Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
321
Kommenttia
2373
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
2023 vaaleja lähestyttäessä asiat ei olleet hyvin. Siksikin hallitus vaihdettiin.
23.05.2026 11:29
Tässä yhteydessä "keskusta" ei tarkoita keskustapuoluetta, vaan poliittista asemoitumista.
X = keskusta-oikeisto -combo
vasemmisto....................keskusta....................oikeisto
l------------------------------------------------------------l
............................................l--------------- X ---------------l
23.05.2026 11:27
Kato peikko suuttui, kun totuus osui suoraan louskuttimeen.
☝️😆
22.05.2026 20:03
Ihan turhaa tuo troIIaaminen on, kun tiedät itsekin, miksi persuja haukutaan rasisteiksi.
22.05.2026 20:01
Kiihottaako tuhannesti tuhotun vaIheen kierrättäminen?
22.05.2026 18:20
Noh?! Mikäs vassaria taas riepoo, kun valehtelua puskee kuin löysää krapula-aamuna?
22.05.2026 18:19
Persut ei ole haalinut Suomeen yhtä ainuttakaan sosiaalitukiperäistä maahanmuuttajaa. Sen tiedät itsekin, mutta ideologiasi orjana joudut valehtelemaan. Eikö olisi aika tehdä jotain tuollaiselle elämälles? Ihan sun itses tähden.
☝️🙄
22.05.2026 18:13
Ai että kuinka vassaria vituttaakaan, kun tovereita rajan takana syrjitään.
☝️😆
22.05.2026 18:10
Kun Orpo osuu ytimeen, vasemmalla alkaa itku ja hammasten kiristely.
☝️😆
22.05.2026 11:46
Missä mielikuvitusmaailmassa elät? Todellisuudessa tämä ongelma on saapunut hallituksen tietoon jo viime vuonna ja silloin hallitus myös määräsi hankkeeseen määrärahatkin.
Saamaton hallitus? Luoja paratkoon vasemmistoIaista huIIuutta!
☝️🙄
22.05.2026 11:43
Mistä johtuu, että kuvittelet rajuja kustannuksia ja turvallisuuden heikentymistä aiheuttavien mamujen olevan "kummituksia persun pään sisällä"? Miten nämä "kummitukset" kummittelee virallisissakin tilastoissa negatiivisina lukuina ja konkreettisina uhkina? Jos et kykene tekemään realistisia havintoja todellisesta elämästä, on ilmiselvää, että elät punavihreässä usvassa.
☝️🙄
22.05.2026 11:38
Eri talous- yms. asiantuntijoiden näkemysten perusteella demareiden talouspolitiikka nykymerkkien mukaan tulisi iskemään kovasti keskituloisiin. Että juuri kun Orpon hallitus on saanut kurottua umpeen Marinin aikana tehdyn ostovoimakuopan, sitä ryhdytään taas kaivamaan syvemmäksi?
22.05.2026 11:32
Joko kävit ilmoittamassa? Ai et? No en uskonutkaan, koska olet saamaton syntymäIuppoketaIe, eli aito komukkaverinen vassari. Menisit sinäkin juuttaan pökiö töihin ja alkaisit sivistymään. Vasemmalla elämäsi huipentuma on saada persulta räkättimeen. Aiettämikäelämänlaatu....
☝️😆
✅checkmate
22.05.2026 11:29
"Kaikessa" = ???!
Kerro ihmeessä yksityiskohtaisesti, missä ja miten tämä hallitus on epäonnistunut. Koska edustat lahkoa, joka peräänkuuluttaa kovaan ääneen tasavertaisuutta, niin sille uskollisena kerrot rehellisesti epäonnistuneet toimet ja myös ne asiat, joissa tämä hallitus on onnistunut. Eikö vain!
(kaikille on selvää, ettei rehellisyys ja vasemmistolaisuus mahdu samaan koIhoosiin).
☝️😆
✅checkmate
22.05.2026 11:25
Itseasiassa se on peräisin demarivaikuttajien omista näkemyksistä. Et taida liiemmin seurata kannattamasi lahkon toimintaa, että tietäisit millainen porukka se oikeasti on? Herääkin kysymys, kuka on oikeasti troIIi.
☝️😆
22.05.2026 11:20
No kerro ihmeessä mikä mun elämässä on pielessä. Sekö, että palkka juoksee kuin Lasse Viren, on oma koti, tontti ja auto, onnellinen parisuhde ja perhe-elämä, olen hetero, velkaa vain vähän, opiskelen ja kehitän itseäni, harrastan urheilua, nikkaroin vapaa-ajallani huonekaluja ja sisustusrompetta omassa työpajassani....
Onko se mun, tai kenen tahansa persun syytä ja huonoutta, että sinua vituttaa se, että persu tekee elämässään jotain ja menestyy? Se on mahdollista erityisesti silloin, kun ei tee markkintaloudesta, rahasta, sivistyksestä ja totuudesta itselleen vihollista. Hyvä kysymys onkin, mikä sinut vasemmistolaisena on pakottanut tekemään em. asioista itsellesi vihollisen? Kai olet jo oppinut kantapään kautta, että siinä sodassa olet hävinnyt jo ennen ensimmäistäkään hyökkäystä? Ai et? No en uskonutkaan.
Jos ymmärrät lukemasi, niin silloin sulla pitäisi olla sen verran aktiivisia synapseja, että ymmärrät myös sen, miksi äänestän Perussuomalaisia, enkä punavihreitä tuhopuolueita, enkä kokoomusta ja keskustaa. Miksi äänestäisin omaan pesään paskantavia puolueita?
☝️🙄
22.05.2026 11:16
Kansasta suuri osa elää punavihreässä usvassa. Siellä tehdään petospolitiikkaa, luvataan jotain reilumpaa ja johdetaan kansaa harhaan. Mielestäni on erittäin perusteltua räyhätäkin.
☝️🙄
22.05.2026 10:05
Rakastelee kiihkeästi ja välillä tirskahtaa lakanalle suoIihuuhteIun rippeet. Sen kanssa täytyy vaan oppia elämään....
☝️🤢
21.05.2026 18:39
Uskon, että uskot vahvasti omiin kopiosössötyksiisi, mutta ikävä kyllä niillä on heikko kosketuspinta reaalielämän kanssa. Et ymmärrä mitä todellinen köyhyys on, etkä sitä millaiset olosuhteet Suomessa on. Voisit vaikka lyödä kivestä pöydänkulmaan ja herätellä itsesi pois somen vaihtoehtotodellisuudesta, johon olet hanuri levällään rynnännyt samanmielisten kanssa onanoimaan. Elämä on....
☝️🙄
21.05.2026 18:35
Äärioikeistokortti lävähtää aina pöytään, kun totuus kirpaisee. Tiedät itsekin minkälaisen perinnön sukkahousuhaIIitus jätti Orpon hallitukselle ja varmasti olet yksi niistä kiukuttelijoista, jotka pahoitti mielenstä, kun Orpo ja Purra purki Sannan kulissit. Ei ihme, että teidän lahkonne on syyllistänyt Orpoa jopa takautuvasti edellisen hallituksen töpeksinnöistä. Hävettävää!
☝️🤢
21.05.2026 18:25
10 / 119