Paistaa sisäkumi päälaella?
-flowersreally-
Kenellä palstalaisella
15
93
Vastaukset
Komeasti paistaa. Instaan laittaisin kuvia, mutta miten sitä olisi eniten edukseen että porukat tykkäisi?
Tässä ketjussa voisikin kehopositiivisuuden hengessä ehdottaa parhaita sisäkumin kauniisti esille tuovia hiusmalleja, leikkauksia ja kampauksia. Samoin näin heinäkuussa voisi arvioida myös parasta uimapukumuotia käytettäväksi päälaella olevan sisäkumin kanssa.Se on kato niin, että järki ja tukka ei samassa päässä pysy. Tai tyhjä lato ei kattoa kaipaa. :)
Tukka on ohentunut nuoruusvuosista mutta sisäkumi ei paista vielä.
- Anonyymi
kerrassaan aika huvittavaa, flowerreally laittaa kysymyksen ja vastaa itse siihen alle nanosekunnin aikana, samalla.
Itseni olisi pitänyt tehdä joku juttu mökkihommeleissa... katsomassa jotain viperia eli kyykäärmettä, ammuin sitä kohti kyllä aika kovilla kohti joskus, jos se vahingoittui... pikkuelukoita, minun puolestani saa sekin elää omaa elämäänsä kivien kätköissä. Ei kyllä pelkoa sisäkumin näkymisestä, voishan tuota laittaa aamulla välipalakulhon ylösalas päälaelle ja merkata kaljun paikan. Koneella ja höylällä nykästä kumin paljaaks. Oisko hieno made by myself apotinrinki? :D
- Anonyymi
Eräällä, jolla on omasta mielestään tuuhea tukka.
Kuva kertokoon enemmän kuin tuhat sanaa.
Olen keski-ikäinen, erektiohäiriöstä kärsivä, palkkakuopassa töitä tekevä "perheenisä" niin tippuuhan siinä viimeisetkin hiukset päälaelta. Mutta hei! Prismassa on jauheliha tarjouksessa 1,99€ 400g. Arkisen hyvä startti uuteen viikkoon! 🤗- Anonyymi
Ootko tuolle Sipilän Juhalle sukua? Hämmästyttävän paljon samaa ulkonäköä.
- Anonyymi
Kattos peris kun nyt timppa-spämmihahmoltasikin viety kuva:))
Anonyymi kirjoitti:
Ootko tuolle Sipilän Juhalle sukua? Hämmästyttävän paljon samaa ulkonäköä.
Niin se Liljanlaakson Timppa on kyllä hyvin saman näköinen kun entinen pääministerimme. Mistä lie moinen johtuu, onkohan sukua vai muuten vaan saman näköinen.
Anonyymi kirjoitti:
Kattos peris kun nyt timppa-spämmihahmoltasikin viety kuva:))
Eipä se Peris liity mitenkään tohon Timpan-profiiliin, mutta harmillista kun tolla tavalla palstan ylläpito vie asiallisia kuvia toisten profiileista.
- Anonyymi
Osmoosi on vallannut juhan hiukset.
Mikähän oli aika hauska juttu, joo misspönttis menee uimaan ja huomaa kummallisia väreitä vedessä: joku iso kala tulee kimppuun syvyydestä, näkee vilauksen ja tökkää misspönttistä jalkaan, tulee minipieni mustelma kun ei purrut mutta voimakas oli.
Elokuvista, niin tänään katsottavia on tämä 007 - Thunderball, viihdyttävä. - Anonyymi
Minä haluan viinamiehen -flowersreally-
- Anonyymi
Se on ätmeille tyypillistä.
- Anonyymi
Palstiksella.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483