on iso omakotitalo, hyvälaatuinen tukka päässä ja varallisuuttakin erittäin hyvin ikäisekseen.

Kuten sullakin on hyvä työpaikka taksikuskina ja ravintolassa ja vaikka sulla ei hyvälaatuista ja tuuheaa tukkaa olekaan, niin onhan sulla onneksi kuitenkin hyvälaatuinen, tatuoitu ja bodattu penis sitä korvaamassa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Jos joku haluaa retostella vainajan nimellä yms. niin se kertoo vain siitä kuinka sairas on ihminen joka alentuu moiseen.

Sairain on se, joka vuosia jaksaa kirjoitella kehittämillään feikkiprofiileilla :)

• Anonyymi kirjoitti:

Sairain on se, joka vuosia jaksaa kirjoitella kehittämillään feikkiprofiileilla :)

Eipä onneksi ole tällä palstalla ketään tollaisia sairaita, jotka viitsisivät jollain omakehittämillä feikkiprofiileilla tänne kirjoitella.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Eipä onneksi ole tällä palstalla ketään tollaisia sairaita, jotka viitsisivät jollain omakehittämillä feikkiprofiileilla tänne kirjoitella.

paitsi paattisten peltoautokuningas peris:)

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Onneksi ei muita kuin peris.

• Anonyymi kirjoitti:

Onneksi ei muita kuin peris.

Eikä se Peris millään feikkiprofiileilla tänne ole ikinä kirjoitellut, kun tossa vaan Periksen kaveri Make kävi itse omat kommenttinsa tähän keskusteluun antamassa.

Hyvä tosiaan, kun myös muut Periksen kaverit sattuvat tänne palstalle kirjoittelemaan. Kuten mm Bicky Royal-mies, Näädän Make, Pääskyvuoren Jorma, Jere, Janica Näätä, Timppa ym. turkulaiset, vaikka nyt Timppa ei varsinainen kaveri olekaan, mutta kuitenkin tuttuja tämän palstan kautta. Jostain syystä turkulaiset ovat yllättävän hyvin tämän palstan löytäneet:)

• Anonyymi kirjoitti:

paitsi paattisten peltoautokuningas peris:)

Eipä sitä mulla, aikuisella miehellä, ole mitään feikkiprofiileja eikä sen kummemmin peltoautojakaan. Aika lapsellisia asioita molemmat.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Eipä sitä mulla, aikuisella miehellä, ole mitään feikkiprofiileja eikä sen kummemmin peltoautojakaan. Aika lapsellisia asioita molemmat.

Mt-ongelmasi ovat tainneet ajaa sinut satuilun tielle make- ja muilla hahmoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jännä että sen harvan kerran kun peris ilmestyy palstalle, tulee yhtäkkiä vanavedessä yhtä harvinaisia rekisteröityneitä käyttäjiä. Muutoin nämä hahmot eivät ikinä palstalla kommentoi, mutta sattumalta osuvat aina periksen ketjuihin. Ja tosiaan aina vain silloin kun periskin ilmaantuu raportoimaan harhakuvitelmiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jännä että sen harvan kerran kun peris ilmestyy palstalle, tulee yhtäkkiä vanavedessä yhtä harvinaisia rekisteröityneitä käyttäjiä. Muutoin nämä hahmot eivät ikinä palstalla kommentoi, mutta sattumalta osuvat aina periksen ketjuihin. Ja tosiaan aina vain silloin kun periskin ilmaantuu raportoimaan harhakuvitelmiaan.

On se jännä joo, mikähän mahtaa olla selitys? :D:D:D

• Anonyymi

Oliko tää se satakiloinen tapaus?

• Anonyymi

Peris tuntee vetoa itseään reilusti vanhempiin läskeihin.

• No eksälläni oli jonkin verran mistä ottaa kiinni, samoin jollakin naisilla joita olen aiemmin tavannut, mutta kyllä mua ihan normaalipainoiset sopusuhtaiset naiset kiinnostaa.

• Anonyymi

Nainen aika rankasti nokittaa menemään ja samalla ehkä yrittää vähän hillitä itseään.

John Grayn Seurustelun Taito-kirjan mukaan ennen intiimivaihetta tutustutaan toisen hyviin puoliin ja nainen opettelee vastaanottamaan ja olemaan myönteinen ja mies tekemään romanttisia eleitä ja tuntemaan onnistumista kun nainen vastaanottaa positiivisesti.

Voin uskoa, että olet ehkä vähän äimän käkenä, josset saa tilaa tehdä mitään.

Miksi naisella on kiire ja ehkä suorituspaineita? Jos olet nuorempi, hän saattaa olla epävarma ja yrittää todistella kuntoaan ja kyvykkyyttään.

• Kuvauksen perusteella nainen on munahaukka ja kokee sinut helpoksi saaliiksi.
      Peräydy vielä kun voit.

• Anonyymi

Olin myös tänään treffeillä. Treffit kesti 7 tuntia ja ne alkoikin jo aamulla 7 aikaan kun hain naisen ja veneilimme saareen saunomaan ja grillaamaan. Ne oli kyllä jo aika monet treffit naisen kanssa ja seksiäkin on harrastettu jo kolme kertaa.

• Jan_

Noo, ei se väkisin mikään juttu kulje jos ei kulje. Eiks ole hyvä, että reilusti ilmoitti mitä ajattelee eikä huopaa ja souda?

Ainakin itse ajattelen, että avoimesta rehellisyydestä plussaa naiselle.

• Totta. Mieluummin näinpäin kuin sellainen tilanne että nainen roikottaisi minua löysässä hirressä.

• peris234 kirjoitti:

Totta. Mieluummin näinpäin kuin sellainen tilanne että nainen roikottaisi minua löysässä hirressä.

Ehdottomasti näinpäin parempi, kyllä.

• Anonyymi

Kumma kun ajattelet tilannetta että elähtänyt nainen roikottaisi sinua hirressä...en oikein ymmärrä mitä kautta sinulla edes tulee tuollainen mieleen..niin tai ymmärrän että sinulla on nyt elimistö huonossa kunnossa (sairaalakäyntiesi mukaan) ja se heijastuu paranoiana ja alemmuudentuntona.

• Tässä luetaan taas kuin piru raamattua. Oli nainen elähtänyt tai ei, niin hyvähän se on treffien jälkeen käydä läpi millaisia ajatuksia tapaaminen herätti, eikä vaan yhtäkkiä aleta olemaan hiljaa ja välttelemään. Ja tämä pätee molempiin suuntiin.

Enkä mä ole kevään jälkeen sairastellut, eikä silloinen vaiva voi aiheuttaa mitään paranoiaa tai alemmuudentuntoa, joita kumpaakaan mulla ei edes ole.

• Näinhän se meinaan on tänä päivänä että työssä käyvät perheen äidit eivät osaa asettua edes loma fiilikseen ja siksi käyttäytyvät noin kireästi. Seommeinaan omalta osaltani kätevää, että sun ikäisenä kun reffailin naisia niin ei siihen aikaan ollut näin paljoa yh mammoja ja nyt avio eron jälkeen oman ikä luokkani naisilla muksut on jo aikuisia ihan kuten meidän Jerekin.

Ite nautin kesä lomasta mökillä Uudessa Kaupungissa. Kohta savustus pönttö tulille ja laitan ite pyydettyjä chain pickerelejä ja smallmouth basseja savustumaan. Sillä aikaa voisi pari makkaraakin rillata ja nauttia kaljaa. 👍

Mut eiköhän sullekin peris se oikea löydy kun et ilmeisestikään ole sitä tyyppiä joka alkaa suoltamaan nais vihaa tai kutsumaan itseään incel-mieheksi yksien epäonnistuneiden treffien perusteella.

• Anonyymi

Ahh tulihan periksen muutkin hahmot paikalle pönkittämään tekaistuja juttuja. Nämä on kyllä siitä viihdyttäviä, että eivät muuten käy ikinä palstalla, mutta kummasti ilmestyvät juuri periksen kanssa samaan aikaan ja vain ja ainoastaan periksen ketjuihin peristä komppaamaan.

• Anonyymi

Kauanko peris luulet, että toi Dale Earnhardtin kuva tällä kertaa saa olla sun jorma-hahmosi profiilissa? 8D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahh tulihan periksen muutkin hahmot paikalle pönkittämään tekaistuja juttuja. Nämä on kyllä siitä viihdyttäviä, että eivät muuten käy ikinä palstalla, mutta kummasti ilmestyvät juuri periksen kanssa samaan aikaan ja vain ja ainoastaan periksen ketjuihin peristä komppaamaan.

7 mt-diagnoosia ja vielä enemmän mielikuvitusystäviä; siinä periksen saldo:))

• Anonyymi

”Jorma” on periksen näyttö Putinin trollitehtaalle =)

• Anonyymi kirjoitti:

Jo on taas vainoharhaista porukkaa palstalla 🤦‍♂️ En mä liity Jormaan muuten kuin että hän on ostanut multa osia kasipätkä-Volvoonsa ja joskus ollaan satuttu samaan kahvipöytään Shellillä. Niin kaipa se on ihan normaalia että esim. Jorma kommentoi tuttaviensa laatimiin ketjuihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä täällä mitään tai ketään tekaistuja hahmoja ole kommentoinut, kun tossahan vaan Pääskyvuoren Jorma kävi kommentoimassa kaverinsa aloittamaa asiallista keskustelua.

Ei siinä nyt mitään kummallista ole, jos sitä jotkut harvemmin palstalla kirjoittelevat henkilöt käyvät kommentoimassa jonkun tuttavansa aloittamaa aihetta, kuten nyt vaikka Jorma tossa kävi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kauanko peris luulet, että toi Dale Earnhardtin kuva tällä kertaa saa olla sun jorma-hahmosi profiilissa? 8D

Eiköhän sitä omat ja asialliset kuvat saa olla profiilissa ihan niin pitkään, kun ne vaan profiilin haltija itse haluaa siellä pitää.

Tosin kumma juttu, että jostain syystä Paksuniska-Maken kuva oli hävinnyt tuolta hänen profiilistaan. Olikohan sitten Make itse kuvan poistanut vai kenties ylläpito väärin perustein?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sasikranssitrolli df luonnollisesti myös samantien paikalle ”kommentoimaan” 8D

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sasikranssitrolli df luonnollisesti myös samantien paikalle ”kommentoimaan” 8D

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, enkä ole ikinä mikään trolli ollutkaan. Miksi mainitset kommentoimiseni noin lainausmerkeissä?

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Jo on taas vainoharhaista porukkaa palstalla 🤦‍♂️ En mä liity Jormaan muuten kuin että hän on ostanut multa osia kasipätkä-Volvoonsa ja joskus ollaan satuttu samaan kahvipöytään Shellillä. Niin kaipa se on ihan normaalia että esim. Jorma kommentoi tuttaviensa laatimiin ketjuihin.

Nää sun "kaverit" ei muuten koko sivustolla missään keskustelupalstoilla kommentoi, mutta JUST SUN jutut on "heistä" niin kiinnostavia että niihin rientävät viestejä laittamaan? Juu juu.
        Jos oisivat oikeita ihmisiä, voisitte varmasti jakaa fantasioitanne sen kahvipöydän ääressä, ei tarttis omia harhoja komppailemaan tekaista useita hahmoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Nää sun "kaverit" ei muuten koko sivustolla missään keskustelupalstoilla kommentoi, mutta JUST SUN jutut on "heistä" niin kiinnostavia että niihin rientävät viestejä laittamaan? Juu juu.
        Jos oisivat oikeita ihmisiä, voisitte varmasti jakaa fantasioitanne sen kahvipöydän ääressä, ei tarttis omia harhoja komppailemaan tekaista useita hahmoja.

Miksi oikein mainitset "kaverit" noin lainausmerkeissä?

Onhan se Peris jutellut usein noiden tuttujensa kanssa myös palstan ulkopuolellakin, kun on heitä jossakin nähnyt. Kuten silloin, kun mm. Pääskyvuoren Jorma kävi auton varaosia häneltä ostamassa, sekä silloin kun hänen poikansa Jere oli tekemässä jotain maansiirtotöitä Periksen naapurissa.

Lisäksi Peris on myös nähnyt Bicky Royal-miehen usein Impivaaran uimahallin punttisalilla tekemässä niitä penislihas-treenejä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Onhan se Peris jutellut usein noiden tuttujensa kanssa myös palstan ulkopuolellakin, kun on heitä jossakin nähnyt. Kuten silloin, kun mm. Pääskyvuoren Jorma kävi auton varaosia häneltä ostamassa, sekä silloin kun hänen poikansa Jere oli tekemässä jotain maansiirtotöitä Periksen naapurissa.

Lisäksi Peris on myös nähnyt Bicky Royal-miehen usein Impivaaran uimahallin punttisalilla tekemässä niitä penislihas-treenejä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Olet sinä kyllä helppo höynäytettävä, kun uskot periksen satuja. Vaikka peris on itse myöntänyt että nuo "kaverit" ovat hänen itsensä luomiaan hahmoja.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Kumpikohan on säälittävämpi? Mielikuvitushahmoilla kirjoittava ätmi vai niitä komppaava sasi? Vaikea sanoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kumpikohan on säälittävämpi? Mielikuvitushahmoilla kirjoittava ätmi vai niitä komppaava sasi? Vaikea sanoa.

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, että nuole vaan mulkkua vitun huorapersehinttari!!!!!!!!

Vai eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Voisit alkaa pitää blogia Ätmi deiteillä.

• Anonyymi

Mielellään ilman make- jorma ym feikkiosaston nimissä tehtyä kommentointia.

• Anonyymi kirjoitti:

Mielellään ilman make- jorma ym feikkiosaston nimissä tehtyä kommentointia.

Antaa vaan kavereiden niitä kommentoida. Onhan se kiva, jos hyvät kaverit antavat myös kommenttinsa näihin keskusteluihin.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Antaa vaan kavereiden niitä kommentoida. Onhan se kiva, jos hyvät kaverit antavat myös kommenttinsa näihin keskusteluihin.

Mä en ainakaan usko, että päälakikaljuinen Darkkis ja muut ovat vain Periksen satuhahmoja tai en ainakaan suostu uskomaan. Olisihan se sääli jos ne jutut Darkkiksesta ja Youssufista eivät olisikaan totta.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en ainakaan usko, että päälakikaljuinen Darkkis ja muut ovat vain Periksen satuhahmoja tai en ainakaan suostu uskomaan. Olisihan se sääli jos ne jutut Darkkiksesta ja Youssufista eivät olisikaan totta.

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, mutta nuole vaan sä vitun huorapersehintti itse sitä sun oman yusufisi mulkkua vitun suihinottajahuora saatana!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Vakkella puhuvat, että periksen naiset ovatkin vain mielikuvitustyttöystäviä.

• Anonyymi

No sehän nyt on päivän selvää ettei näitä sen satuja ole koskaan tapahtunut

• Anonyymi kirjoitti:

No sehän nyt on päivän selvää ettei näitä sen satuja ole koskaan tapahtunut

Mikä mielestänne on epäuskottavaa kertomissani tapahtumissa? Vaikkapa tässä aloituksessa? Kävin treffeillä enkä päässyt jatkoon, niin eikös se nimenomaan ole tän valituspalstan vakioaiheita 🙄 Sen nyt vielä ymmärrän, jos joku epäilee niitä mun viime talvisia irtosuhdehurjasteluja yms. mutta ihan yhtä totta nekin ovat.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Mikä mielestänne on epäuskottavaa kertomissani tapahtumissa? Vaikkapa tässä aloituksessa? Kävin treffeillä enkä päässyt jatkoon, niin eikös se nimenomaan ole tän valituspalstan vakioaiheita 🙄 Sen nyt vielä ymmärrän, jos joku epäilee niitä mun viime talvisia irtosuhdehurjasteluja yms. mutta ihan yhtä totta nekin ovat.

Vaikea on mihinkään sun juttuihin uskoa kun yhä edelleen intät noista mielikuvitushahmoistasi jormasta sun muista, että ne ovat todellisia vaikka ihan omalta näppikseltäsi ne jutut lähtee. Uskottavuutesi on pyöreä nolla.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Kaikki sun stoorit on kyseenalaisia, on jokseenkin ilmiselvää että olet luonut itsellesi eläväisen mielikuvitusmaailman, jonka tapahtumia tänne tykkäät raportoida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki sun stoorit on kyseenalaisia, on jokseenkin ilmiselvää että olet luonut itsellesi eläväisen mielikuvitusmaailman, jonka tapahtumia tänne tykkäät raportoida.

Periksellä kun ei ole oikeaa perhettä, hän on sitten kehittänyt mielikuvitusperheen.

• Anonyymi kirjoitti:

Periksellä kun ei ole oikeaa perhettä, hän on sitten kehittänyt mielikuvitusperheen.

Eikä siinä mitään mielikuvitusperhettä ole, vaan ihan todellisia turkulaisia henkilöitä, joita nyt Peris sattuu tämän palstan kautta tuntemaan.

Ei kai siinä nyt olisi mitään järkeä, jos sitä aikuinen mies alkaisi kehitellä jotain ihmeen mielikuvitushahmoja, niin sellaiseen Peris ei varmasti kyllä edes alentuisi.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Eikä siinä mitään mielikuvitusperhettä ole, vaan ihan todellisia turkulaisia henkilöitä, joita nyt Peris sattuu tämän palstan kautta tuntemaan.

Ei kai siinä nyt olisi mitään järkeä, jos sitä aikuinen mies alkaisi kehitellä jotain ihmeen mielikuvitushahmoja, niin sellaiseen Peris ei varmasti kyllä edes alentuisi.

järki ja peris eivät kulje käsi kädessä:)

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Peris on itse moneen monituiseen kertaan myöntänyt keksineensä nuo hahmot.

• Anonyymi

Olin helteiden aikaan treffeillä naisen kanssa. Jo saman iltana oli nainen alasti edessäni. Nainen ehdotti saunomista oltiin saaressa meinaan ja nainen sanoi että alasti saunaan kuuluu mennä..

• Anonyymi

Naisen kanssa pitää juoda viinaa kun ollaan treffeillä. Kun juodaan viinaa, haluaa nainen tavata vielä toisenkin kerran.

Viinamies juo aina naisten kanssa viinaa ja suhde jatkuu.

Raitis mies pyöräilee ja käy kävelyllä naisen kanssa. Toista kertaa hän ei enää tätä naista tapaa.

t. viinamies

• Hieman ironista, että paria poikkeusta lukuunottamatta olen aina ollut ensitreffeillä pienessä hiprakassa ja/tai juonut kaljaa naisen läsnäollessa ja saanti on ollut taattua. Nykyään kun en ole useampaan kuukauteen juonut ja menin treffeille selvinpäin, niin nähtiinhän tässä kuinka kävi 🤦‍♂️😆

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Hieman ironista, että paria poikkeusta lukuunottamatta olen aina ollut ensitreffeillä pienessä hiprakassa ja/tai juonut kaljaa naisen läsnäollessa ja saanti on ollut taattua. Nykyään kun en ole useampaan kuukauteen juonut ja menin treffeille selvinpäin, niin nähtiinhän tässä kuinka kävi 🤦‍♂️😆

Viinaa pitää juoda jos naisseuraa haluaa. Ei se viina aina välttämättä maistuisi eikä humalassa ole kiva olla, mutta elämässä joutuu tekemään ikäviäkin asioita jotta ei tarvitse olla yksin.

t. viinamies

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Hieman ironista, että paria poikkeusta lukuunottamatta olen aina ollut ensitreffeillä pienessä hiprakassa ja/tai juonut kaljaa naisen läsnäollessa ja saanti on ollut taattua. Nykyään kun en ole useampaan kuukauteen juonut ja menin treffeille selvinpäin, niin nähtiinhän tässä kuinka kävi 🤦‍♂️😆

Ei se ole ironista vaan suomalaisten tapa tutustua kännissä. Suomalaiset on ujoja eikä selvinpäin tutustuminen ole kovin hyvä juttu. Naisia voi iskeä vain viinaa huomalla.

T viinamies

• Anonyymi

Aina pitää juoda. Juttelin yhden naisen kanssa niin se kertoi että ei raitis mies kelpaa suurimmalle osalle naisista. Treffiseura löydetään baareista se kertoi myös.

• Anonyymi

Saahan sitä haaveilla...

• Anonyymi

Raitis mies elää haavemaailmassa jossa naisseuraa muka saa ilman viinaa. Jonakin päivänä haaveet kaatuvat ja hänkin ymmärtää että vain viinaa juomalla voi löytää naisseuraa.

t. viinamies

• Anonyymi

Taitaa romukaupan myynti olla nykyään aika nollissa.. hyi kun näin kuvia niistä autoista niin oikein oksetti...hirveitä lahoja paskoja

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      124
      6399
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      4082
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3355
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      487
      2883
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      280
      1889
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1576
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1436
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      174
      1379
    9. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1366
    10. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1363
    Aihe